Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Virket ganske stillig, men ikke sååå interessant, håper selve platen har litt mer liv enn det. :p

7158080[/snapback]

Ja det var nesten for sært med den japsen som leser. Trur hele albumet er sånn ettersom hele greia går ut på at hun har laget musikken til diktenene til denne hoia hoia mannen.

 

Nesten på samme måte som nye Peccatum (om det blir gitt ut under det navnet) blir, der skal Ihsahn og Ihriel lage musikken rundt fela til Knut Buen.

 

Jaja, folka er sære som få men blir da noe flott ut av det og.

Lenke til kommentar
Om så maiden bruker seg selv opp, er det noe annet enn å høre ut som alle andre. Noe bandet glint linket til gjør.

7159750[/snapback]

 

Nøyaktig hvilke band mener du Peste Noire høres akkurat ut som? Bruk gjerne eksempler fra den franske black metal scenen.

 

Å f.eks. si at vokalen minner om Alcest holder ikke, da Alcest-fyren deler vokal med Famine enkelte steder.

Endret av Glint
Lenke til kommentar

Virket ganske stillig, men ikke sååå interessant, håper selve platen har litt mer liv enn det. :p

7158080[/snapback]

Ja det var nesten for sært med den japsen som leser. Trur hele albumet er sånn ettersom hele greia går ut på at hun har laget musikken til diktenene til denne hoia hoia mannen.

Jaja, får når den kommer ut... jeg har uansett ikke skaffet meg debuten til Star of Ash så den står først for tur

 

Nesten på samme måte som nye Peccatum (om det blir gitt ut under det navnet) blir, der skal Ihsahn og Ihriel lage musikken rundt fela til Knut Buen.

Oooh... mer fra det paret? Virker nå interessant. :)

 

Jaja, folka er sære som få men blir da noe flott ut av det og.

Sært er positivt. :)

 

Hører en låt fra Head Control System, liker det jeg hører.

Lenke til kommentar

Virket ganske stillig, men ikke sååå interessant, håper selve platen har litt mer liv enn det. :p

7158080[/snapback]

Ja det var nesten for sært med den japsen som leser. Trur hele albumet er sånn ettersom hele greia går ut på at hun har laget musikken til diktenene til denne hoia hoia mannen.

Jaja, får når den kommer ut... jeg har uansett ikke skaffet meg debuten til Star of Ash så den står først for tur

Ja men selve musikken rundt lesinga er jo sikkert anderledes så kan nok være noe i den skiva.

Nesten på samme måte som nye Peccatum (om det blir gitt ut under det navnet) blir, der skal Ihsahn og Ihriel lage musikken rundt fela til Knut Buen.

Oooh... mer fra det paret? Virker nå interessant. :)

http://www.telen.no/apps/pbcs.dll/article?...5/1017/ANNONSER

 

Takk til Hangman for denne.

Jaja, folka er sære som få men blir da noe flott ut av det og.

Sært er positivt. :)

Absolutt, det kommer jo noe flott ut av det og. =)

Hører en låt fra Head Control System, liker det jeg hører.

7161029[/snapback]

Ja det er egenltlig ganske bra. Som en elektronisk utgave av The Great Cold Distance av Katatonia. Bare at det er bra, det er ikke TGCD, ikke veldig bra i alle fall.

 

Edit: Har forøvrig Murder Nature signert av Garm :)

Edit2: http://www.varden.no/apps/pbcs.dll/article...9160146/1092/_#

En annen artikkel om prosjektet med Knut.

Endret av Jernlov
Lenke til kommentar
Ja det er egenltlig ganske bra. Som en elektronisk utgave av The Great Cold Distance av Katatonia. Bare at det er bra, det er ikke TGCD, ikke veldig bra i alle fall.

Nå får du slutte å tulle, TGCD er jo utrolig flott! :)

 

Har store forventninger til nye prosjektet til Ihsahn + Ihriel. Det kommer til å bli genialt.

Lenke til kommentar
"Amputation" recorded their first two demos in 1989 with Demonaz Doom Occulta and Jorn Tunsberg on guitars, Abbath Doom Occulta on bass and vocals, Armagedda on drums, and Adolf Hitler on The Eclectic Steel Banjo of Truth and Metal. The group changed its name to "Immortal" around 1990-1991.

Den var ny for meg :wee:

Endret av _Julenissen_
Lenke til kommentar
Fy faen i negerspann, Enslaved spiller i Stavanger 11.nov Men da er det show heime i byen(odda) med dama. 15.Nov ramler Satyricon av scenen.

 

 

Arbeidsuke ftw121212oNE1

7160527[/snapback]

 

Har tenkt meg på Enslaved-konserten, håper det blir bra. Har alltid hatt lyst til å se dem live, burde trøkke greit på Folken det der :)

Lenke til kommentar
Fy faen i negerspann, Enslaved spiller i Stavanger 11.nov Men da er det show heime i byen(odda) med dama. 15.Nov ramler Satyricon av scenen.

 

 

Arbeidsuke ftw121212oNE1

7160527[/snapback]

 

Har tenkt meg på Enslaved-konserten, håper det blir bra. Har alltid hatt lyst til å se dem live, burde trøkke greit på Folken det der :)

7165227[/snapback]

 

Ja det vil eg tru.

 

Fikk suget på å se dem live etter å ha kjøppt Enslaved: Return To Yggdrasil - Live In Bergen. Men akk...er alltid så uheldig med slike opplegg.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Ja det er egenltlig ganske bra. Som en elektronisk utgave av The Great Cold Distance av Katatonia. Bare at det er bra, det er ikke TGCD, ikke veldig bra i alle fall.

Nå får du slutte å tulle, TGCD er jo utrolig flott! :)

7161912[/snapback]

:no:

7162107[/snapback]

 

Altså TGCD eier Murder Nature alle mulige retninger.

 

TGCD: 10/10

MN: 6/10

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...