Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nye plata, Eschaton, er en skitrå miks av necrobrutaliteten fra The Codex Necro og black/death metalen fra Domine Non Es Dignus. Bygger også videre på de episke elementene fra Domine... Begynn med Eschaton.

Liek yo, nigg0rz...årets album, uansett sjanger.

 

Jernlov viser nok en gang at han er en teit liten blækkis-kiddie, ikke hør på han. Bare vås å høre fra den kanten. Han ble unnfanget med svak sperm.

Endret av Glint
Lenke til kommentar

Kjempekudos til Threeman Recordings! Bestilte The Project Hate skive for under en uke siden og i dag havnet den i postkassen! Satt som gave for at jeg skulle unngå tollen og greier. Virkelig overraskende bra. Og som om det ikke er nok. Det er den beste og ferskeste bookletten jeg noen gang har vært borti. Herlige greier! Ble nok ikke siste gangen jeg besilte rett fra Threeman nei :)

Lenke til kommentar

200,- faktisk. Alt for lav, men er ikke så veldig stort at de signer det som gift heller. Er veldig vanlig. Jeg har også opplevd at noen har markert for at det er "Commersial sample" og skrevet 10$ på verdi istedenfor hva det egentlig er (mye mer), det er jo og en måte å gjøre det på. Har sine ulemper om det er snakk om forsikret sending dog, da får du ikke mer enn de ti dollarne om noe skjer.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...