Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da var Immortal - Pure Holocaust, At the Heart of Winter, Big Bangs live album og Nyeste darkthrone bestillt  :dremel: .

7245144[/snapback]

Den Darkthrone platen er det et av de lureste kjøpene du har gjort noengang.

Er det ingen andre på dette forpestete forumet som liker Danzig? Beste heavy bandet... uansett.

Edit: Og noen som klarer å finne en netbutikk som selger Danzig beltespennen(den Glen bruker, ikke den de selger på krapyl)?

Endret av Eyvindr
Lenke til kommentar
http://www.youtube.com/watch?v=802i3pJav38

Mother Live'93

Deilige mannen.

7246251[/snapback]

Var en av de foretrukkede låter når jeg spilte San Andreas. Gikk fort lei dog.

7246290[/snapback]

Går ikke an å gå lei Mother.

Og det meste Glen Danzig har vært borti er brutalt fett. Er storfan av både Misfits og Danzig, men klarer ikke å velge en favoritt.

Edit: Og seriøst, Glen er tøffeste frontmannen noensinne....

Endret av Eyvindr
Lenke til kommentar
Men noen som har noe forslag til Danzig beltespennen? Kan betale endel for å få fatt i den, og ja, da snakker jeg om samme som Glen bruker.

7246427[/snapback]

Det har jeg faktisk aldri sett. Jeg har sett lite Danzig produkter generelt, synd i grunn. Eneste jeg har er en tskjorte, men jeg har dritlyst på beltespenne selv.

Si i fra om du finner et sted de selger det. ;)

Lenke til kommentar

Satser på at jeg er der om et år eller to, har allerede begynt på prosjektet. Når jeg er på størrelsen til Glen skal jeg slutte å vokse i masse.

Edit: Men har dere alle lagt merke til hvor jævla bra trent de fleste i Misfits er/var? Sjukt faktisk:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

bg_misfits_800_1.jpg

misfits.jpg

Endret av Eyvindr
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...