Muggkaare Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 jeg har aldri hørt om Hylo, men har såklart hørt om Dying Fetus! KILL YOUR MOTHER, RAPE YOUR DOG! Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 KILL YOUR MOTHER, RAPE YOUR DOG! 7238273[/snapback] Cool song Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Da må du nesten forklare meg hvem av brukerne her i backstage som er "nye" etter at Hylo forsvant. Jeg ser nemlig ingen. 7238204[/snapback] Hvorfor gidder du? Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Har nettopp fått sansen for My Dying Bride. Har bare "The Light at The End of The World." Hvordan er de andre albumene i forhold til dette? Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Veit ikke helt men synes vokalen i Dying Fetus var komisk. :!: Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Jeg er kanskje ny, men jeg har hørt om Dying Fetus fordet. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Men du skjønner forhåpentligvis poenget mitt? Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Wolmother er bra ja. Man kan gjerne si at de plagierer Black Sabbath, men det bryr meg ikke. Wolfmothers visjon er ikke å være nyskapende, men å spille videre der Sabbath slapp og ble ødelagt.Og alle låtene er like unike som stilriktige. 7238187[/snapback] Er Wolfmother noe i Black Sabbath-gata altså? Da burde jeg nesten skjekke det ut. "I'm looking through the Hole in the Sky" *synge med* Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 (endret) Jeg synes plata til Wolfmother er akkurat som om Black Sabbath skulle gitt ut et nytt studioalbum anno 1970. Endret 7. november 2006 av neitakk Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Jøss, såpass tungt og dystert altså? Lover bra! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Wolfmother er mere gammel Led Zeppelin enn Sabbath syns jeg. Og for guds skyld, Stairway to Heaven er IKKE den eneste LZ-låten, ever Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 (endret) Syns ikke Wolfmother var noe spesielt jeg :\ Minnet ikke om Sabbath i det hele tatt syns jeg. ______ Noen som vet hvordan man fjerner "File View" osv på media og playlist window i Winamp? Finner det ikke, og hadde det uten det før. Edit: Fant det ut, options>modern skin>menus Endret 7. november 2006 av Jernlov Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Hva synes dere om boka Lords Of Chaos? Jeg kom over boka for en god stund siden og fant ut at den måtte jeg lese, ettersom jeg har rimelig stor interesse for black metal generellt, og har lest/sett det meste som er på nettet om dette temaet. Snakket med en kjenning som har utrolig mye peiling på akkurat dette og han mente jeg burde brenne boka... Det gjorde jeg selvfølgelig ikke, har nå lest omtrent halvparten av boka, og jeg synes det er utrolig interessant. Selvsagt er det en del intervjuer der det er mulig å gjennomskue at intervjuobjektene kun er ute etter å provosere (for eksempel der Hellhammer mener at kirkebranner er noe tull, hvorfor ikke brenne moskeer i stedenfor). På tross av "alt" det som virker litt merkelig er det en hel del informasjon som jeg synes er utrolig interessant. Men det jeg lurer mest på er egentlig hvor stor tiltro jeg bør ha til boka? Er det korrekt at Euronymous hadde en kommunistisk tankegang og var medlem av Rød Ungdom slik det står i boka? Rimelig fascinerende å lese hvilke enorme forskjeller det er på forklaringene til Snorre Ruch og Varg Vikernes angående mordet på Aarseth. Uansett hvor "feil" alt som står i boka måtte være, så har jeg i hvertfall lært meg en hel del viktig historie innenfor black metalen. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Wolfmother er mere gammel Led Zeppelin enn Sabbath syns jeg.Og for guds skyld, Stairway to Heaven er IKKE den eneste LZ-låten, ever 7238776[/snapback] Nei, gud forby! Ikke sammenlign det lille pingle-mainstreem-australske-pissbandet med Led Zeppelin. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Wolfmother er mere gammel Led Zeppelin enn Sabbath syns jeg.Og for guds skyld, Stairway to Heaven er IKKE den eneste LZ-låten, ever 7238776[/snapback] Nei, gud forby! Ikke sammenlign det lille pingle-mainstreem-australske-pissbandet med Led Zeppelin. 7238831[/snapback] Hvorfor ikke?pingle-mainstream-engelske-pissband = pingle-mainstream-australske-pissband Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Da må du nesten forklare meg hvem av brukerne her i backstage som er "nye" etter at Hylo forsvant. Jeg ser nemlig ingen. 7238204[/snapback] Hvorfor gidder du? 7238390[/snapback] Hvorfor ikke? Det er så mye tull som blir sagt i denne tråden at det er greit at noen faktisk backer opp det som blir sagt også. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Å anbefale et band er tull? Hvis noen anbefaler et band du har hørt om fra før og tror andre i den samme tråden veit godt om, hvorfor ikke bare la være å kommentere anbefalingen? Kan hende at andre enn deg har nytte av det, veit du. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Wolfmother er mere gammel Led Zeppelin enn Sabbath syns jeg.Og for guds skyld, Stairway to Heaven er IKKE den eneste LZ-låten, ever 7238776[/snapback] Nei, gud forby! Ikke sammenlign det lille pingle-mainstreem-australske-pissbandet med Led Zeppelin. 7238831[/snapback] Hvorfor ikke?pingle-mainstream-engelske-pissband = pingle-mainstream-australske-pissband 7238856[/snapback] Jeje... det kan så være din mening... Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 (endret) Hva synes dere om boka Lords Of Chaos? Jeg kom over boka for en god stund siden og fant ut at den måtte jeg lese, ettersom jeg har rimelig stor interesse for black metal generellt, og har lest/sett det meste som er på nettet om dette temaet. Snakket med en kjenning som har utrolig mye peiling på akkurat dette og han mente jeg burde brenne boka... Det gjorde jeg selvfølgelig ikke, har nå lest omtrent halvparten av boka, og jeg synes det er utrolig interessant. Selvsagt er det en del intervjuer der det er mulig å gjennomskue at intervjuobjektene kun er ute etter å provosere (for eksempel der Hellhammer mener at kirkebranner er noe tull, hvorfor ikke brenne moskeer i stedenfor). På tross av "alt" det som virker litt merkelig er det en hel del informasjon som jeg synes er utrolig interessant. Men det jeg lurer mest på er egentlig hvor stor tiltro jeg bør ha til boka? Er det korrekt at Euronymous hadde en kommunistisk tankegang og var medlem av Rød Ungdom slik det står i boka? Rimelig fascinerende å lese hvilke enorme forskjeller det er på forklaringene til Snorre Ruch og Varg Vikernes angående mordet på Aarseth. Uansett hvor "feil" alt som står i boka måtte være, så har jeg i hvertfall lært meg en hel del viktig historie innenfor black metalen. 7238810[/snapback] Etter det jeg har hørt er det en dårlig bok. Må visst ta alt med en trillebår salt. Tror ikke filmen blir noe bedre. Endret 7. november 2006 av stakan Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Etter det jeg har hørt er det en dårlig bok. Må visst ta alt med en trillebår salt.Tror ikke filmen blir noe bedre. 7239109[/snapback] Ja, det jeg og har hørt... Men jeg tror at dersom en bare vet hva som er "feil", så står det en hel del interessant i den boka. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg