Loerand Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Fylla går fint, men drit i damer på konsert. Sucks bigtime. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Aiaiai, kjøpte 4 plater idag. En Lynyrd Skynyrd samleplate, The Covenant - Nexus Polaris, Opeth - Blackwater Park og My Dying Bride - Light at The End of The World (Mest for å skjekke de ut. Kosta hundre kroner). Hittil i år: 13 nye CD'er. Ganske fornøyd. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Hvertfall av typen damer "Se på meg, så vakker og trist og gotisk jeg er", som bare skal sitte stille og se sure ut. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Haha, så jævligt på kornet Bitex. To hell with them all, and purple people, TO HELL WITH PURPLE PEOPLE! Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Hvertfall av typen damer "Se på meg, så vakker og trist og gotisk jeg er", som bare skal sitte stille og se sure ut. 7170360[/snapback] Eller de som prøver å få seg noe ved å gnikke seg opp mot deg når du har null mulighet for å flykte. Og enda greiere om de ser ut som innsiden av magen min Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Konklusjon: Ikke dra på konsert! Du risikerer å: -Bli full -Bli etterlatt av vennene dine -Bli nøtt til å dra for å ikke bli etterlatt av vennene dine -Bli gnikket på -Møte på folk som ikke smiler og headbanger Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 2. Konklusjon: Vent på DVD'n Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 (endret) 3. Konklusjon: Dra på konsert, du kan oppleve: En full Øyvind en gang i fremtiden! YEAH! (dette skjer bare hvis man går på gode konserter.) Endret 28. oktober 2006 av Eyvindr Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Noen som planlegger å se Satyricon på Hulen 19 november )tror jeg), i Bergen? Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Nja, bor i Bergen, men tror jeg avstår etter å blitt servert flere historier om pop ikonet Satyr. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Nja, bor i Bergen, men tror jeg avstår etter å blitt servert flere historier om pop ikonet Satyr. 7170930[/snapback] Omg? Det må jo være uber å se Hr. Vongraven growle ut 1 2 3 4 KING xd Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Det er ikke så uber å se Satyr growle ut "KING" når det står 40 fjortiser i rosa genser foran scenen. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Jeg har en mulighet til å se Satyricon den 10. November, men tviler på at jeg gidder. Må skaffe verge ++. *glede seg til noen år fram i tid* Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 De (2) gangene jeg har sett satyricon har det ikke akkurat vært fjortisser der. Jeg så omtrentlig bare metallhoder. Uansett om han er "pop" eller ikke, så er det fett å se de live når de spiller klassikere. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Fy faen! Nexus Polaris var et sinnsykt godt kjøp! Neste blir vel å sjekke ut Animatronik. Hadde ikke nok penger til det idag ... Mangla ca. 5kr. Lenke til kommentar
DaEvil1 Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Måtte bare si at jeg har hørt på det nye albumet til My Chemical Romance (Lovlig Link) og det var bare helt utrolig. Fant ikke en sang jeg mislikte, og liker veldig mye den nye stylen de har, uansett om den minner for my om Queen eller andre band. Det er faktisk ikke en dum ting å være inspirert av Queen, selv om de kanskje er overinspirert i noens meninger. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Hørte nettop Slayer - Born To Be Wild, og det var jo faktisk enormt fett. Klarte faktisk å løfte sangen opp til å bli brukanes. *Denne skal på neste fest cd ja* Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Da har jeg kjøpt nyeste Draconian skiva, kun på anbefaling av bitex tidligere i tråden. Så er ikke denne skiva noe tess bitex, skal jeg jakte deg ned og ha bestialsk sex med ditt høyre nesebord, før jeg spikrer deg til en plankebit. Men etter å ha hørt noe av skiva, vil jeg tro du er ganske trygg. Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Finner fortsatt bare bajs-versjon av Slayer - Born to be wild. Draconian? er det noe fett? Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Noen som har hørt Meat Loaf feat. Marion Raven - It's all coming back to me now? Vanvittig fin sang! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg