Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg leste nettop en salgsannonse i avisen, tror den var fra Notodden:

 

Hei!

 

Jeg vil gjerne selge mitt Casio keybord(kjøpt på brio) og en maskin som ligger effekter på vokal(og andre ting hvis du har lyst til det). Den effekt maskinen er skikkelig stilig og har masse gøye funksjoner. Selger det nå grunnet overgang til profesjonelt utstyr(er egentlig ikke så veldig mye bedre, men vi får en slags reinere lyd, og det passer seg bedre i musikken vi spiller). Begge tingene er brukt i Studio, og synes selv at resultatet var bra, jeg fikk kjørt effektmaskinen ganske godt der med rimelig mye effekter omgangen, og den klarte det fint. Selges samlet for 200 kroner.

 

Call me!

 

Ergo: WTF DA!?! Kven i heiteste helvette er det som kan sitte å høre på den vokalen der?

 

Jævla synd å ødelegge knall gitarlyd/trommelyd men grufull synth og vokal.

 

* Ihsahn – lead guitar, vocals, synthesizers and effects that sucks on Emperor EP

* Samoth – drums, guitar on Emperor EP

* Mortiis – bass

* Faust - drums on Emperor EP

 

Edit: Sitter heller på noe skikkelig musikk som Black Sabbath - A National Acrobat.

Endret av Eyvindr
Lenke til kommentar
Så prøv Emperial Live Ceremony da.

 

You know this next one.... I want you to really BANG your had on this one! .... one to three four!!

7100048[/snapback]

 

Seriøst? Høres ut som Satyr på speed rett før Fuel For Hatred :p

 

And før de rekkørd: Vargnatt har bedre produksjon enn nesten alt annet innenfor svart-metall, lizm, k9z.

 

Men skal sjekke ut Wrath of the tyrant og live dvden, faller ikke det i smak er det helt over og ut for Emperor.

Lenke til kommentar

Har ikke du hørt Garm?

 

Tittelsporet på demoen var smått kul, men etter mine ører er det no synth der. Kan hende det er jeg som er fucket, men ligger ikke det en synth og komper hele tiden?

 

Edit: På demoen var det god produksjon, slipper den der mongoe "la oss leke pop".

 

Edit2: Nja, skeptisk. Demoen var produksjen ganske bra, men låtmatrialet var ikke noe å rope hurra for, kjedelige riff efter min mening. På Epen var det endel kult matriale, og en fantastisk gitarlyd/trommelyd, men blir ødelagt av karaoke vokalen og brio synthen. I giev øpp før tøday, gir det kanskje litt mer tid imorgen.

 

EDIT3:

 

Bitches, gi en god faen i Emperor, Sarkom eier de! Hørte nettop litt på Sarkom for første gang, og dette eide, knall vokal, knall trommer, knall gitar, knall penis, knall vagina, slik da skal væra!

Endret av Eyvindr
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...