Deadringer Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Å anbefale et band er tull? Hvis noen anbefaler et band du har hørt om fra før og tror andre i den samme tråden veit godt om, hvorfor ikke bare la være å kommentere anbefalingen? Kan hende at andre enn deg har nytte av det, veit du. 7239044[/snapback] Det var ikke anbefalingen jeg antydet til, det trodde jeg du forsto. Jeg antydet til din kommentar om "mange nye brukere, bla bla bla". Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Og hva veit vel du om hvilke brukere og gjester som følger med på tråden her? Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 (endret) Nyhus vet alt Cun, visste ikke du det? Så no må du rett og slett slutte å kverulere og kverne på det gamle her Cun, du trenger motorbåt for og komme unna dette. Nyhus: KEEP ON THE GOOD WORK!=!1010! Endret 7. november 2006 av Eyvindr Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Og hva veit vel du om hvilke brukere og gjester som følger med på tråden her? 7239922[/snapback] Gid, det var et eksempel. Om du leser det jeg skrev lenger bak her så ser du at jeg nevner andre innlegg med ubegrunnet piss. Derfor har jeg begynte å spørre om begrunnelse på påstander her, 95% av påstandene som er gjort i backstage er fantasi eller personangrep. Som f.eks de fleste innleggene eyvindr har hatt tegnet mot meg de siste sidene. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Eksempelet ditt ble jo tilbakevist. Begrunnet jeg kanskje ikke med et logisk svar? Allikevel fortsetter du "debatten", om enn forsøkt dratt over i mer generelle trekk ved Backstage. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Ja cun, du var flink. Du klarte å backe det du sa. Det er et ytterst sjeldent fenomen her i backstage. Det jeg skrev var: "Det er så mye tull som blir sagt i denne tråden at det er greit at noen faktisk backer opp det som blir sagt også." Deretter hadde jeg ingen plan om å fortsette diskusjonen, men da du vrir på alt jeg sier, eller missforstår meg, prøver jeg å faktisk få fram det jeg sier. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Kan dere ikke bare holde kjeft? Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Ingen andre som er enig i at Darkthrone - The Cult Is Alive er årets album? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Ingen andre som er enig i at Darkthrone - The Cult Is Alive er årets album? 7240187[/snapback] Anaal Nathrakh vant gitt. The Cult is Alive funker passe bra med litt øl og/eller whisky innabords, ellers er det bare helt middelmådig. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Kan dere ikke bare holde kjeft? 7240171[/snapback] Egentlig et ganske godt forslag. Darkthrone - The Cult Is Alive er årets album? Nei, men det er en bra nok skive. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Kan vi ikke lage en tråd og få til en poll på hvilket album som er årets? Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Syntes det var en god ide, men ser ut til at mitt forslag vil tape(pessforum ) Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Kan vi ikke lage en tråd og få til en poll på hvilket album som er årets? 7240206[/snapback] Årets metal-album eller årets album uansett sjanger? Jeg er ikke gira på noe sånt. Er passe lei hundreogørti nominasjonstråder, kvartfinaler, semifinaler osv. Spiller uansett ingen rolle. Anaal Nathrakh er vinneren. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Det er vel for tidlig å opprette en slik tråd ennå. Tenkte på uansett sjanger. Jeg syns det er interessant å se hva flertallet her mener er årets album, om enn bare for kartleggingens skyld. Nominasjon, kvartfinaler, semifinaler osv er noe forbanna tull, forøvrig. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Kan dere ikke bare holde kjeft? 7240171[/snapback] Støttes av meg. Glint! Sent med pm hvis ikke disse kaklehønene gir seg med OT... Poll kan dere få for årets album, noen må mekka sammen nominering. Lenke til kommentar
edge Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Red Hot Chili Peppers - Stadium Arcadium. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Nå skal jeg for andre gangs skyld sjekke ut noe Glint skryter av. Første gang var det jævlig bra, nå gjenstår det å se med Anaal Nathrakh Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Nå skal jeg for andre gangs skyld sjekke ut noe Glint skryter av. Første gang var det jævlig bra, nå gjenstår det å se med Anaal Nathrakh 7240445[/snapback] Årets album. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Kjøpte det jeg, og det er fett som faen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg