Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke hørt noe Emperor altså? Da er In The Nightside Eclipse et must. Eller, Imperial Live Ceremony er faktisk en veldig bra liveplate, fordi de spiller masse av de klassiske gamle låtene med bra livelyd istedet for de grumsete studioopptakene. Men du mister megalåten Into the infinity of Thoughts da. Den er fantastisk.

Lenke til kommentar

Det blir en HELT annen atmosfære i et innendørslokale som er breddfullt med fans, enn en utendørs konsert der halve publikum ikke er der for å høre Emperor engang. Rockefeller VAR overmenneskelig fantastisk. Jeg var der. Folk var så ekstatiske at man trodde man var på fotballkamp til tider (med tanke på publikumsdeltagelse og allsang).

Og jeg fikk høre alle låtene jeg hadde håpet på, spesiellt åpninga med In the nightside-eclipse trilogien ga meg spasmer langt inn i sjela. Tenk deg det, allsang midt i blastbeat-låter! Utrolig.

 

Ihsahn har sagt senere at det var den beste konserten de har gjort noensinne, spesiellt fordi de så hvor godt det funka blant publikum. Noen sto bare med armene rett ut og svaiet euforisk på et sted. Jeg hadde forventet noen helt nye låter som åpning, også blåser de bare ut introen fra Nightside, rett over i KONGELÅTEN into the infinity of thoughts. Trodde jeg skulle dø av lykke.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Det blir en HELT annen atmosfære i et innendørslokale som er breddfullt med fans, enn en utendørs konsert der halve publikum ikke er der for å høre Emperor engang. Rockefeller VAR overmenneskelig fantastisk. Jeg var der. Folk var så ekstatiske at man trodde man var på fotballkamp til tider (med tanke på publikumsdeltagelse og allsang).

Og jeg fikk høre alle låtene jeg hadde håpet på, spesiellt åpninga med In the nightside-eclipse trilogien ga meg spasmer langt inn i sjela. Tenk deg det, allsang midt i blastbeat-låter! Utrolig.

 

Ihsahn har sagt senere at det var den beste konserten de har gjort noensinne, spesiellt fordi de så hvor godt det funka blant publikum. Noen sto bare med armene rett ut og svaiet euforisk på et sted. Jeg hadde forventet noen helt nye låter som åpning, også blåser de bare ut introen fra Nightside, rett over i KONGELÅTEN into the infinity of thoughts. Trodde jeg skulle dø av lykke.

7093364[/snapback]

 

ja, det var faen meg litt av en opplevelse! det var verdt alle pengene alene, og nå jeg tekner på alle de fete konsertene jeg fikk med ,meg utenom så var det ehlt suoper!

 

beklager skrivefeil, drikker whiskey!! eyah!

Lenke til kommentar

Den er drøy å svare på..jeg har hørt på metal i alle former siden jeg var 13-14 år. Og masse Ti I skuddet-hits innimellom på 90-tallet. Vengaboys f.eks. eller Salt n Pepa. Jaddaah..Jeg er som et orakel på sent 80tall og 90-talls popmusikk.

 

Favoritt-metalband? Mötley Crüe, Guns'n'Roses, Iron Maiden,My Dying Bride..eldre Cradle of Filth (en åpenbaring), Emperor..umm..Angra, Edguy, Blind Guardian..Dream Theater..nei jeg klarer det ikke. Takler ikke presset. Fikser det faaan mække asså Pelle!

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...