Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva i alle dager er galt med å blande symfoniske instrumenter inn?

Greit nok, det er ikke nyskapende. Tunge rockeband har gjort dette helt siden midten av 60-tallet. Men det fungerer... Ser ikke hvordan dere kan finne på å stemple det negativt.

7196743[/snapback]

Det er vel mer det at Satyricon ikke har en musikk som passer bra sammen med symfoni enn at det er negativt generelt. :shrug:

Lenke til kommentar
Hva i alle dager er galt med å blande symfoniske instrumenter inn?

Greit nok, det er ikke nyskapende. Tunge rockeband har gjort dette helt siden midten av 60-tallet. Men det fungerer... Ser ikke hvordan dere kan finne på å stemple det negativt.

7196743[/snapback]

Det er vel mer det at Satyricon ikke har en musikk som passer bra sammen med symfoni enn at det er negativt generelt. :shrug:

7198224[/snapback]

 

e9

 

Funket bra med blåserekke enkelte steder på siste plata, men et fullt orkester vil bare låte FEIL.

Lenke til kommentar
Ikke sikkert det blir så mange flere i Skien heller, vettu..så slapp av :)

7198628[/snapback]

Hehe, jo, den er garantert ;)

 

Lykke til. Prøv å få til et besøk til Hamar og da.

Takker, men kan ikke love noe. Er en kar jeg kjenner der som driver noe greier hvor han skal promotere mindre kjente band atm som spurte om vi ville spille. Og jeg kjenner ingen slike i hamar :p

Lenke til kommentar

 

Edit: Det var bare det som manglet. Hørte et intervju med Satyr på P3 (Pyro). De skal faen meg ha en konsert med symfoniorkester. Hjelpemeg....De drar en Deep Purple, liksom. Eller Dimmu..eller Metallica..eller Marillion..eller Genesis..eller whatever!

Ojj så oppfinnsomt.

7195405[/snapback]

 

De skal ha gig med blåsere fra kringkastingsorkesteret, de har brukt blåsere på tre av låtene på Now Diabolical. Ser ikke helt problemet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...