Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Deretter hadde jeg ingen plan om å fortsette diskusjonen, men da du vrir på alt jeg sier, eller missforstår meg, prøver jeg å faktisk få fram det jeg sier.

7240146[/snapback]

Hvorfor tok du ikke imot rådet mitt? Nå har du plumpet ut i samme søleputt igjen. Du bør holde deg for god for dette, det er da ingen vits i å kverulere om alt heller?

 

Jeg anbefaler alle å sjekke ut The Piper at the Gates of Dawn av Pink Floyd. Anbefalt før sier du? Alle her har hørt om Pink Floyd sier du?

 

Da sier jeg at denne tråden er åpen for alle som kan norsk å lese. Det vil alltid være noen som ikke har sjekket ut det som nevnes, og som kan ha nytte av anbefalingen. Punktum.

Lenke til kommentar
Vil anbefale Dying Fetus til alle som liker Death Metal :)

7236804[/snapback]

Nå tror jeg ikke akkurat at Dying Fetus er spesielt ukjent for de fleste i den tråden her da.

Du får vel fnatt av avdøde Freddie Mercury fra Queen også du da?

Nå er vel det en ganske dårlig sammenligning, da vokalene deres var ganske så forsjellige. I favør til Freddie selvfølgelig.

7237218[/snapback]

What? Han anbefalte ett band, greit, kan hende vi vet om det fra før av. Men, det finns mange nye medlemmer som ikke får med seg alt. Han anbefalte kunn ett band, no big deal. Og ja, Dying Fetus røsker! =D

Lenke til kommentar

Tja, det er jo pure metal. Det er jo forbedret til de grader fra de 3 første albumene. Vol. 3 er strålende bra fra min side. En jeg kjenner, som opplevde Kiss og forskjellig glam band på den tiden har fått sansen for Slipknot (Nye). Kommer det noe nytt album av dem tro?

Lenke til kommentar

Slipknot er pess, vi kan heller for engangs skyld diskurere rotten rølpete musikk uten teknisk nips og andre rarieteter.

 

Fasiten er at jo mer rølpete jo bedre, dette er ikke en påstand, men fasiten altså. Tjohei.

 

Jeg har også nettop bestilt Forebyggende krig epen til Darkthrone, kommer ut 23 november, limited til 2000 eksemplarer, covrer Bad Attitude av Testors(70 talls punkrock fra Amerika)på B siden. Im fakking gleding mi.

 

Men ja, litt mer seriøst fra min side, noen som kan forklare hva i heiteste som skjedde med den nyeste platen fra Glen Danzig? Har ikke hørt mye på den, men eneste jeg tenker er scener som ligner på deler av "Eyes Wide Shut". Vet ikke om platen er god enda, men ofring av geiter og maskekledte menn som har sex med maskekledte kvinner må ha vært inspirasjonen.

 

Edit2: Hvis det er noen i Bergens området som liker feita punk så anbefaler jeg alle å komme på kultursalen på Vestkanten den 25 november. Har fått Tarmer til å spille der, en gylden mulighet til å se gamle helter regjere.

 

Når tarmer har en vokalist som opptrer slik:

 

 

Og har sanger som:

Tarmer - Bergen By

Tarmer - Hatar Alt

Tarmer - 13 (Cover av Danzig, zie herå)

 

Så må det bare bli bra....

 

Warning: Anbefales ikke å høre sangene hvis du ikke liker rølpete punk....

Endret av Eyvindr
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...