Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hæhæ, starten på Fall Of The Dispised det. Nei dæven, sinnsykt herlig skive det der. Litt annerledes brutal death enn andre normale band. Severe Torture er litt annerledes, hørte sinnsykt mye på det før. Lurer på om jeg skal cashe ut litt for Cannibal Corpse - Bloodhitrst albumet.

Lenke til kommentar
200,- faktisk. Alt for lav, men er ikke så veldig stort at de signer det som gift heller.

7352280[/snapback]

Skiva med frak kom på litt over 200,- da, så jeg synes det var greit jeg. Dessuten har jeg opplevd shapper som ikke har satt som gift uten at de blir spurt om det. Så at de gjør det selv er bare fint. Skjønner ikke hvorfor du gidder å klage på det egentlig.

Lenke til kommentar

Okey, det var jeg ikke klar over. Og ja, det var teit. Uansett, jeg er storfornøyd med skiva. Tenkte jeg skulle skrive en minianmeldelse om den nå, da jeg ikke har stort å gjøre.

 

edit:

Jeg må foresten legge ut den her også. Det var ille :-|

 

 

enda en

 

http://youtube.com/watch?v=c_2nXLVMuTg&mode=related&search=

Endret av -Nyhus-
Lenke til kommentar

Og her var den:

The Project Hate MCMXCIX – Armageddon March Eternal

 

armageddon-front_200.jpg

 

1. At the entrance to hell's unholy fire

2. The bleeding eyes of a breeding whore

3. I see nothing but flesh

4. Resurrected for massive torture

5. We couldn't be further from the truce

6. Godslaughtering murder machine

7. Symphony of the deceived

8. Loveless, godless, flawless

 

 

For en del måneder siden havnet jeg innom hjemmesiden til The Project Hate. Jeg hadde hørt en del om bandet, men det virket ikke interessant nok til at jeg gadd sjekke det ut. Men da jeg først var innom siden deres tenkte jeg at jeg likesågodt kunne gå innom mediaseksjonen deres og laste ned gratis samples om det var det.

 

Her fant jeg så  en hel låt og noen remixer av forsjellige låter. Jeg lastet ned At the Entrance to Hells Unholy Fire først. Synets navnet var litt vel klisjéaktig og satt den på i winamp. Det som møtte meg var kraftig growling, herlig myk kvinnevokal, denging av basstromme, fete riff og tro det eller ei, elementer fra vanlig elektronisk musikk. Men låta satt med en gang.

I tillegg lastet jeg da ned remixen av den nevnte låta, selv om jeg var skeptisk da de har kalt den noe som ”techno remix”. Den var også utrolig bra, dog ikke like sint og intens som original låta.

 

Det er nå rundt et år siden og jeg er fortsatt hekta på de samme låtene. Jeg har lett både høyt og lavt etter Armageddon March Eternal skiva, jeg har prøvd å få flere metallbutikker til å bestille den for meg, men ingenting har fungert. Så jeg bestilte skiva rett fra plateselskapet Hate crewet har avtale med Threeman Recordings.

 

Det tok i underkanten av en uke før jeg fikk skiva. Med frakt ble det litt over 200,- men god musikk er verdt så mye mer at det er helt okey. Da jeg åpnet pakken og tok ut coveret kjente jeg en goooooooood følelse inni meg. Jeg tok ut bookleten og kjente litt på den. Fersk og fin, flotte bilder og morsom tekst.

 

Så satt jeg skiva i anlegget. Første låten er som kjent At the Entrance to Hells Unholy Fire, en släger jeg kjenner godt. Da den hadde spilt seg ferdig kom nye og ukjente The Project Hate toner på banen og de var deilige! Sint, mørkt og antikristent er en god måte å oppsummere denne skiva med få ord. Låtene har selvfølgelig ikke satt seg helt enda, men første inntrykket er aldeles herlig. At Lord K. Philipson har gjort en god jobb med produksjonen er det heller ingen tvil om. God lyd og bra lydbilde. Skryt til The Project Hate og en midlertidig 5 på terningen. Siste ord i anmeldelsen kommer da skiva har satt seg skikkelig, altså om noen uker. Men slik ting ser ut nå, er dette absolutt ei skive jeg vil anbefale til folket :)

Endret av -Nyhus-
Lenke til kommentar
Hæhæ, starten på Fall Of The Dispised det. Nei dæven, sinnsykt herlig skive det der. Litt annerledes brutal death enn andre normale band. Severe Torture er litt annerledes, hørte sinnsykt mye på det før. Lurer på om jeg skal cashe ut litt for Cannibal Corpse - Bloodhitrst albumet.

7352390[/snapback]

 

hvis du har hørt på det snart 90 000 ganger som du sa, så er det kanskje på tide!

Lenke til kommentar
Hæhæ, starten på Fall Of The Dispised det. Nei dæven, sinnsykt herlig skive det der. Litt annerledes brutal death enn andre normale band. Severe Torture er litt annerledes, hørte sinnsykt mye på det før. Lurer på om jeg skal cashe ut litt for Cannibal Corpse - Bloodhitrst albumet.

7352390[/snapback]

 

hvis du har hørt på det snart 90 000 ganger som du sa, så er det kanskje på tide!

7353020[/snapback]

 

hæhæ

Lenke til kommentar
Hæhæ, starten på Fall Of The Dispised det. Nei dæven, sinnsykt herlig skive det der. Litt annerledes brutal death enn andre normale band. Severe Torture er litt annerledes, hørte sinnsykt mye på det før. Lurer på om jeg skal cashe ut litt for Cannibal Corpse - Bloodhitrst albumet.

7352390[/snapback]

 

hvis du har hørt på det snart 90 000 ganger som du sa, så er det kanskje på tide!

7353020[/snapback]

Din røkte potetlapp! Nja, får vell gjøre det, har liksom ingenting å spille det på. Annlegget er jo koblet til datan uansett.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...