Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har hørt Cockroach Clan noengang? Jeg har hørt om de, men hørte først på noe de har laget nå. Ikke det verste jeg har hørt. Dessuten er jo tidl. vokalist Messiah fra Mayhem vokalist her. De spilte også på den tributekonserten elns. til Jokke.

 

Edit: Zethyr: Kunne tenkt meg til enda en Stonegard konsert, men jaja. Fortsatt 18 år der, og langt unna. De rocker live da ;)

Endret av king_of_kong
Lenke til kommentar

Ekke no kult å leke i skogen med liksminke og økser, når det pissregner og sludder ute. Da renner jo sminken!

 

Edit: Det var bare det som manglet. Hørte et intervju med Satyr på P3 (Pyro). De skal faen meg ha en konsert med symfoniorkester. Hjelpemeg....De drar en Deep Purple, liksom. Eller Dimmu..eller Metallica..eller Marillion..eller Genesis..eller whatever!

Ojj så oppfinnsomt.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Åssen gjikk det med den gjengen som skulle ut i skogen med økser og liksminke for å leike Ev0l rul0rz da?

7193735[/snapback]

Vi konsentrerte oss om musikken i dag, vi har alt utenom vokal atm. Herregud, leike evil rulz0rs? Ska du ha tæv?

7194494[/snapback]

 

Må tåle ein lollert her omkring veit du :wee: Ellers er det også populært å røyke sokker.

 

EDIT:

 

Ekke no kult å leke i skogen med liksminke og økser, når det pissregner og sludder ute. Da renner jo sminken!

 

7195405[/snapback]

 

wtf? Grimmt,frostbittert og jævlig vær er er jo tr00 da! :whistle:

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Det er vel som med det meste, noen liker det, andre liker det ikke. Selv er det flere band jeg kunne tenke meg å se med symfoniorkester (se tråden), men flere som jeg synes ikke passer til det. Synes f.eks. Metallica's S&M er grusom, thrash metall skal ikke spilles med symfoniorkester. Hvis det er melodisk og/eller symfonisk musikk fra før derimot så er saken en annen.

Lenke til kommentar
Hva skjedde med istapp produksjonen Torpern?

7197870[/snapback]

 

den smelta.. :dontgetit: fikk det ikke til.. programmet var mongo :(

 

Ble ikke noe penger på deg. Vokalen er svak og puslete og gitarene er bare fryktelig banale og kjedelige. Merkes at du/dere ikke akkurat er noen dyktige låtskrivere heller. Men for all del, fortsett...kan hende det blir hørbart om noen år.

 

 

Hehe.. gitaren ble laget og spillt inn på ca 10 minutter.. det er derfor det er litt kjedelig. Og i og med at vokalen er spillt inn med mikrofon integrert i skjermen blir den ikke så bra :p

 

Men men..

 

Jeg kommer tilbake! :mad:

Endret av Torpern
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...