Tuttebobo Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Snart kommer det iskald svartmettall fra eikerskogene her! Stay tuned! mulig jeg laster opp litt seinere i dag.. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Snart kommer det mongo.punk.rølp.shit med masse feil fra Bergen her! Stay tuned! mulig jeg laster opp litt seinere i dag, eller imorgen.... Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Dø Eivind. Please Søppelpunk er søppel. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 (endret) NEHEI! Slutt å tull..... punk ownzor ju! Men det jeg skal ligge ut er ikke mye seriøst for å si det sånn, mest mulig feil på en 3 minutters sang prosjekt. Edit: Jernlov, fant nettop noe urovekkende på last.fm siden din, Mistur spilt mer enn Burzum, Mistur og Sabbath? Dette er ikke bra.... Endret 31. oktober 2006 av Eyvindr Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Snart kommer det ballehard svartmetall fra nord-trønderlag her! Stay tuned! Vi blir kanskje ferdige før midnatt. Noen som har tips til hvordan synge svertmeta? Trenger fortsatt navn btw . Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Jaja, tips til å synge svart metall? Hvis ikke du klarer å finne ut av det selv vil du slite tror jeg Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Sabbath? Sort? Var dilla på demoen til Mistur en stund tilbake. De har bare 4 sanger, har hørt den demoen ett par ganger ja :!: Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 *skrike som F* ........ jeg suger. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 (endret) Ka Sort? Sabbath? Var bare det at du hadde hørt mer på Mistur demoen enn grom band som Sabbath og Bursum. Selv har jeg ikke hørt noe av Manes, men du har jo lagt din elsk på det, dermed ville jeg trodd at du hadde hørt mye på de. Edit: Veitfaen: Du kan prøve å "vrenge" stemmen å løfte hodet opp(for å få det lysere) når du skriker hvis du skal ha vokal lignende Taake. Skal du ha ha lignende Burzum fra Filosofem perioden er det bare å hive masse distortion på vokalen i mikseprogram. Skal du ha vokal lignende tidlig Burzum er det skrik som gjelder, men ikke nødvendigvis med "vreng" som jeg kaller det. Men prøv deg frem, eneste som fungerer. Endret 31. oktober 2006 av Eyvindr Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Manes klatrer dem. Og det gjør burzum og, sakte men. Ta og sjekk ut Vilosophe av Manes, spesielt White Devil Black Shroud. nydelig. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Takk. Jævlig bra, slapp på black metall fronten om dagen men dette satt. Folk som ikke har hørt Satanic Warmaster burde sjekke ut dette. Liker spesielt riffinga til dette bandet. Sjekk ut The vamperic tyrant på myspace og video'en lengere nede på siden. http://www.myspace.com/satanicwarmaster666 7190123[/snapback] O`lolled howlie hell! Det der var faktisk ganske så onanerbart Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Takk. Jævlig bra, slapp på black metall fronten om dagen men dette satt. Folk som ikke har hørt Satanic Warmaster burde sjekke ut dette. Liker spesielt riffinga til dette bandet. Sjekk ut The vamperic tyrant på myspace og video'en lengere nede på siden. http://www.myspace.com/satanicwarmaster666 7190123[/snapback] O`lolled howlie hell! Det der var faktisk ganske så onanerbart 7192294[/snapback] Yeah, musikken er faktisk ganske så bra. H4ngm4n, Jernlov og resten av folket må og kommentere. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Mye skit fra den kanten. Kun colab-en/splitten med Clandestine Blaze som er verdt kjøpet. Kan ikke fordra når happyriffinga og gladsynthen kommer dansende inn...fysj. Oppskrytt ya'll Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Hadde potensiale men traff meg ingensteder for å si det sånn. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Jeg digger Taake, men hater Dimmu. Unormalt? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Jeg digger Taake, men hater Dimmu. Unormalt? 7193457[/snapback] Ikke i det hele tatt. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 De er ikke spesielt like. Dimmu er grusomt, Taake er rimelig grei svartmetall. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Mye skit fra den kanten. Kun colab-en/splitten med Clandestine Blaze som er verdt kjøpet. Kan ikke fordra når happyriffinga og gladsynthen kommer dansende inn...fysj. Oppskrytt ya'll 7193418[/snapback] Niks, feil. Fin musikk. YA. Riffa er noe av det jeg liker med det. Du liker ikke Horna heller da? Riffinga er ganske lik, litt annen sound men. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Har hørt litt Satanic Warmaster før, syntes det var helt greit. Ikke spesielt bra, men absolutt ikke dårlig heller. *Finne fram filene igjen...* Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Ah, da har jeg endelig fått fikset lpspilleren skikkelig! Takk til folkene på musikksmaken.com som hjalp meg on the road to victory! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg