Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er nok en gang på tide for meg å rive dere nu-skool småblækkis-kids bort fra Immortal/Susperia/Cradle of Borgilth/Darkthrone/Gorgoroth/Burzum/Emperor/1349/Satyricon/Carpathian Forest/Windir-kuksugingen og introdusere dere for noe ordentelig fin black metal. <3

 

Denne gangen er det franske Peste Noire som er tema. Denne trioen slapp sin debut-LP i år ved navn La Sanie des siècles - Panégyrique de la dégénérescence. Et av årets beste album ya'll, sa brura og la seg på rygg for Glinter'n.

 

To låter kan høres her: http://myspace.com/pestenoire

 

Merk at dette er versjonene som finnes på Macabre Transcendance-demoen. Whatever lzm...satans bra er det uansett.

 

Kjøp.

7154797[/snapback]

Nå må du slutte og røyke sokkene dine, evt. røyker du dem ikke nok.

 

7157104[/snapback]

Fancy! ^^ (Men fant ikke igjen megselv på noen av bildene =P)

Lenke til kommentar
Ooh. Jeg kommer til å bli lysnjet som emo når jeg sier dette men;

Jeg liker My Chemical Romance, jeg.

Ikke det jeg hører mest på, men de har noen låter som er fine. :)

Nu sitter jeg og hører på Enslaved i klasserommet, og searcher rommet for TLZ sin iPod som noen presterte å stikke av med for å flytte noen filer, og jeg har ikke fått den tilbake enda. Hmf.

7155131[/snapback]

 

My Chemical Romance er emo så det holder, og musikken er ræva. Welcome to the Black Parade er elendig rett og slett, ræva punk-låt.

7155417[/snapback]

 

Neimen? HAR DU HØRT EN HEL SANG?! :o

De har faktisk flere album, og flere sanger! :o

Lenke til kommentar
Ikke det jeg hører mest på, men de har noen låter som er fine. :)

Nu sitter jeg og hører på Enslaved i klasserommet, og searcher rommet for TLZ sin iPod som noen presterte å stikke av med for å flytte noen filer, og jeg har ikke fått den tilbake enda. Hmf.

Du sa du hadde omsorgsinstinkt!

Så greier du å gi mitt kjæreste barn i hendene av noen fremmed? :o

 

Virket ganske stillig, men ikke sååå interessant, håper selve platen har litt mer liv enn det. :p

Lenke til kommentar
Ikke det jeg hører mest på, men de har noen låter som er fine. :)

Nu sitter jeg og hører på Enslaved i klasserommet, og searcher rommet for TLZ sin iPod som noen presterte å stikke av med for å flytte noen filer, og jeg har ikke fått den tilbake enda. Hmf.

Du sa du hadde omsorgsinstinkt!

Så greier du å gi mitt kjæreste barn i hendene av noen fremmed? :o

 

Virket ganske stillig, men ikke sååå interessant, håper selve platen har litt mer liv enn det. :p

7158080[/snapback]

 

Ojee! De skulle bare flytte filer, og jeg stoler på de vesenene.

I hvert fall Anders, for han ga meg jakken sin da jeg datt i vannet i går.

Og det var han som redda både Kaare-Arne og røyken min rett før jeg klatret ned i vannkanten! Oo

Jeg følte han fortjente det. Han er min sønn og, husk det!

Lenke til kommentar
Ooh. Jeg kommer til å bli lysnjet som emo når jeg sier dette men;

Jeg liker My Chemical Romance, jeg.

Ikke det jeg hører mest på, men de har noen låter som er fine. :)

Nu sitter jeg og hører på Enslaved i klasserommet, og searcher rommet for TLZ sin iPod som noen presterte å stikke av med for å flytte noen filer, og jeg har ikke fått den tilbake enda. Hmf.

7155131[/snapback]

 

My Chemical Romance er emo så det holder, og musikken er ræva. Welcome to the Black Parade er elendig rett og slett, ræva punk-låt.

7155417[/snapback]

 

Neimen? HAR DU HØRT EN HEL SANG?! :o

De har faktisk flere album, og flere sanger! :o

7157951[/snapback]

 

Hvor har jeg sagt at jeg har hørt bare en sang, tok bare et eksempel jeg:P Har hørt debutalbumet. Aldri mer igjen. Emoskit.

Lenke til kommentar
Ooh. Jeg kommer til å bli lysnjet som emo når jeg sier dette men;

Jeg liker My Chemical Romance, jeg.

Ikke det jeg hører mest på, men de har noen låter som er fine. :)

Nu sitter jeg og hører på Enslaved i klasserommet, og searcher rommet for TLZ sin iPod som noen presterte å stikke av med for å flytte noen filer, og jeg har ikke fått den tilbake enda. Hmf.

7155131[/snapback]

 

My Chemical Romance er emo så det holder, og musikken er ræva. Welcome to the Black Parade er elendig rett og slett, ræva punk-låt.

7155417[/snapback]

 

Neimen? HAR DU HØRT EN HEL SANG?! :o

De har faktisk flere album, og flere sanger! :o

7157951[/snapback]

 

Hvor har jeg sagt at jeg har hørt bare en sang, tok bare et eksempel jeg:P Har hørt debutalbumet. Aldri mer igjen. Emoskit.

7159036[/snapback]

 

Du sier du har hørt deutalbummet.. og aldri mer. men du har hørt Welcome to the Black Parade? :ermm:

Okeii.. Jeg tror deg, jeg.. Bare at. Welcome to the Black Parade kommer mirakuløst nok fra albummet "The Black Parade". Og debutalbummet deres er en god del eldre. xD

Måtte bare nevne det.

Jeg liker vel en tre-fire emoband. Men jeg liker å ha en variert musikksmak. Gidder ikke fordømme musikk. Det skal høres.

Hvilket album er det du har hørt da?

Lenke til kommentar
btw:

 

Vokalen og lydbildet er så oppbrukt at jeg får vondt inni meg.

7155616[/snapback]

No offence her, men du tykkjer altså at du er rett mann til uttale deg om oppbrukt vokal og lydbilde?

7157235[/snapback]

 

ja.

7159714[/snapback]

 

Du er ikke det.

 

Edit: jajaja, jeg klarte meg i to måneder.

Endret av Jan-Erik
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...