834HF42F242 Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Idèer til dømetall bandnavn? Står helt fast.. 7317236[/snapback] The Aids Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Pissing Feices Abortion Clinic Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 (endret) Eïn Sätän Jækæl <-- Jævla bra bandnavn, tror jeg skal bruke det selv. Endret 19. november 2006 av Eyvindr Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Klarer ikke å forstå hva en "bridge" er for noe. Noen som har noen gode eksempler til meg? Lenke til kommentar
blured Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 (endret) Står forklart her. Er også eksempler der. Endret 19. november 2006 av manamind Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Eller bare kalle bandet "Injured". (Mitch Hedberg) Lenke til kommentar
dvd-jan Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Klarer ikke å forstå hva en "bridge" er for noe. Noen som har noen gode eksempler til meg? 7319078[/snapback] Michael Jacksons plate Thriller mener jeg å huske kan gi gode eksempler på det, ja. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 "Daz fury in hell" xD Beste bandnavnet EVER! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Kan årets 3 beste skiver være Archgoat, Anaal Natrakh og Peste Noire? Ja, jeg tror det gitt! Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 (endret) Noen som vet om historien i Billy av Gyllene Tider er en sann historie? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Billy Billy och jag hade pluggat ihop Han knega på Domus och jag gick och stämpla Hösten börja komma, den där känslan med att komma bort ifrån hela skiten Så Billy ringde mej tidigt en morgon och fråga om jag skulle hänga med Jag fråga: Vart? och han svara: Bort! Vi drog till Domus och han fick ut sin lön Jag ringde min mamma och sa: Jag sticker nu! Och vi hängde på första tåget som stod inne på stationen Två enkla biljetter till Malmö Central och Billy sa: Du fattar vad det handlar om Gosse, du fattar vad det handlar om! Färjan över sundet till Köpenhamn och vi leta efter täcke för natten Och vi träffa ett gäng med bågar och brass och Billy börja snacka och jag var rädd som fan att gänget ville ha oss med nå'nstans Billy tände på och jag satt bredvid och han älta sin skit om och om och om igen Han sa: gosse, du fattar vad det handlar om Gosse, du fattar vad det handlar om! Morgonen kom och cyklarna rulla Amsterdam var nästa mål Billy hängde på, han ville ha mej med men jag tveka och sa till slut: Hej då Billy blev förbannad och dom stack iväg och jag, jag stack åt motsatt håll Och jag koja vid stationen i några dar sen färjan österut i toner av moll Jag fråga mej: gosse, fatter du vad det handlar om? Fattar du vad det handlar om? Månaderna gick och våren kom och Billy var lika borta som snön men en dag i juni 77 kom ett vykort postat i Köln Och Billy hade skrivit söndrigt som fan Han hade precis börjat prova heroin Och han skrev att hans liv var en väska man sparkar på, kastar iväg och slänger hit och dit och man öppnar den och fyller med pulver och med skit åååh Billy, vad fan har hänt? Och han skrev: gosse, fattar du vad det handlar om? Han skrev: gosse, fattar du vad det handlar om? Han skrev: gosse, fattar du vad det handlar om? Åh min Billy, fattar du vad det handlar om. Endret 20. november 2006 av endrebjorsvik Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Slayer - Dead Skin Mask, SATAN for en bra sang! Klarer ikke å få den ut av hodet. Dance with the dead of my dreaaaaaaams... Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Slayer - Dead Skin Mask, SATAN for en bra sang! Klarer ikke å få den ut av hodet. Dance with the dead of my dreaaaaaaams... 7325809[/snapback] Den beste. I'll keep you forever, forever, forever.....orgasme. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Helt enig. Driver forresten å sjekker ut Katatonia, funker helt greit liksom. Melankolsk og grei metal, noen som kan anbefale album? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 "Daz fury in hell"xD Beste bandnavnet EVER! 7321348[/snapback] uhm. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Kan årets 3 beste skiver være Archgoat, Anaal Natrakh og Peste Noire? Ja, jeg tror det gitt! 7324646[/snapback] Darkthrone og Muse hører også til på den listen ja! *rette pekefinger på* Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 (endret) Helt enig. Driver forresten å sjekker ut Katatonia, funker helt greit liksom. Melankolsk og grei metal, noen som kan anbefale album? 7325879[/snapback] Last Fair Deal Gone Down og Viva Emptiness Edit: Forslag til bændnavn: Dark Furu, ahrgh!, Norsk Skræmmar-lag... Det beste navnet er allerede tatt: Bedehusmassakren.. Får ikke lasta opp sangen vår! Er noe galt med protools . Edit 2: Skjekk ut bildene . Edit 3!: God natt. Endret 20. november 2006 av Veitafan Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Driver forresten å sjekker ut Katatonia, funker helt greit liksom. Melankolsk og grei metal, noen som kan anbefale album? 7325879[/snapback] Selv liker jeg nyeste skiva, The Great Cold Distance, best. Herlig og melankolsk prog rock/metal. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Kan årets 3 beste skiver være Archgoat, Anaal Natrakh og Peste Noire? Ja, jeg tror det gitt! 7324646[/snapback] Darkthrone og Muse hører også til på den listen ja! *rette pekefinger på* 7326240[/snapback] For å ikke snakke om The Killers. Tror du liker den siden du liker Muse. Syntes også Tool og Mastodon er blant årets beste. Lenke til kommentar
medlem-82104 Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Audioslave har mange gode sanger! Be youself, show me how to live, shadow of the sun, og ikke minst gasoline! You name it Lenke til kommentar
ersa Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Slayer - Dead Skin Mask, SATAN for en bra sang! Klarer ikke å få den ut av hodet. Dance with the dead of my dreaaaaaaams... 7325809[/snapback] Den beste. I'll keep you forever, forever, forever.....orgasme. 7325855[/snapback] Det var den sangen og nevnte tekstutdrag som fikk øynene mine opp for slayer etter å ha sett de i københavn i 2003. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg