Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk

Ueland

Anbefalte innlegg

Dagens anbefaling fra meg:

Morgen - Morgen 1969. Det er en rarietet av et syrerockalbum, nylig relansert i CD-versjon. Albumet ble laget av amerikanske Steven Morgen, et særdeles kreativt menneske. Coveret er det ikke ukjente motivet "Skrik". Albumet blir av mange regnet som den ultimate psykedelia-skive laget før 1970, og det finnes faktisk ikke en eneste dårlig låt her, for dem som liker denne sjangeren.

Her er en sample: Of Dreams

Endret av neitakk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Anbefaler dere å sjekke ut musikken deres. Ligger link på www.theprojecthate.net til "At the Entrance to Hells Unholy Fire". Utrolig fet death metall låt. Sjekk gjerne remixene også, selv om det høres litt rart ut. De er faktisk utrolig fete, flere av de.

7311716[/snapback]

MEGET diggbart det der altså! Takk for tipset! *sette på kjøpelista*

Lenke til kommentar

Hør på musikken før du dømmer den. Hadde du gjort det ville du vist at den "techno remixen" er særdeles lite techno. Dessuten, det finnes god musikk innen alle sjangere inkl. techno, så hør før du dømmer. :)

Prøver å svelge nedpå Rush 2112 nå. Går ganske greit. Vokalene er til tider litt slitsomme, men eller virker det bedre enn hva jeg syntes sist jeg hørte på Rush.

Endret av -Nyhus-
Lenke til kommentar
Hør på musikken før du dømmer den. Hadde du gjort det ville du vist at den "techno remixen" er særdeles lite techno. Dessuten, det finnes god musikk innen alle sjangere inkl. techno, så hør før du dømmer. :)

Prøver å svelge nedpå Rush 2112 nå. Går ganske greit. Vokalene er til tider litt slitsomme, men eller virker det bedre enn hva jeg syntes sist jeg hørte på Rush.

7316989[/snapback]

Hørte på album versjonen. Var kul den, noen partier som var svakere en andre, men sånn er det alltid.

--

Idèer til dømetall bandnavn? Står helt fast.. :blush:

Endret av Torpern
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...