Jan Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Kose på Pink Floyd LP'er. *hoppe på Jan-Erik og stjele LP'ene* Hihihi Whiteshit: Faren til en kompis av meg kjørte forbi en Pink Floyd konsert engang. Han så lysshowet 5 mil unna. Hørte risting og musikk 1 mil unna. Tulnt. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Faren min har sett Pink Floyd. Skryter av det hele tiden. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Uff... Får trøste meg med at jeg får 5 Pink Floyd konserter av foreldra mine om de blir å fikse ihop bandet igjen, men ryktene er vel FEIL FEIL FEIL. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Foreldrene mine også... Skryter dog ikke av det heletiden... Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 @ Satrucci : Med på ukm endå? Nope, ikkje i år. Enn du? Er for gammel for slikt no.. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Lovage redda skoledagen min. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Toshido Masuda reddet min. To timer med Samfunnskunnskap kan ta knekken på de fleste! Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Hvilke plater er de beste fra The Who mener dere ? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Hvilke plater er de beste fra The Who mener dere ? Who's Next Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Toshido Masuda reddet min. To timer med Samfunnskunnskap kan ta knekken på de fleste! Hvem er det ? Fikk nesten ingen treff på google. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Og til dei som digga busted her inne....dei skal no ha pause.. link Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Hvem er det ? Fikk nesten ingen treff på google. Har laget noen sanger til Naruto soundtracket. Japansk type. Tror ikke han er spesiellt kjent. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Schnappi redda dagen min. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Schnappi redda dagen min. ok Noen som har hørt den nye sangen til Children Of Bodom? Trashed, lost and strungout... Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Og til dei som digga busted her inne....dei skal no ha pause..link Weeeeee!! Akk ja, i går var det en jente i klassen som presterte å si at Metallica var verste sort satanmusikk hvor de bare skrek Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Og til dei som digga busted her inne....dei skal no ha pause..link Weeeeee!! Akk ja, i går var det en jente i klassen som presterte å si at Metallica var verste sort satanmusikk hvor de bare skrek Veit... Har skjedd i min klasse og, bare der er det trance-tasser som kommer med kommentarene!! Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 |/|etallica: Gled deg til ungdomsskolen er over Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 |/|etallica:Gled deg til ungdomsskolen er over Gjett om Det er snakk om et menneske som faktisk synes Call On Me har god variasjon i teksten og fenger skikkelig... Lyrics: Call on me, call on me Call on me, call on me Call on me, call on me Call on me, call on me Call on meeeee, I'm the same boy I used to be Call on me, call on me Call on me, call on me Call on me, call on me Call on me, call on me Call on meeeee, I'm the same boy I used to be [repeat to end] Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Argh... Av uvisse grunner har jeg hatt sangen til Grand Prix-Hasselgård i bakhodet i hele dag Lenke til kommentar
Jan Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Hatt dragostea...forbanna dritmusikk på spinningtimene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg