Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Å anbefale et band er tull? Hvis noen anbefaler et band du har hørt om fra før og tror andre i den samme tråden veit godt om, hvorfor ikke bare la være å kommentere anbefalingen? Kan hende at andre enn deg har nytte av det, veit du.

7239044[/snapback]

Det var ikke anbefalingen jeg antydet til, det trodde jeg du forsto. Jeg antydet til din kommentar om "mange nye brukere, bla bla bla".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og hva veit vel du om hvilke brukere og gjester som følger med på tråden her?

7239922[/snapback]

Gid, det var et eksempel. Om du leser det jeg skrev lenger bak her så ser du at jeg nevner andre innlegg med ubegrunnet piss. Derfor har jeg begynte å spørre om begrunnelse på påstander her, 95% av påstandene som er gjort i backstage er fantasi eller personangrep.

 

Som f.eks de fleste innleggene eyvindr har hatt tegnet mot meg de siste sidene.

Lenke til kommentar

Ja cun, du var flink. Du klarte å backe det du sa. Det er et ytterst sjeldent fenomen her i backstage.

 

Det jeg skrev var:

"Det er så mye tull som blir sagt i denne tråden at det er greit at noen faktisk backer opp det som blir sagt også."

 

Deretter hadde jeg ingen plan om å fortsette diskusjonen, men da du vrir på alt jeg sier, eller missforstår meg, prøver jeg å faktisk få fram det jeg sier.

Lenke til kommentar
Kan vi ikke lage en tråd og få til en poll på hvilket album som er årets?

7240206[/snapback]

 

Årets metal-album eller årets album uansett sjanger?

 

Jeg er ikke gira på noe sånt. Er passe lei hundreogørti nominasjonstråder, kvartfinaler, semifinaler osv.

 

Spiller uansett ingen rolle. Anaal Nathrakh er vinneren.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...