Cuneax Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Joda, han er DJ på K-Dust og går under navnet Tommy "The Nightmare" Smith. Ugjenkjennlig stemme når han ikke synger DJ: Tommy "The Nightmare" Smith Genre: Classic Rock * Foghat - Slow Ride[1] * Creedence Clearwater Revival - Green River[1] * Heart - Barracuda * KISS - Strutter * Toto - Hold The Line[1] * Rod Stewart - Young Turks * Tom Petty and the Heartbreakers - Runnin' Down A Dream[1] * Joe Cocker - Woman To Woman (Removed from later Xbox and PC Versions, replaced with Cream's "White Room") * Humble Pie - Get Down To It * Grand Funk Railroad - Some Kind Of Wonderful * Lynyrd Skynyrd - Free Bird * America - A Horse With No Name * The Who - Eminence Front * Boston - Smokin' * David Bowie - Somebody Up There Likes Me[1] * Eddie Money - Two Tickets To Paradise * Billy Idol - White Wedding Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Ah.. Grand Funk Railroad Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Sa bare fakta jeg... 7231149[/snapback] Nå er det der absolutt så langt ifra et engangstilfelle som det er mulig å komme. Og fakta eller ikke. Det hadde ikke noe med diskusjonen å gjøre i det hele tatt. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Sa bare fakta jeg... 7231149[/snapback] Nå er det der absolutt så langt ifra et engangstilfelle som det er mulig å komme. Og fakta eller ikke. Det hadde ikke noe med diskusjonen å gjøre i det hele tatt. 7231853[/snapback] Akkurat nå er ikke du så mye bedre mister ------- Er det billigst å handle skiver på cdon.no eller fra utlandet da man skal ha store kvanta? (les 10+) Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Madonna har enkelte låter som faktisk er ganske bra. Selv digger jeg låta Frozen. Den er fantastisk. Vil tippe cdon er billigst, siden du slipper styr med toll og sånt. Lenke til kommentar
dvd-jan Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 [...] Var bra det, men tenkte egentlig litt mer i Garth Brooks baner 7231248[/snapback] Du kan jo sjekke ut Bobby Pinson - Man Like Me Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Sa bare fakta jeg... 7231149[/snapback] Nå er det der absolutt så langt ifra et engangstilfelle som det er mulig å komme. Og fakta eller ikke. Det hadde ikke noe med diskusjonen å gjøre i det hele tatt. 7231853[/snapback] Akkurat nå er ikke du så mye bedre mister 7231926[/snapback] Jeg kommer aldri til å slå deg i spamming, det er sikker og vist. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Hva synes så folket om Funeral Mist a? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Madonna har enkelte låter som faktisk er ganske bra. Selv digger jeg låta Frozen. Den er fantastisk. Vil tippe cdon er billigst, siden du slipper styr med toll og sånt. 7232056[/snapback] Japp, Frozen er noe for seg selv. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Hva synes så folket om Funeral Mist a? 7233050[/snapback] Har hørt litt på Devilry albumet, helt streit. Har ikke fått de helt store hakesleppene, men har ei gitt det så mye tid heller. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Sjekk ut Salvation! 75 min med nytelse! Devilry har jeg ikke hørt noe særlig av, men det er vel demoene eller noe? Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) EP fra 98 hvis jeg ikke tar feil, men er noe funky vokal inni greiene som jeg ikke liker. Eneste negative egentlig hitil. Men får sjekke ut Salvation da... noe god black metal hadde pinadø gjort seg. Endret 6. november 2006 av Eyvindr Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Bongzilla - Keefmaster, ordet fuzz får en ny-betydning. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Nyhus, om du sier Punk ikke har mer trøkk en Madonna og Britny Spears må jeg begynne å høre mer på ritney, for hun må ha JÆVLIG fete låter da. xD Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Jeg kommer aldri til å slå deg i spamming, det er sikker og vist. 7232489[/snapback] Nei vel Vil anbefale Dying Fetus til alle som liker Death Metal Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 (endret) No begynner vi i komme langt utpå året her(kun 2 måneder igjen) og jeg er rimelig sikker på at årets album er kåret allerede(hvis ikke det kommer noe helt sinnsvakt noe i de nærmeste månedene) og det er jo selvfølgelig: Darkthrone - The Cult Is Alive Herre jesus for en plate, er bedre enn alt annet jeg kan komme på som er utgitt på denne siden av årtusenet hvis jeg ikke har glemt noen vesentlige utgivelser fra diverse ymse band. Endret 7. november 2006 av Eyvindr Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Har en følelse av at Glinten kommer med et Anaal innlegg snart Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Årets album: Muse - Black Holes and Revelations Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Jeg får fnatt av vokalisten i Muse! Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Muse albumet er bra, men Darkthrone albumet er i særklasse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg