Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vil anbefale Dying Fetus til alle som liker Death Metal :)

7236804[/snapback]

Nå tror jeg ikke akkurat at Dying Fetus er spesielt ukjent for de fleste i den tråden her da.

Du får vel fnatt av avdøde Freddie Mercury fra Queen også du da?

Nå er vel det en ganske dårlig sammenligning, da vokalene deres var ganske så forsjellige. I favør til Freddie selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Nå er vel det en ganske dårlig sammenligning, da vokalene deres var ganske så forsjellige. I favør til Freddie selvfølgelig.

7237218[/snapback]

Hmmm, jeg synes i motsetning at vokalene har noe til felles. Ingen avdød eller nålevende vokalist kan måle seg med Freddies stemme, men Matthew Bellamy går jammen meg i fotsporene hans.

Lenke til kommentar
Nå er vel det en ganske dårlig sammenligning, da vokalene deres var ganske så forsjellige. I favør til Freddie selvfølgelig.

7237218[/snapback]

Hmmm, jeg synes i motsetning at vokalene har noe til felles. Ingen avdød eller nålevende vokalist kan måle seg med Freddies stemme, men Matthew Bellamy går jammen meg i fotsporene hans.

7237509[/snapback]

 

Jeg har hørt mye Queen og litt MUSE, syns begge vokalistene er meget dyktige :)

Lenke til kommentar
Nå er vel det en ganske dårlig sammenligning, da vokalene deres var ganske så forsjellige. I favør til Freddie selvfølgelig.

7237218[/snapback]

Hmmm, jeg synes i motsetning at vokalene har noe til felles. Ingen avdød eller nålevende vokalist kan måle seg med Freddies stemme, men Matthew Bellamy går jammen meg i fotsporene hans.

7237509[/snapback]

 

Jeg har hørt mye Queen og litt MUSE, syns begge vokalistene er meget dyktige :)

7237528[/snapback]

Uten tvil. Men jeg mener fortsatt at Freddie var endel bedre enn det Bellamy er.

Lenke til kommentar
Wolmother er bra ja. Man kan gjerne si at de plagierer Black Sabbath, men det bryr meg ikke. Wolfmothers visjon er ikke å være nyskapende, men å spille videre der Sabbath slapp og ble ødelagt.

Og alle låtene er like unike som stilriktige.

7238187[/snapback]

 

Jeg vil ikke si de plagierer, men de er tydlig inspirert av både Sabbath og Zeppelin. Noe jeg liker veldig godt er at de bruker instrumenter som fløyte og keyboard, blir en utrolig bra feeling i musikken dems da :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...