Supernaut_ Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 lanez-nor Postet i dag, 07:53 Noen som har sett Clearing the eye DVDen til Isis? Så den igår, fy faen for et band. Har fått et helt nytt inntrykk av det bandet nå. Det er så jævlig bra. Satt i en sofa med svakt lyst og mye lyd og et bra anlegg. Under sangen The beginning of the End, i det partiet det blir ganske fett fikk jeg gåsehud over alt. Jeg har ikke sett den enda. Men den skal kjøpes ASAP. Kjøpte In the Absence of Truth. Så bandet er gjennoppdaget for min del så da må DVDen skaffes. Og takk til den som nevnte Om i denne tråden (husker ikke hvem, gidder ikke sjekke). Genialt band! 7302904[/snapback] Ja, du må få kjøpt den. Ga meg et helt nytt inntrykk av Isis, faen for et heftig band. Jeg har satt på Isis før og tenkt tja, mjeh. Og ikke hørt no særlig mer, etter jeg så denne fant jeg ut av hva jeg kunne gått glipp av. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Isis er gode greier. Har bare Panopticon-skiva, men den er digg å høre på. Noen som har besøkt Indie-Music ? Et nettsted for undergrunnsmusikk i diverse sjangre. De har en sånn radio-løsning for hver sjanger, så nå sitter jeg og hører på rockemusikk ytterst få har hørt om. 58 låter i spillelista. Tviler på at jeg kommer til å høre alle, men det er mye kult her! (og mye møl, men det snakker vi ikke om..) Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Hvilket Seigmen-album er det beste og/eller mest dystre? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Sjekk ut Total du. Dystert og veldig bra. Jeg vil på Manowar konsert http://www.youtube.com/watch?v=TeSqKimEACM Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Jeg liker veldig godt Metropolis, selv om den kanskje ikke er den mest dystre Seigmen-skiva. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Ah... live-cd'en som følger med Völkerball er mer enn godkjent. Gleder meg til jeg kan hente den i butikken på mandag. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Bahtory - Flash of the silver hammer, beintøft riff kombinert med vokal i beste Bathory-stil. RIP Quorthon Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Da har jeg fuckings endelig fått bestilt The Project Hate MCMXCIX - Armageddon March Eternal: Symphonies of slit wrists. Faen meg på tide! Har prøvd å få tak i den i over et år! God damn! Endte med at jeg bestilte rett fra firmaet de har platekontrakt hos. Threeman Recordings :S Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Da har jeg fuckings endelig fått bestilt The Project Hate MCMXCIX - Armageddon March Eternal: Symphonies of slit wrists. Faen meg på tide! Har prøvd å få tak i den i over et år! God damn! Endte med at jeg bestilte rett fra firmaet de har platekontrakt hos. Threeman Recordings :S 7307226[/snapback] Bwahahahahaaa! Vil anbefale Severe Torture til de kule gutta Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Du burde heller le av din egen idioti. Å dømme musikk, slik du tydeligvis gjorde, etter navnet på ei skive er så dumt som du får det. Du burde heller sjekke ut musikken deres isteden for å prøve å henge ut meg for å høre på den. Herlig death metal, mye i samme gate som det du har prøvd å anbefale for folk de siste ukene. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 (endret) Nyhus: Tittelen var kjempe mongo, gøyt Musikken er sikkert knall, men mongo tittel jau. Vil anbefale Ripsaw - Insane? til de skikkelig veldig kule gutta Sangen er fra den kommende demoen: True Evil Titanic Shit! Endret 18. november 2006 av Eyvindr Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Jeg kjenner glenn. Derfor jeg reagerte slik jeg gjorde. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Bare reager på han, det brydde ikke meg. Men synes tittelen var litt gøy selv også. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Nyhus: Tittelen var kjempe mongo, gøyt Musikken er sikkert knall, men mongo tittel jau. Vil anbefale Ripsaw - Insane? til de skikkelig veldig kule gutta Sangen er fra den kommende demoen: True Evil Titanic Shit! Haha, genialt cover! Kunne jo vært Jens Haugen som hadde laget det bildet der. Lyden og gitarspillet var ganske kjedelig, men vokalen var ganske kul. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Jeg kjenner glenn. Derfor jeg reagerte slik jeg gjorde. 7307748[/snapback] Uansett hvordan det var ment, var det ikke slik som du ville ha det til at det kom ut. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Her er det underhodning som vanlig ser jeg Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Nå kommer en anbefaling fra meg: Isihia - Bulgarsk atmosfærisk folkemusikk, for dere som liker akkustisk og melankolsk middelalder-inspirert musikk, stemningsfull gitarklimpring og korsang eller nyeste albumet til Drudkh. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Passer sikker bra som filmmusikk, det jeg fikk høre på nettsiden der. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Har faktisk blitt brukt som filmmusikk også. Har lyst til å se den filmen. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Det er utrolig hvor bra musikk kan bli med en gang det plasseres i en film. Tenk for eksempel på Tarantinos filmer. Er jo sanger som er så utrolig bra, men som man aldri hadde lagt merke til ellers. Med tanke på hvor fantastisk bra det er med symfoni-musikk også i filmer, er det rart det ikke går mer hjem hos det samme musikkpublikum. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg