Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Face it glint. Ikke alle digger samme musikk som deg

7155301[/snapback]

 

Skjønner jeg godt. Ikke alle er like rå som meg og er dermed dømt til å høre på sub-standard musikk som f.eks. Susperia. Sikkert kjipt å være slik en ubetydelig liten makk i den store verden, men jeg gidder ikke sympatisere...min empati og forståelse har jeg viktigere ting å bruke på.

 

Ikke noe personlig.

 

og det der var strengt tatt ikke annet enn kjedelig.

7155301[/snapback]

 

Pigeon.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er nok en gang på tide for meg å rive dere nu-skool småblækkis-kids bort fra Immortal/Susperia/Cradle of Borgilth/Darkthrone/Gorgoroth/Burzum/Emperor/1349/Satyricon/Carpathian Forest/Windir-kuksugingen og introdusere dere for noe ordentelig fin black metal. <3

 

Denne gangen er det franske Peste Noire som er tema. Denne trioen slapp sin debut-LP i år ved navn La Sanie des siècles - Panégyrique de la dégénérescence. Et av årets beste album ya'll, sa brura og la seg på rygg for Glinter'n.

 

To låter kan høres her: http://myspace.com/pestenoire

 

Merk at dette er versjonene som finnes på Macabre Transcendance-demoen. Whatever lzm...satans bra er det uansett.

 

Kjøp.

7154797[/snapback]

 

Allright, hørte Peste Noir første gangen for noen måneder siden, men har tydeligvis glemt å sjekke mer ut av det. Jævla whiskey som gjør at hukomelsen ikke sitter som spikret dagen etter. Den sangen, med en slik intro som avlsluttes av en dame som synger Sieg Heil eier. Er den å finne på myspace?

 

Edit: den var ikke der nei, men kremlåt likavel, husker bare ikke hva den het... Hvis jeg i det heletatt ble fortalt det.

 

Edit2: Nyhus, er det slik å forstå at du synes Peste Noir er kjedelig?

 

ERROR ERROR ERROR

Endret av Eyvindr
Lenke til kommentar
Ooh. Jeg kommer til å bli lysnjet som emo når jeg sier dette men;

Jeg liker My Chemical Romance, jeg.

Ikke det jeg hører mest på, men de har noen låter som er fine. :)

Nu sitter jeg og hører på Enslaved i klasserommet, og searcher rommet for TLZ sin iPod som noen presterte å stikke av med for å flytte noen filer, og jeg har ikke fått den tilbake enda. Hmf.

7155131[/snapback]

 

My Chemical Romance er emo så det holder, og musikken er ræva. Welcome to the Black Parade er elendig rett og slett, ræva punk-låt.

Lenke til kommentar

Jeg holder på å skrive en liten oppgave om black metal i engelsk. Jeg mangler noen bilder.

 

Jeg leter spesielt etter det bildet der en black metaller står i et smau/smal gate i bergen med liksminke og hele pakken. Det går en gammel dame forbi og ser stygt på vedkommende.

 

Bildet er brukt bl.a. i Metal: A Headbangers Jurney. Om noen kunne funnet bilde for meg hadde jeg vært evig takknemmelig.

 

 

______

Kjøpte RIAA-trinn i dag. Herlig å kunne snurre litt vinyl.

Lenke til kommentar
Allright, hørte Peste Noir første gangen for noen måneder siden, men har tydeligvis glemt å sjekke mer ut av det. Jævla whiskey som gjør at hukomelsen ikke sitter som spikret dagen etter. Den sangen, med en slik intro som avlsluttes av en dame som synger Sieg Heil eier. Er den å finne på myspace?

7155410[/snapback]

 

Vet ikke hvilken sang du snakker om nå. Sikker på at det er en Peste Noir-låt du hørte? Dette er ikke noe NSBM-band...

Lenke til kommentar
Skjønner jeg godt. Ikke alle er like rå som meg og er dermed dømt til å høre på sub-standard musikk som f.eks. Susperia. Sikkert kjipt å være slik en ubetydelig liten makk i den store verden, men jeg gidder ikke sympatisere...min empati og forståelse har jeg viktigere ting å bruke på.

7155365[/snapback]

Kosegutten :love:

 

Edit2: Nyhus, er det slik å forstå at du synes Peste Noir er kjedelig?

Vokalen og lydbildet er så oppbrukt at jeg får vondt inni meg.

Lenke til kommentar
Allright, hørte Peste Noir første gangen for noen måneder siden, men har tydeligvis glemt å sjekke mer ut av det. Jævla whiskey som gjør at hukomelsen ikke sitter som spikret dagen etter. Den sangen, med en slik intro som avlsluttes av en dame som synger Sieg Heil eier. Er den å finne på myspace?

7155410[/snapback]

 

Vet ikke hvilken sang du snakker om nå. Sikker på at det er en Peste Noir-låt du hørte? Dette er ikke noe NSBM-band...

7155538[/snapback]

 

Er nesten hundre prosent sikker på det, eller så viste han karen meg to franske black metal band rett etter hverandre uten å fortelle at han byttet band. Skal få undersøkt the asap.

 

Edit: på Metal-archives fant jeg dette:

"According to its member(s), PN does play pure Black Metal for Satanic rituals, not humanistic NS pseudo BM."

 

For meg da virker det som om folk har trodd at det var et NSBM band, så da kan jo muligens den introen stemme. Men har du hørt mye av de Glint? For hvis ikke det er Peste Noir må jeg finne ut hvilket band det var, for det var grisefett.

Endret av Eyvindr
Lenke til kommentar
Det er ikke en limited release? Eller så venter jeg.

7154984[/snapback]

 

Vet ikke hvor mange CDer som ble trykket, men er ikke mange steder jeg har sett plata til salgs. Jeg kjøpte den fra fyren som driver Primitive Black distroen. Flink fyr, med mye kult innabords. Spørs bare om han har noen igjen... Send en mail og spør.

primitiveblack(at)hotmail(dot)com

 

Enda en gang har headcleaver vist sin visdom

7155051[/snapback]

Kontaktet denne Bao, viste seg at den bare er presset i 2000 kopier.

Lenke til kommentar
Men har du hørt mye av de Glint? For hvis ikke det er Peste Noir må jeg finne ut hvilket band det var, for det var grisefett.

7156679[/snapback]

 

Har hørt Macabre Transcendance-demoen og har La Sanie des siècles - Panégyrique de la dégénérescence i hylla her. Kan ikke huske noen slik intro på demoen.. Og ja, finn ut og post her. :)

Lenke til kommentar

 

Låta glint linket til var på ca. samme nivå. Har hørt hester fise som lyder bedre.

7154955[/snapback]

 

Da vil eg gjerne tipse deg om mine tarmbrakere, det er faktisk reine symfoniene :)

 

EDIT: Utrolig nok presterte Glint å poste link til noe godt :p

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Vokalen og lydbildet er så oppbrukt at jeg får vondt inni meg.

7155616[/snapback]

No offence her, men du tykkjer altså at du er rett mann til uttale deg om oppbrukt vokal og lydbilde?

7157235[/snapback]

Hahahaha. Burn! :D

 

Den kommentaren var like morsom som Cradle of Filth ft. Ville Valo - The Byronic Man

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...