Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Du er bombastisk om at punk er happy happy, dette begrunnet av å hørt de første bandene som så smått fiflet med sjangeren. Er som å måle Cannibal Corpse opp mot grunderene av metal.

 

Edit: Igjen må presisere at jeg gir en god faen om du hører på/liker punk, men ikke uttal deg om noe du ikke har kunnskaper om, eneste jeg spør om egentlig.

Endret av Eyvindr
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
La nå nyhus være da, han har nå rodd og rodd. Gutten må være sliten i armene stakkars.

7230313[/snapback]

Les innleggene mine og forklar meg hvor denne roengen foregår.

7230397[/snapback]

Neivel, som du sa på PM var du veldig dårlig til å ordlegge deg, så prøv heller å tenk etter før du skriver så du slipper å "forklare" deg i 10poster.

Lenke til kommentar
@neitakk:

Jeg har aldri sagt Iggy lagde dårlig musikk jeg. Av punk er Naughty Little Doggie stor favoritt her i huset.

7230397[/snapback]

Godt, da er vi ikke så uenige allikevel. Du ordla deg kanskje bare på en måte som ikke var helt helt heldig. For du vet jo hva som skjer når man kommer med spissformuelringer som at punk ikke er hissigere enn Britney Spears.

 

Jeg synes du skriver mange fornuftige innlegg, og det har vært ganske greit her på musikkforumet i det siste. Da er det jo litt dumt å plumpe uti samme gamle søleputt igjen. ;)

Lenke til kommentar
La nå nyhus være da, han har nå rodd og rodd. Gutten må være sliten i armene stakkars.

7230313[/snapback]

Les innleggene mine og forklar meg hvor denne roengen foregår.

7230397[/snapback]

Neivel, som du sa på PM var du veldig dårlig til å ordlegge deg, så prøv heller å tenk etter før du skriver så du slipper å "forklare" deg i 10poster.

7230578[/snapback]

Jeg trenger ikke forklare meg, det er du som burde forklare påstandene dine om at jeg prøver å ro meg unna.

 

@Eyvindr:

Jeg har grunnlag nok til å si nøyaktig hva jeg har sagt. Orginalpunken har ikke sinte toner, enten du liker det eller ikke.

 

@neitakk:

Er ikke alltid så heldig på å få folk til å forstå hva jeg faktisk mener nei.

 

@King_P:

Ja, the Exploited er sint. Men det er ikke slik Sex Pistols og de andre jeg nevnte i stad høres ut, og det er den lyden som er min oppfatning av "ekte" punk.

 

@Torpern:

Vær snill å skjerp spammen din. Er uendelig irriterende å lese søple innlegg fra deg rundt om hele musikkforumet. Du som var så flink en stund nå.

Endret av -Nyhus-
Lenke til kommentar

Soundtracket finnes i CD-format. Én CD hvor utvalgte låter fra alle radiostasjonene er med og en boks hvor hver CD representerer radiostasjonenes utvalg.

 

Boksen fåes kjøpt på disse stedene:

 

http://www.play.com/Music/CD/4-/2902681/Gr...as/Product.html

 

http://www.amazon.com/Grand-Theft-Auto-San...ie=UTF8&s=music

 

Jeg mente å ha sett hver CD fra boksen solgt separat et sted, men finner det ikke på nettet :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...