Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
huff...jeg husker (ikke) konserten med Enslaved på Hamar jeg... fy faen så full jeg var, lå på gulvet og headbanga ell no, også ble jeg kasta ut!

7166399[/snapback]

 

Ahhehaehha litt eid der ja!

 

Har ofte blit eid hardt av alkoholen eg. Bandstand i Sogndal..drita som eit øsekar og vel så det. Stod å apa meg max i groupie stand`en.

Lenke til kommentar
Drikker aldri før konserter, jeg. Har jo betalt masse penger for å se bandet, da gidder jeg faen ikke å være sørpe dritings eller må springe på do og pisse en gang i timen!

7166728[/snapback]

 

nå har det skjedd en gang på gud vet hvor mange konserter... har vært på endel edru og, men det føles alltid mer spesielt i litt ruset tilstand! :D

Lenke til kommentar
lolz, jeg var påm kosnret med band, full jah!!!10101

 

Penisen min ble stor da, så jeg hoppet, da blje jeg glad. Så jeg hpppet litt til. Okey!010?Tilslutt sa en til meg at jeg skulle,slutte, jeg sluutet. gikk det bra? lolz?1011=??

7166805[/snapback]

 

dr1kk3 og pewle sammen!!1212121?11+1!!? :love:

Lenke til kommentar
lolz, jeg var påm kosnret med band, full jah!10101

 

Penisen min ble stor da, så jeg hoppet, da blje jeg glad. Så jeg hpppet litt til. Okey!010?Tilslutt sa en til meg at jeg skulle,slutte, jeg sluutet. gikk det bra? lolz?1011=??

7166805[/snapback]

 

dr1kk3 og pewle sammen!!1212121?11+1!!? :love:

7167197[/snapback]

 

Allright i say!

 

det var faktisk et forsøk på ironi, men kom ikke så jævla godt frem føler jeg :p Vet ei heller hvem inlegget var rettet mot, menmen.

Lenke til kommentar

Foretrekker å være edru på konsert. Har ingen problemer med å slå meg løs og headbange og synge likevel. Så slipper jeg å si dagen etter "Fy faen jeg var så pisse drita at jeg bare husker første låten!". Og tenke på at jeg betalte 400kr for billetten.

 

Var liksom kult å fortelle hvor full man var når man var 14.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Foretrekker å være edru på konsert. Har ingen problemer med å slå meg løs og headbange og synge likevel. Så slipper jeg å si dagen etter "Fy faen jeg var så pisse drita at jeg bare husker første låten!". Og tenke på at jeg betalte 400kr for billetten.

 

Var liksom kult å fortelle hvor full man var når man var 14.

7168277[/snapback]

Støttes

Lenke til kommentar

Det mest irriterende jeg har opplevd var når jeg ble invitert med på Windir Tribute-konserten av noen venner. Han ene ville bare se Finntroll også dra til Rockin for å drekke øl. Og han greide å dra med de andre, så de masa vettet av meg for å dra et annet sted. Men hallo! Vi betalte flere hundre kr for billetten, også gidder de ikke se Windir (minus Valfar) engang! Såklart hadde de to andre gutta dame med seg, så de kunne ikke stå nede på gulvet fordi damene ville sitte.

 

Neida, de stakk avgårde mens Enslaved spilte. Fatter ikke at folk kan være SÅ oppsatt på å på død og liv bli fulle at any cost.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...