theoriginalAidskake Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 (endret) Men da var det fire fra American Psycho, der har Michale Graves vokalen. Menmen, alt fra Misfits er bra. Men jeg anbefaler dere å sjekke ut det tidligere(Walk Among Us, Earth A.D./Wolfsblood og Static Age). Er fantastisk... 7246824[/snapback] Du har så rett. Bomma litt. Dig up her bones er så deilig. Jeg tror jeg kunne hørt på Misfits dag ut og dag inn uten å bli lei. Bullet! Endret 8. november 2006 av Aidskake Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Sjekk ut sangen jeg linker til under. Lokalt gammelt punk band som Covrer Danzig - Thirteen. Tarmer - Thirteen Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Danzig er vel med på die, die my darling og static age. Jeg blir forvirra. Jeg må gjøre mer research. Jeg syntes the misfits er balletøft uten Glen også, selvom han er litt er sjarmen. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 @ Eyvindr; Tarmer låter bra etter det du har postet i denne tråden Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 @Mala: Tarmer er ballefett uten tvil.... Misfits utgivelser som Glenneren er med på: Studio Album: Walk Among Us - 1982 Earth A.D./Wolfsblood - 1983 Static Age - 1978 Utgitt i sin helhet i 1997 12 Hits From Hell - 1980, Kom på internett på fildelingsprogrammer i 2001, har aldri blitt utgitt skikkelig. Live album: Evilive - 1982 EPer: Bullet - 1978 Horror Business - 1979 Night of the Living Dead - 1979 3 Hits from Hell - 1981 Die, Die My Darling - 1984 Singler: Cough/Cool - 1977 Halloween - 1981 Mener det skal dekke alt... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Jeg får lyst til å se Tarmer, de virker geniale. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Et meget makabert navnevalg etter min mening, men det virker jo som grei musikk. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Tarmer er da ike makabert :] Finns mye bedre/verre rundtom i verden Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 (endret) Hvis noen spretter opp din egen buk og drar tarmene dine utover gulvet, er det fortsatt ikke makabert? Endret 9. november 2006 av neitakk Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Jo, syns faktisk det var brutalt makabert. Men det er kanskje fordi det er på norsk? Tror kanskje Kannibal-lik hadde vært verre enn Cannibal Corpse også Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Lp tittelen til Tarmer svinger det også godt av. "Når hjertet varmer.... Tarmer" Tarmer som navn valgte de for over ti år siden når de var godt under 18 hvis jeg ikke tar feil. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Noen andre som skal på noen av konsertene i Trondheim nå? Jeg skal på Kaizers i dag, og muligens Satyricon på lørdag. Tror neppe jeg gidder Purified in Blood i morra. Pepperkaker & Pils har begynt allerede som forberedelse til Kaizers Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Var på Kaizers i sogndal på tirsdag, jevla bra konsert. Savna Dekk bord og Mr.kaizers hans constanze og meg, men ellers bra. Hehe, god oppvarming. Have fun! Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Var på Kaizers i sogndal på tirsdag, jevla bra konsert. 7251713[/snapback] Har hørt at Kaizers er jævlig gode live, ellers vet jeg ikke om jeg hadde giddi å se dem. De er ikke favorittbandet, jeg holder meg for det meste innen blues/jazz/metal, det skal være bra for at jeg skal gidde å høre frivillig på andre sjangre over lengre tidsperioder. Men allikevel, en god konsert, en god six-pack med pils (eller to) og gode venner, så kan man tilgi at musikken ikke ligger på topp-ti-favorittartister. Uansett, vil anbefale 525 Bag of Blues, nettradioen. 525 Icy-Hot Jazz og 525 Power Tracks tar også av. Alle ligger i Screamer Radio for de som har det. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Noen som har hørt mine nye innkjøp her a? KLAGE - "DYSTOPIAS WIEGE" lp KRIEGSMASCHINE / SZRON split lp MGLA - "Mdlosci" 7'ep ARCHGOAT - "Whore of Bethlehem" double digi cd Skal kose meg i kveld ja! Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 (endret) Til de som kun har hørt at Kaizers Orchestra er bra: Kjøp DVDen Viva la Vega! Endret 9. november 2006 av neitakk Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Har vurdert å ønske meg den dvden til jul. Klarte jo å kjøpe cden: Live at Vega etter konserten so kan vere greit med dvden og. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Beste Cannibal Corpse plate? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Beste Cannibal Corpse plate? 7252663[/snapback] Nyeste plata, Kill. Har for det meste vært småkjedelig på plate før, men ting klaffet altså ganske så bra på dette albumet. De klarer faktisk å lage et par fete refrenger, så de burde fokusere mer på det fremover. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Beste Cannibal Corpse plate? 7252663[/snapback] Kill er bra, men jeg synes Bloodthirst er best. Pounded Into Dust er den feteste låta de noen gang har laget Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg