Mala Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Åssen gjikk det med den gjengen som skulle ut i skogen med økser og liksminke for å leike Ev0l rul0rz da? Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Åssen gjikk det med den gjengen som skulle ut i skogen med økser og liksminke for å leike Ev0l rul0rz da? 7193735[/snapback] Kek? Låta mi er utsatt til imorra.. Mangler fortsatt Vokal og siste miksing.. Hadde en del å gjøre i dag Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Om jeg liker hva jeg får høre skal jeg gi deg 500kr helt uten videre. Seriøst. Så stor tro har jeg på dette. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Ooh! Ah! Just a little bit! Ooh! Ah! A little bit more! Gleder meg til Stonegard/Enslaved på fredag og så Satyricon ikke så mange dagene etter det Flere som skal på noen av de konsertene i Trondheim? Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 (endret) Noen som har hørt Cockroach Clan noengang? Jeg har hørt om de, men hørte først på noe de har laget nå. Ikke det verste jeg har hørt. Dessuten er jo tidl. vokalist Messiah fra Mayhem vokalist her. De spilte også på den tributekonserten elns. til Jokke. Edit: Zethyr: Kunne tenkt meg til enda en Stonegard konsert, men jaja. Fortsatt 18 år der, og langt unna. De rocker live da Endret 31. oktober 2006 av king_of_kong Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Åssen gjikk det med den gjengen som skulle ut i skogen med økser og liksminke for å leike Ev0l rul0rz da? 7193735[/snapback] Vi konsentrerte oss om musikken i dag, vi har alt utenom vokal atm. Herregud, leike evil rulz0rs? Ska du ha tæv? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 (endret) Ekke no kult å leke i skogen med liksminke og økser, når det pissregner og sludder ute. Da renner jo sminken! Edit: Det var bare det som manglet. Hørte et intervju med Satyr på P3 (Pyro). De skal faen meg ha en konsert med symfoniorkester. Hjelpemeg....De drar en Deep Purple, liksom. Eller Dimmu..eller Metallica..eller Marillion..eller Genesis..eller whatever! Ojj så oppfinnsomt. Endret 31. oktober 2006 av Bitex Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 (endret) Åssen gjikk det med den gjengen som skulle ut i skogen med økser og liksminke for å leike Ev0l rul0rz da? 7193735[/snapback] Vi konsentrerte oss om musikken i dag, vi har alt utenom vokal atm. Herregud, leike evil rulz0rs? Ska du ha tæv? 7194494[/snapback] Må tåle ein lollert her omkring veit du Ellers er det også populært å røyke sokker. EDIT: Ekke no kult å leke i skogen med liksminke og økser, når det pissregner og sludder ute. Da renner jo sminken! 7195405[/snapback] wtf? Grimmt,frostbittert og jævlig vær er er jo tr00 da! Endret 1. november 2006 av Mala Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Vil du ikke ha tæv? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Det var bare det som manglet. Hørte et intervju med Satyr på P3 (Pyro). De skal faen meg ha en konsert med symfoniorkester. Hjelpemeg....De drar en Deep Purple, liksom. Eller Dimmu..eller Metallica..eller Marillion..eller Genesis..eller whatever! Ojj så oppfinnsomt. 7195405[/snapback] Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Noen kamerater av meg skal på den, takket glatt nei. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Hva i alle dager er galt med å blande symfoniske instrumenter inn? Greit nok, det er ikke nyskapende. Tunge rockeband har gjort dette helt siden midten av 60-tallet. Men det fungerer... Ser ikke hvordan dere kan finne på å stemple det negativt. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Det er vel som med det meste, noen liker det, andre liker det ikke. Selv er det flere band jeg kunne tenke meg å se med symfoniorkester (se tråden), men flere som jeg synes ikke passer til det. Synes f.eks. Metallica's S&M er grusom, thrash metall skal ikke spilles med symfoniorkester. Hvis det er melodisk og/eller symfonisk musikk fra før derimot så er saken en annen. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 (endret) Get ready to be frostbitten! Midtvinter___Kulda.mp3 Endret 1. november 2006 av Torpern Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Ble ikke noe penger på deg. Vokalen er svak og puslete og gitarene er bare fryktelig banale og kjedelige. Merkes at du/dere ikke akkurat er noen dyktige låtskrivere heller. Men for all del, fortsett...kan hende det blir hørbart om noen år. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Hva skjedde med istapp produksjonen Torpern? Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 (endret) Hva skjedde med istapp produksjonen Torpern? 7197870[/snapback] den smelta.. fikk det ikke til.. programmet var mongo Ble ikke noe penger på deg. Vokalen er svak og puslete og gitarene er bare fryktelig banale og kjedelige. Merkes at du/dere ikke akkurat er noen dyktige låtskrivere heller. Men for all del, fortsett...kan hende det blir hørbart om noen år. Hehe.. gitaren ble laget og spillt inn på ca 10 minutter.. det er derfor det er litt kjedelig. Og i og med at vokalen er spillt inn med mikrofon integrert i skjermen blir den ikke så bra Men men.. Jeg kommer tilbake! Endret 1. november 2006 av Torpern Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Hehe daså. Prøv i alle fall skarpere lys på gitaren og ta opp på nytt. Ett annet triks, i ACID så kan man gå på en eller annen equalizer og dra opp båndet helt i bunn. Da blir det veldig skørrete lyd. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Selvom det ikke var så veldig originalt, syns jeg faktisk det er mye bedre enn mye annet som er å finne rundtom. Vokalen trenger litt arbeid da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg