Mala Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Hadde aldri reist på konsert med de om den så hadde vert plantet rett i Odda. Eller jo..dritafull på blankvare isåfall. Syns musikken minner meg om eit eller anna dukketheater. Ser liksom for meg heile greiene utspiller seg på scenen Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Tja, det er jo veldig spesiell musikk med en litt merkelig stemning, så jeg kan skjønne at folk ikke liker de, men hvis du har hørt på det en del, så synes man at det er mye bedre; bra. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Ja det er jo selvfølgelig smak og behag dette også,ingenting å si i mot det altså. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Platemesse på St.Croix i Fredrikstad 4.november. Jeg skal garantert ta meg en tur for jeg har ventet på dette noen måneder nå. Synd jeg bare må titte siden jeg allerede er flere tusen i minus pga plater 7093984[/snapback] Info plx! Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Info om hva? Arrangemanget? Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Det blir en HELT annen atmosfære i et innendørslokale som er breddfullt med fans, enn en utendørs konsert der halve publikum ikke er der for å høre Emperor engang. Rockefeller VAR overmenneskelig fantastisk. Jeg var der. Folk var så ekstatiske at man trodde man var på fotballkamp til tider (med tanke på publikumsdeltagelse og allsang).Og jeg fikk høre alle låtene jeg hadde håpet på, spesiellt åpninga med In the nightside-eclipse trilogien ga meg spasmer langt inn i sjela. Tenk deg det, allsang midt i blastbeat-låter! Utrolig. Ihsahn har sagt senere at det var den beste konserten de har gjort noensinne, spesiellt fordi de så hvor godt det funka blant publikum. Noen sto bare med armene rett ut og svaiet euforisk på et sted. Jeg hadde forventet noen helt nye låter som åpning, også blåser de bare ut introen fra Nightside, rett over i KONGELÅTEN into the infinity of thoughts. Trodde jeg skulle dø av lykke. 7093364[/snapback] Jeg så dem i Wacken, og nylig i Notodden. Begge konsertene var guddommelige. Men de var forskjellige, helt annen følelse på de to. Wacken var storslått og majestetisk (ikke tro at det ikke var høy allsangsfaktor, for det _var_ det), mens MotStøy var mer intimt. Men hovedforskjellen på de to konsertene var at når jeg var på Wacken trodde jeg det var eneste gangen jeg skulle få sjangsen til å se de live i hele livet mitt, og det gjorde det ekstra spesielt den første gangen. Det kan jo ha vært noe av det samme med de som først så dem på Inferno og senere Wacken. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 (endret) Ja når du har tatt jomfrun så er det beste over Og ja det var folk som sang med, jeg skrek med på det meste og hørte noen rundt meg sang og. Fikk frysninger xx anntall ganger, spesielt åssen folket reagerte når han sa Inno aaa (publikum:) sataaaanaaaaaa også igjen også igjen Endret 18. oktober 2006 av Jernlov Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Var samme greia på motstøy da de skulle spille satana. Utrolig bra! Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 (endret) Det kan umulig ha vært fetere enn ... Det er fysiskt umulig så dermed basta. The laws of fysic has spoken the unholy words of death.. . jeje Edit: Bare litt kjipt de ikke hadde fyrt opp oksehodet. Endret 18. oktober 2006 av Jernlov Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Vel, dette er feter ganger tusen http://www.youtube.com/watch?v=p69LySjrYjA Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Hahahahahahaha....... Brave New World er den 3. dårligste Maiden skiva jo gud. (Etter Blaze skivene) Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Men konserten er RÅ! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Hahahahahahaha....... Brave New World er den 3. dårligste Maiden skiva jo gud. (Etter Blaze skivene) 7096994[/snapback] Jeg syntes Brave New World er blant de beste Maiden-skivene, sammen med Iron Maiden - Seventh Son. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Hahahahahahaha....... Brave New World er den 3. dårligste Maiden skiva jo gud. (Etter Blaze skivene) 7096994[/snapback] Like sant som at Moskva Marit er sexy. I mine øyne er det en av de beste, og Rock in Rio er den beste konsertdvden jeg noen gang har sett, men World Ablaze på en god andreplass. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Marit er heit hu da Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 (endret) Emperor fan: Dere har en sjangse no, nevn det albumet som er best, og dere tror vil passe til min musikksmak(tror noen har fått musikksmaken min med seg hvertfall). Så skal jeg gi det albumet en real sjangse. Synes den sangen Inno A Satana ikke var noe spesiell, lite følelser, litt for pen og pyntelig. Men kan jo hende den er god på plate. Endret 18. oktober 2006 av Eyvindr Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Ænd vaj eksaktlig dett vønn? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Ikke allverdens til produksjon, sortere. Også har den konge låta I am the Black Wizards! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Emperor fan: Dere har en sjangse no, nevn det albumet som er best, og dere tror vil passe til min musikksmak(tror noen har fått musikksmaken min med seg hvertfall). Så skal jeg gi det albumet en real sjangse. Synes den sangen Inno A Satana ikke var noe spesiell, lite følelser, litt for pen og pyntelig. Men kan jo hende den er god på plate. 7098646[/snapback] Sjekk ut Anthems-skiva, den er den beste jeg har hørt av Emperor hvertfall, har bare hørt de to første. God svartmetal-skive. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg