Suppelars2k Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Og til dei som digga busted her inne....dei skal no ha pause..link Hva har han GJORT med håret sitt? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Et lite tips: Om du skal kjøpe et instrument litt opp i prisklasse, så kan det være et sjakktrekk å sjå seg litt om i utlandet. Får denne til rundt 6k inkl. original hardcase Lenke til kommentar
Jan Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Og til dei som digga busted her inne....dei skal no ha pause..link Hva har han GJORT med håret sitt? kløft. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 (endret) Et lite tips: Om du skal kjøpe et instrument litt opp i prisklasse, så kan det være et sjakktrekk å sjå seg litt om i utlandet. Får denne til rundt 6k inkl. original hardcase Med frakt osv? Toll? Pris i Norge? Har de en billig Les Paul Studio? LINK. Kløft? I hjernen? Endret 13. januar 2005 av HalTan Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 (endret) Inkludert _alt_! Kjøper den på www.music123.com Edit: Æ trur'n ha kløft sæ. Endret 13. januar 2005 av Satrucci_ Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Aner ikkje. Du skal få ein femmer av meg om du finner det ut. Men min tidligare gitarlærar, windirgitarist, no studiomusiker sa følgjande: "Pinadeg, ditta va perverst bille, eg teke to!" Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Direkte sweet. Går rundt og lurer på om jeg skal kjøpe meg en bass selv, faktisk. Men vet ikke om jeg gidder alt styret med enda en forsterker etc. Kjipt å spille gjennom gitarforsterker. :/ Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 hå, te, te, pe, kolon, skråstrek, skråstrek, dåbbelve, dåbbelve, dåbbelve, punktum, finn, punktum, enn, o? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Med gidder ikke mener jeg 1) Har ikke råd til forsterker 2) Har ikke plass Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Jeg har god musikksmak. Jeg setter trance og techno i kategorien "Lekemusikk", men nå når jeg har en halvårsrapport å gjøre ferdig på 1,5 timer, fungerer Swordfish-soundtrack som god motivasjonsmusikk. Er dette vanlig, eller bør jeg vaske meg ren med hele How the West was won-serien på +30dB? *Skamme seg* Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Føler at jeg bare må dele dette kunstverket med dere her: Og her har vi ...? ja folkens, hvem kan det være? Han er ihvertfall en tr00 mæinn og spiller bass, må unnskylde det herpa ansiktet. Fikk ikke til grimasen nevnte person gjør på noen bilder. BILDE Herfra. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 når jeg har en halvårsrapport å gjøre ferdig på 1,5 timer, fungerer Swordfish-soundtrack som god motivasjonsmusikk. Er dette vanlig, eller bør jeg vaske meg ren med hele How the West was won-serien på +30dB? Nå har jeg ikke hørt hørt soundtracket, men hvis du skal konsentrere deg om noe lenge synes jeg musikk uten vokal kan funke bra. Eventuelt noe som rett og slett ikke fenger for mye, sånn at oppmerksomheten forsvinner til noe annet. Altså, jeg skyter det ikke i hvert fall. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Ja, nr.4, du har hatt "Tecken i tiden" en stund nå, så jeg regner med at du har dannet deg en formening om den? You like very much? Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Nå har jeg ikke hørt hørt soundtracket, men hvis du skal konsentrere deg om noe lenge synes jeg musikk uten vokal kan funke bra. Eventuelt noe som rett og slett ikke fenger for mye, sånn at oppmerksomheten forsvinner til noe annet.Altså, jeg skyter det ikke i hvert fall. Smekkert. Back to work. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Hører på as we speak faktisk. Og ja, me likes!111 <3 Egentlig har jeg aldri vært spesielt glad i punk, men dette er noe hittil helt spesielt for meg innen sjangeren. Herlig hardtslående og ekstremt fengende. Kan ikke si så mye annet egentlig. Får litt samme følelse av å høre det som At The Drive-in gir i grunn. Har gått rundt og nynnet "ni gör parodi på tragedi" i hele dag. Igjen, takk for tipset. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Det er bare hyggelig å spre det sanne budskap. Jeg gleder meg over at du har sett lyset! Ellers kan vi bare sende stygge tanker til satyrium, som eier 16 plater av bandet. Jeg vurderer ett brekk snart! Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Platemesse i Oslo den 29/1 INFO Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Heisann. Hadde ikke vært dumt å bo i hovedstaden. :/ Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Ellers kan vi bare sende stygge tanker til satyrium, som eier 16 plater av bandet. Jeg vurderer ett brekk snart! De nyeste albummene er ikke like hardtslående som Tecken i Tiden, men likevel nokså bra. Hvis du har tenkt å investere i flere cder, bør du få med deg samlingene "I Drömmarnas land 83-03" og "Singlar 85-98". Begge to er dobbelt-cder til prisen av én. Noen av de første sangene som ble spilt inn, "Ateist" og "Fosterlandet lurar dig" har den samme fengende effekten som låtene på Tecken i Tiden, men har et mer skittent lydbilde. (Skulle vel egentlig bare mangle, siden det er amatøropptak fra 1983) Jeg sitter og venter til neste gang de vender tilbake til Trondheim, forrige konsert i mai 2004 var en kjempesoppevelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg