F.Mackey Skrevet 16. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2006 Det er rett, men du er en aktiv konsertgåer, og det er jeg og. Så en pils eller 10 skal vi no alltids få halt i land engang. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2006 Jeg klarte aldri helt nattens madrigal jeg. Hørte den endel ganger, men den satt aldri skikkelig. Forelsket meg ikke i den på samme måte som i de to forløperne. Darkthrone skiva jeg kjøpte samtidig derimot var herlig. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 16. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2006 Leser nå at Høst (Taake) akkurat kom ut fra fengselet. Noen som vet hvorfor han satt der? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2006 (endret) Som jeg sa, den er ganske drøy siden lyden høres ut som den er tatt opp midt i vinterskogen med billig kassettspiller. Men man oppdager deilige små detaljer etterhvert. Spesiellt i første og tredje sangen. Men klart, lyden må man venne seg til. Går jo an å bare ikke like den også, smak og behag. Nuvel, nå skal jeg være skikkelig un-metal og gå til sengs. Kurs på jobb imorra kl 08:30. Endret 16. oktober 2006 av Bitex Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2006 Som jeg sa, den er ganske drøy siden lyden høres ut som den er tatt opp midt i vinterskogen med billig kassettspiller. Men man oppdager deilige små detaljer etterhvert. Spesiellt i første og tredje sangen. Men klart, lyden må man venne seg til. Går jo an å bare ikke like den også, smak og behag. 7085804[/snapback] Jeg liker den jo, men ikke en plate jeg finner fram og kan høre på når som helst. Men tror ikke helt det er innspillingskvaliteten som plager meg, er jo mye annet rått og uredigert jeg liker. Så jeg vet ikke. Kanskje jeg fortsatt ikke har hørt den nok. Det er nok bare et tidsspørsmål før jeg tar den frem og setter den i spilleren igjen. Ulver er jo genialt, så jeg tviler på at Nattens Madrigal er et unntak. Btw, beskrivelsen din av Oslo før en maidenkonsert er perfekt. På fjorårets satt jeg utenfor spektrum og så på folkelivet i 2-3 timer. Det var ganske morsomt og utrolig uvandt. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2006 Nyeste Melechesh anbefales folkens! Mesopotamian Black Metal! Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 16. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2006 (endret) Nyhus: Jeg skal gi deg et veldig godt tips idag, hør på den platen til den sitter. Når den først sitter.. så har du muligens vondt i ørene, men du har også nettop fått et nytt favorittalbum innenfor svart metall. Leser nå at Høst (Taake) akkurat kom ut fra fengselet. Noen som vet hvorfor han satt der? 7085799[/snapback] Hvis jeg hørte rett av en rimelig sikker skilde av meg så var det for drapsforsøk, men kan hende jeg husker feil, lenge siden han fortalte meg det. Endret 16. oktober 2006 av Eyvindr Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 16. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2006 Hører på Nattens Madrigal nå jeg, og liker det jeg hører! Lenke til kommentar
ersa Skrevet 16. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2006 For 2-3 dager siden hadde jeg den første gjennomhøringen av Nattens Madrigal som jeg fikk noe ut av. Jeg kjenner at platen synker litt mer inn for hver gjennomhøring. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2006 Hører på Nattens Madrigal nå jeg, og liker det jeg hører! 7085895[/snapback] Ja det er rått og rivende bra, synd Ulver endte som det gjorde. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 16. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2006 Dummeste jeg har hørt, Mala. Ulver har gitt ut mesterverk etter mesterverk etter Nattens Madrigal. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2006 Dummeste jeg har hørt, Mala. Ulver har gitt ut mesterverk etter mesterverk etter Nattens Madrigal. 7086052[/snapback] Like dumt som det du skriver der det cun. Et mesterverk for noen, kan vere makkverk for andre. Verden er herlig. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 17. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2006 Du er dum! Neida, synd at du ikke liker det. Jeg skal bruke Perdition City heftig i filmen min Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 17. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2006 Ulver er kvalitet hele veien. Er det noen andre som har litt problemer med "gå til siste uleste innlegg" i denne tråden? Den hopper over 2-3 innlegg Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 17. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2006 Ja, har lagt merke til det, jeg også. Negro hva er dette? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) Du er dum! Neida, synd at du ikke liker det. Jeg skal bruke Perdition City heftig i filmen min 7086162[/snapback] Uansett liker vi begge materiale fra samme kant, må da vere noe det vel Ang.filmen din så kan eg ikkje si annet at man gleder seg Endret 17. oktober 2006 av Mala Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 17. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2006 Tror du kommer til å hate den siden jeg bruker post-Nattens Madrigal-Ulver Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2006 Vel..slik musikk kan gjøre nytte for seg på ett vis satt i sammeheng med f.eks film. Men det blir som å onanere uten blodtilførsel det å bare høre på det. Uansett det faktum at du bruker den musikken skal ikkje forhindre meg i å se den altså. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 17. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2006 Lowdown, er det en skolopender eller et tusenben de har på covera sine? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 17. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2006 Tror du kommer til å hate den siden jeg bruker post-Nattens Madrigal-Ulver 7086191[/snapback] Post-, trudde det betydde FØR det som kom etter - jeg Og ikke det etter, eller tar jeg feil nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg