834HF42F242 Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Ja, og jeg er ikke politi. Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Ja, og jeg er ikke politi. 7292983[/snapback] Det er ganske åpenbart Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Ville aldri behandlet en forbryter av den typen med silkehansker, og forsåvidt så gjør ikke de insatte han må være sammen med det heller. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Noen som liker Moonspell? Har spilt en del sanger fra Wolfheart-skiva deres i det siste, selv om jeg egentlig ikke er noen storfan av sjangeren. An Erotic Alchemy er en herlig sang Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 (endret) Ville aldri behandlet en forbryter av den typen med silkehansker 7293029[/snapback] Noe som igrunnen bekrefter min påstand om at du åpenbart ikke har noen politiutdannelse på CVen Dersom jeg hadde vært politi hadde jeg behandlet enhver forbryter med den nødvendige mengde makt for å anholde ham/henne, men ikke noe mer (jfr. blant annet straffelovens §48, 3. ledd). Straffeutmålingen hadde jeg overlatt til dem som har den nødvendige kompetanse og myndighet til nettopp det - nemlig domsstolene. *Prøve å dra tråden tilbake til diskusjon om musikk* Noen som liker Moonspell? Har spilt en del sanger fra Wolfheart-skiva deres i det siste, selv om jeg egentlig ikke er noen storfan av sjangeren. An Erotic Alchemy er en herlig sang 7293039[/snapback] Nei, jeg har knapt hørt om bandet =\ Uansett, nå hører jeg på Simon & Garfunkel...klassisk singer/songwriter-musikk på sitt beste. Favorittalbumet mitt er Bookends, med Sounds of Silence og Bridge Over Troubled Water hakk i hel. Endret 15. november 2006 av Sondre^^ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Hva i allverden, klikket jeg ved en feil inn på politikk&religion-forumet? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Ja, samme spørsmålet stiller jeg meg selv, Bitex. Greit nok, musikere gjør dumme ting, som alle andre, så kan vi slutte å krangle om fengselsstraffer. Ta det til dette forumet! Så kan vi andre snakke musikk. Er det noen som har hørt det nye albummet til CoB? Jeg vurderer å kjøpe det til en kompis sin bursdag, men jeg gidder ikke om de har endret mye på seg, siden de er favorittbandet hans med det eldre de har. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 noen som veit hvor man kan få tak i Prostitute Disfigurement merchendise? Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Ahh, ikveld er det Bloodthorn, Nightrage og Vader på Kick i Kristiansand! Det blir evig fett!! *glede seg* Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Ah, Unholy Alliance var fett. Genialt. Kjøpte for mange tskjorter og for lite øl dessverre, men det var fortsatt fett. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Burzum - Erblicket die Töchter des Firmaments. Elsker den sangen! Hele albumet er egentlig knall. 7292374[/snapback] Elsker den og de tre første låtene, de to Gebrechlichkeit-låtene har jeg lite til overs for... The Fall of Every Season skulle slippe debutalbumet "From Below" igår, men har ikke funnet det på noen nettbutikker (ikke engang Aftermath sin). Noen som vet noe? Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 oo! haha! ballerå sørstats "stoner"(?) O_o link Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 noen som veit hvor man kan få tak i Prostitute Disfigurement merchendise? 7295794[/snapback] Er da en T-Shirt her... har bestil herfra mange ganger, aldri noe problem.. knall på brutal death metal! Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Faen da.. nedtur... Vader KonsertTorsdag 16. novemberKonserten er avlyst. Buss med band og trailer med utstyr står værfast og ødelagt på fjellovergangen mellom Bergen og Oslo og de har derfor ikke mulighet til å avholde konserten ikveld. Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Mye rart man kommer over på youtube gitt . Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Det skal være visst! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Uansett, nå hører jeg på Simon & Garfunkel...klassisk singer/songwriter-musikk på sitt beste. Favorittalbumet mitt er Bookends, med Sounds of Silence og Bridge Over Troubled Water hakk i hel. 7293105[/snapback] Simon & Garfunkel skal det ikke kimses av. Veldig god og avslappende musikk. Går mye av det her også for tida. Men mest spilte plate er nok The Mars Volta - De-Loused in the Comatorium. Ikke akkurat avslappende til tider. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Noen som har sett Clearing the eye DVDen til Isis? Så den igår, fy faen for et band. Har fått et helt nytt inntrykk av det bandet nå. Det er så jævlig bra. Satt i en sofa med svakt lyst og mye lyd og et bra anlegg. Under sangen The beginning of the End, i det partiet det blir ganske fett fikk jeg gåsehud over alt. Lenke til kommentar
ersa Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 (endret) lanez-nor Postet i dag, 07:53 Noen som har sett Clearing the eye DVDen til Isis? Så den igår, fy faen for et band. Har fått et helt nytt inntrykk av det bandet nå. Det er så jævlig bra. Satt i en sofa med svakt lyst og mye lyd og et bra anlegg. Under sangen The beginning of the End, i det partiet det blir ganske fett fikk jeg gåsehud over alt. Jeg har ikke sett den enda. Men den skal kjøpes ASAP. Kjøpte In the Absence of Truth. Så bandet er gjennoppdaget for min del så da må DVDen skaffes. Og takk til den som nevnte Om i denne tråden (husker ikke hvem, gidder ikke sjekke). Genialt band! Endret 17. november 2006 av ersa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg