Bytex Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 (endret) Fine tekster "I turned into a martian, I can't even remember my own name. " Må innrømme at jeg aldri har hørt en eneste Misfits-sang annet enn Last Caress (metallica sin versjon). Nå skal jeg i det minste høre de du nevnte Eyvindr. Høres jo bra ut så langt (DC er vår venn) Endret 9. november 2006 av Bitex Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Det bør du gjøre, fantastisk stemning i Misfits, og så er vokalen til Danzig såpass sær at det blir skikkelig feita. Og refrengene er jo største sing along opplegget siden Beatles Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Du har sikkert hørt Die die die my darling som Metallica har covret. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Ufyselig cover ja... Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Ufyselig cover ja... 7253109[/snapback] Tell it to da man Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Archgoat - Whore Of Bethlehem er jaggu meg en knallskive! Å gud! Satan! Pelle politibil! Sjonkel Rolf! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Havnet innom siden til Where Angles Fall litt tidligere i dag. Virker som skikkelig bra musikk. Må prøve å få tak i mer av det her! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Gamlebandet mitt, det Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Gamlebandet mitt, det 7254706[/snapback] Jasså? Hva spilte du, og er bandet fortsatt aktivt? Eneste jeg har hørt hittil er "the game(fooled again)". Veldig bra låt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Jeg spilte synth. Bandet er litt på hold nå fordi trommisen slutta før sommeren. Jeg slutta for over ett år siden. Men de fikk ut en ordentlig plate. Problemet var å få distribuert den skikkelig, siden det lille plateselskapet ikke er stappa av penger. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Hva syns folket om Dropkick Murphys da? myspace Hørte den ene låta deres (I'm Shipping Up To Boston) i filmen The Departed som jeg så på kino nå nettop, konge film btw.. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 ok, jeg nevner Archgoat - Whore Of Bethlehem igjen... hørt på den i hele kveld, og det her kan muligens være årets beste skive!!! Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 ok, jeg nevner Archgoat - Whore Of Bethlehem igjen... hørt på den i hele kveld, og det her kan muligens være årets beste skive! 7255022[/snapback] Må nesten sjekke ut den altså Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Sample fra skiva her! Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Sample fra skiva her! 7255082[/snapback] Googla meg frem til den ganske kjapt da Men ja, bra saker det der! Men tror ikke det er årets skive for min del, før jeg har hørt hele hvertfall Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Problemet var å få distribuert den skikkelig, siden det lille plateselskapet ikke er stappa av penger. 7254799[/snapback] Den ligger ute på cdon.com så jeg tenkte at jeg skulle bestille den om ikke så alt for lenge. Men jeg kan jo først spørre deg om resten av låtene på Illuminate er i samme gate som the game(fooled again) låta? Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Beste Cannibal Corpse plate? 7252663[/snapback] The Wretched Spawn überteknisk Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Hva syns folket om Dropkick Murphys da?myspace Hørte den ene låta deres (I'm Shipping Up To Boston) i filmen The Departed som jeg så på kino nå nettop, konge film btw.. 7255013[/snapback] Forskjellig kvalitet over det de lager, men noe er svintøft IMO. "I'm shipping up to Boston" er langt fra den beste låta deres Lenke til kommentar
Brillefin Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Så de Live i sommer, og da ble det enda tydeligere for meg enn det var før at hele katalogen deres er veldig lite variert. Fortrock kan jo være greit nok det, men det var rett og slett ganske kjedelig. Lenke til kommentar
Axes Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 (endret) Beste Cannibal Corpse plate? 7252663[/snapback] The Wretched Spawn überteknisk 7256179[/snapback] Øh nei. Men fra din side så okei, Bloodthirst er beste skiven etter min mening. Hva slags genser har King_P på seg her? Så ern full i tillegg, HØ_ROFL_LOL. Endret 11. november 2006 av Axes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg