Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

NEHEI! Slutt å tull..... punk ownzor ju! Men det jeg skal ligge ut er ikke mye seriøst for å si det sånn, mest mulig feil på en 3 minutters sang prosjekt.

 

Edit: Jernlov, fant nettop noe urovekkende på last.fm siden din, Mistur spilt mer enn Burzum, Mistur og Sabbath? Dette er ikke bra.... :(

Endret av Eyvindr
Lenke til kommentar

Ka Sort? Sabbath? Var bare det at du hadde hørt mer på Mistur demoen enn grom band som Sabbath og Bursum. Selv har jeg ikke hørt noe av Manes, men du har jo lagt din elsk på det, dermed ville jeg trodd at du hadde hørt mye på de.

 

Edit: Veitfaen: Du kan prøve å "vrenge" stemmen å løfte hodet opp(for å få det lysere) når du skriker hvis du skal ha vokal lignende Taake. Skal du ha ha lignende Burzum fra Filosofem perioden er det bare å hive masse distortion på vokalen i mikseprogram. Skal du ha vokal lignende tidlig Burzum er det skrik som gjelder, men ikke nødvendigvis med "vreng" som jeg kaller det. Men prøv deg frem, eneste som fungerer.

Endret av Eyvindr
Lenke til kommentar

 

Takk. Jævlig bra, slapp på black metall fronten om dagen men dette satt.

 

Folk som ikke har hørt Satanic Warmaster burde sjekke ut dette. Liker spesielt riffinga til dette bandet. Sjekk ut The vamperic tyrant på myspace og video'en lengere nede på siden.

http://www.myspace.com/satanicwarmaster666

7190123[/snapback]

 

O`lolled howlie hell!

 

Det der var faktisk ganske så onanerbart :cool:

Lenke til kommentar

 

Takk. Jævlig bra, slapp på black metall fronten om dagen men dette satt.

 

Folk som ikke har hørt Satanic Warmaster burde sjekke ut dette. Liker spesielt riffinga til dette bandet. Sjekk ut The vamperic tyrant på myspace og video'en lengere nede på siden.

http://www.myspace.com/satanicwarmaster666

7190123[/snapback]

 

O`lolled howlie hell!

 

Det der var faktisk ganske så onanerbart :cool:

7192294[/snapback]

 

Yeah, musikken er faktisk ganske så bra. :) H4ngm4n, Jernlov og resten av folket må og kommentere.

Lenke til kommentar
Mye skit fra den kanten. Kun colab-en/splitten med Clandestine Blaze som er verdt kjøpet. Kan ikke fordra når happyriffinga og gladsynthen kommer dansende inn...fysj.

 

Oppskrytt ya'll

7193418[/snapback]

 

Niks, feil. Fin musikk. YA. Riffa er noe av det jeg liker med det. Du liker ikke Horna heller da? Riffinga er ganske lik, litt annen sound men.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...