Tuttebobo Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Sånn.. da er sangen oppdatert med ferdigmikset versjon! Enjoy! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Litt bedre trommelyd, men resten er fortsatt like begredelig. Vokalen suger, ingen mikk i verden kan få den til å høres bra ut. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Opus A Satana 7196810[/snapback] Fantastisk låt. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Opus A Satana 7196810[/snapback] Fantastisk låt. 7198212[/snapback] Absolutt. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Hva i alle dager er galt med å blande symfoniske instrumenter inn?Greit nok, det er ikke nyskapende. Tunge rockeband har gjort dette helt siden midten av 60-tallet. Men det fungerer... Ser ikke hvordan dere kan finne på å stemple det negativt. 7196743[/snapback] Det er vel mer det at Satyricon ikke har en musikk som passer bra sammen med symfoni enn at det er negativt generelt. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Da ser det ut til at det blir gigg for meg og bandet mitt i skien i helga. Kan bli festlig å spille på bortebane. Gleder meg veldig! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Hva i alle dager er galt med å blande symfoniske instrumenter inn?Greit nok, det er ikke nyskapende. Tunge rockeband har gjort dette helt siden midten av 60-tallet. Men det fungerer... Ser ikke hvordan dere kan finne på å stemple det negativt. 7196743[/snapback] Det er vel mer det at Satyricon ikke har en musikk som passer bra sammen med symfoni enn at det er negativt generelt. 7198224[/snapback] e9 Funket bra med blåserekke enkelte steder på siste plata, men et fullt orkester vil bare låte FEIL. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Da ser det ut til at det blir gigg for meg og bandet mitt i skien i helga. Kan bli festlig å spille på bortebane. Gleder meg veldig! 7198228[/snapback] Har dere i det hele tatt spillt på hjemmebane? O_O Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Ikke for noe større publikum enn et par tre stykker, nei Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Ikke sikkert det blir så mange flere i Skien heller, vettu..så slapp av Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Da ser det ut til at det blir gigg for meg og bandet mitt i skien i helga. Kan bli festlig å spille på bortebane. Gleder meg veldig! 7198228[/snapback] Lykke til. Prøv å få til et besøk til Hamar og da. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Ikke sikkert det blir så mange flere i Skien heller, vettu..så slapp av 7198628[/snapback] Hehe, jo, den er garantert Lykke til. Prøv å få til et besøk til Hamar og da. Takker, men kan ikke love noe. Er en kar jeg kjenner der som driver noe greier hvor han skal promotere mindre kjente band atm som spurte om vi ville spille. Og jeg kjenner ingen slike i hamar Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Dødheimsgard er bekreftet til Inferno 2007. Tror jeg tar turen neste år. Håper bare ikke DHG spiller noe som helst av 666 International...og at de faktisk leverer metal på nye skiva som kommer i januar. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 (endret) Når er Inforno? Blir 18 i Mars. Kommer jeg inn? SKAL se DHG, spiller de Traces of Reality så dør jeg av orgasme. Endret 1. november 2006 av Jernlov Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 (endret) Inferno pleier å være i påskehelga. Altså i April. Så da må du bøte med hytteturen med foreldrene dine. Endret 1. november 2006 av Bitex Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Da skal jeg nok få komme meg dit ja! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 http://www.infernofestival.net/ Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Edit: Det var bare det som manglet. Hørte et intervju med Satyr på P3 (Pyro). De skal faen meg ha en konsert med symfoniorkester. Hjelpemeg....De drar en Deep Purple, liksom. Eller Dimmu..eller Metallica..eller Marillion..eller Genesis..eller whatever! Ojj så oppfinnsomt. 7195405[/snapback] De skal ha gig med blåsere fra kringkastingsorkesteret, de har brukt blåsere på tre av låtene på Now Diabolical. Ser ikke helt problemet. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Ah, skal nok på inferno jeg også. Når legges billettene ut for salg? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 (endret) De er i salg allerede. 950kr for 3-dagers pass. Du bør isåfall ikke sitte for lenge på pengene dine. 3-dagers passene ble fort solgt ut ifjor, og hele festivalen var utsolgt flere mnd i forveien. Endret 1. november 2006 av Bitex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg