Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hoy!

(Live)gitaristen i Decrepit Birth, Mike Turner, er arrestert for barnemishandling+++ Ser ut som han får livstid gitt. Antastet dattera til eks-bassisten også. Syke jævel. Good riddance...

7290756[/snapback]

De burde surre en gitarstreng rundt pølsa og stramme til, for så å helle vann i halshullet på han med en trakt.

Lenke til kommentar
Slike syke jævler fortjener ikke fengselsstraff. :)

7292799[/snapback]

Hva han fortjener er uinteressant, det er ikke det et velfungerende rettssystem bør ta utgangspunkt i.

Å bruke tortur som avstraffing av kriminelle høres dessuten ut som en utrolig dårlig idé...men jeg skjønner at du ikke var helt seriøs ^^

Endret av Sondre^^
Lenke til kommentar
Hva han fortjener er uinteressant, det er ikke det et velfungerende rettssystem bør ta utgangspunkt i.

7292836[/snapback]

Jeg vet også hvordan rettssystemet fungerer, men hadde ikke hatt noe imot om noen tok seg jobben med å torturere denne personen. Hadde ikke stoppet dem, for å si det sånn...

mrJaHoo: Velkommen til forumet, og hold på såpa.

Endret av neitakk
Lenke til kommentar
Hadde ikke stoppet dem, for å si det sånn...

7292897[/snapback]

...det hadde nok derimot politiet gjort.

Spørsmålet er egentlig hva er lenge nok?

Synes dere 14 år er lenge nok (slik vi har det i Norge, 21 fengselsår)? Eller fortjener de å sitte inne lenger?

7292893[/snapback]

Jeg mener det ideelle straffenivået er det som i størst grad hindrer fremtidige forbrytelser...det regner jeg med at de fleste er enige i. Jeg har dessverre ikke de nødvendige kriminologiske og rettsosiologiske kunnskaper som kreves for å uttale meg bastant om hvorvidt dagens straffenivå i Norge samsvarer med dette idealnivået. Jeg kan imidlertid nevne at mitt inntrykk er at straffenivået i deler av norsk strafferett (deriblant straffene for legemsfornærmelse og -beskadigelse) later til å ligge noe i underkant av det ønskelige nivå.

Endret av Sondre^^
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...