834HF42F242 Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Jeg får fnatt av vokalisten i Muse! 7236931[/snapback] Du får vel fnatt av avdøde Freddie Mercury fra Queen også du da? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Enig med neitakk. Muse sin skive er muligens årets skive, kniver med The Killers om den plassen. Mastodon / Tool på delt tredjeplass. Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Bongzilla - Keefmaster, ordet fuzz får en ny-betydning. 7234127[/snapback] Stoner ja, med skrike-vokal . Feit sang det der da. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Sam's Town er en god plate ja, NightKeeper. Men beskyldningene om plagiat er ikke grunnløse heller. Selv om det er meget bra musikk, er det betenkelig at de ofte låter identisk med U2. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Vil anbefale Dying Fetus til alle som liker Death Metal 7236804[/snapback] Nå tror jeg ikke akkurat at Dying Fetus er spesielt ukjent for de fleste i den tråden her da. Du får vel fnatt av avdøde Freddie Mercury fra Queen også du da? Nå er vel det en ganske dårlig sammenligning, da vokalene deres var ganske så forsjellige. I favør til Freddie selvfølgelig. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Vil anbefale Dying Fetus til alle som liker Death Metal 7236804[/snapback] Nå tror jeg ikke akkurat at Dying Fetus er spesielt ukjent for de fleste i den tråden her da. 7237218[/snapback] Tenkte bare jeg skulle anbefale til de som ikke visste om de... Vil også anbefale Prostitute Disfigurement Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Jojo, men du var litt sein. Hylo har alt vært og reklamert for DF i flere år. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Hylo har ikke vært her i det siste, har han vel? Kan hende det har kommet flere i den seinere tid til tråden som ikke visste om bandet. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Nå er vel det en ganske dårlig sammenligning, da vokalene deres var ganske så forsjellige. I favør til Freddie selvfølgelig. 7237218[/snapback] Hmmm, jeg synes i motsetning at vokalene har noe til felles. Ingen avdød eller nålevende vokalist kan måle seg med Freddies stemme, men Matthew Bellamy går jammen meg i fotsporene hans. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Nå er vel det en ganske dårlig sammenligning, da vokalene deres var ganske så forsjellige. I favør til Freddie selvfølgelig. 7237218[/snapback] Hmmm, jeg synes i motsetning at vokalene har noe til felles. Ingen avdød eller nålevende vokalist kan måle seg med Freddies stemme, men Matthew Bellamy går jammen meg i fotsporene hans. 7237509[/snapback] Jeg har hørt mye Queen og litt MUSE, syns begge vokalistene er meget dyktige Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Matthew Bellamy er helt klart blant de beste og feteste vokalene vi har i musikkverdenen idag. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Nå er vel det en ganske dårlig sammenligning, da vokalene deres var ganske så forsjellige. I favør til Freddie selvfølgelig. 7237218[/snapback] Hmmm, jeg synes i motsetning at vokalene har noe til felles. Ingen avdød eller nålevende vokalist kan måle seg med Freddies stemme, men Matthew Bellamy går jammen meg i fotsporene hans. 7237509[/snapback] Jeg har hørt mye Queen og litt MUSE, syns begge vokalistene er meget dyktige 7237528[/snapback] Uten tvil. Men jeg mener fortsatt at Freddie var endel bedre enn det Bellamy er. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 (endret) Matthew er en mye ferskere vokalist, men samtidig er jeg ganske sikker på at Matthew har et frekvens-spekter ikke en gang Freddie kunne skryte av. Endret 7. november 2006 av neitakk Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Matthew Bellamy er helt klart blant de beste og feteste vokalene vi har i musikkverdenen idag. 7237541[/snapback] Han har en spesiell stemme, men jeg liker den. Jeg har likevel forståelse for at folk kan mene at han kan bli noe stressende å høre på i lengden. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 wolfmother er elsk Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Fikk Slipknot - Mate. Feed. Kill. Repeat i posten i dag... Ganske forskjellig fra det de har levert senere (selv om jeg også liker det). Kjenner også igjen endel partier som de har brukt i låter senere... Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Wolmother er bra ja. Man kan gjerne si at de plagierer Black Sabbath, men det bryr meg ikke. Wolfmothers visjon er ikke å være nyskapende, men å spille videre der Sabbath slapp og ble ødelagt. Og alle låtene er like unike som stilriktige. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Hylo har ikke vært her i det siste, har han vel? Kan hende det har kommet flere i den seinere tid til tråden som ikke visste om bandet. 7237471[/snapback] Da må du nesten forklare meg hvem av brukerne her i backstage som er "nye" etter at Hylo forsvant. Jeg ser nemlig ingen. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Eplefe, f.eks? Sånne eksempler er ikke så fruktbare, men husk at det er et utall av uregistrerte som leser også. Ikke alle veit like mye som deg. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Wolmother er bra ja. Man kan gjerne si at de plagierer Black Sabbath, men det bryr meg ikke. Wolfmothers visjon er ikke å være nyskapende, men å spille videre der Sabbath slapp og ble ødelagt.Og alle låtene er like unike som stilriktige. 7238187[/snapback] Jeg vil ikke si de plagierer, men de er tydlig inspirert av både Sabbath og Zeppelin. Noe jeg liker veldig godt er at de bruker instrumenter som fløyte og keyboard, blir en utrolig bra feeling i musikken dems da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg