Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk

Ueland

Anbefalte innlegg

haha! din jævel!! høhø... fremdeles full og god...skal legga meg nå, så jeg hører på Tori Amos, slapper av litt før man legger seg og sover noen timer før man fester mer!

edit: forresten, ett musikktips til den som gjetter hva slags genser jeg har på meg! :cool:

Endret av King_P
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som hører på Moonblood? Føler jeg er den eneste :p

Er et svart metall band fra tyskland, startet i 94, har gitt seg nå. Alltid vært veldig opptatt av å være undergrunns. Musikken ble bare utgitt på kassetter og lper. Lyden er dårlig på alle album, men likevel fantastisk. Hadde en myspace fanside, men fant den ikke igjen.

er en video av de. Denne var laget som en "protest" mot de andre metallbandene som laget skogsfilmer.

Noen som vet om det er noe sted jeg kan laste opp samples? Og om det er lov?

Endret av stakan
Lenke til kommentar

Det er sjeldent jeg kommer med anbefalinger her i tråden, og når jeg først skal komme med en skal den jaggu være bra også.

Jeg anbefaler alle som liker litt atypisk musikk aka Hawkwind, Genesis, Pink Floyd, Marillion eller generell hardrock med det lille ekstra om å sjekke ut Robert Calvert - Captain Lockheed and the Starfighters. Linker til mitt eget lille talerør, siden det også ligger samples i bunnen av omtalen der. Hele skiven finnes hos våre svenske venner... :)

Lenke til kommentar

Da har jeg vært på konsert med Enslaved (Folken, Stavanger).

Var faktisk utrolig bra, og set-lista var variert og fin. Spesielt stilig når de spilte Jotunblod helt mot slutten, og Return to Yggdrasil som siste ordinære sang. Kom hjem med en Ruun-genser og veeeeldig vondt i nakken, en finfin kveld :)

Lenke til kommentar
Så litt ut som en rød versjon av Gorgoroth - Pentagram genseren også :p

7263601[/snapback]

det er riktig din djevel! :thumbup:

sjekk ut Paysage d'Hiver hvis du liker stemningsfull black metal med mye ambient!

7264017[/snapback]

:w00t:

Lion - Robots in disguise (transformers theme) er drit rå! :!: Gammal "metal" og den velkjennte transformers teksten! :cool:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...