Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som jeg sa, den er ganske drøy siden lyden høres ut som den er tatt opp midt i vinterskogen med billig kassettspiller. Men man oppdager deilige små detaljer etterhvert. Spesiellt i første og tredje sangen. Men klart, lyden må man venne seg til. Går jo an å bare ikke like den også, smak og behag.

 

Nuvel, nå skal jeg være skikkelig un-metal og gå til sengs. Kurs på jobb imorra kl 08:30.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Som jeg sa, den er ganske drøy siden lyden høres ut som den er tatt opp midt i vinterskogen med billig kassettspiller. Men man oppdager deilige små detaljer etterhvert. Spesiellt i første og tredje sangen. Men klart, lyden må man venne seg til. Går jo an å bare ikke like den også, smak og behag.

7085804[/snapback]

Jeg liker den jo, men ikke en plate jeg finner fram og kan høre på når som helst. Men tror ikke helt det er innspillingskvaliteten som plager meg, er jo mye annet rått og uredigert jeg liker. Så jeg vet ikke. Kanskje jeg fortsatt ikke har hørt den nok. Det er nok bare et tidsspørsmål før jeg tar den frem og setter den i spilleren igjen. Ulver er jo genialt, så jeg tviler på at Nattens Madrigal er et unntak.

 

Btw, beskrivelsen din av Oslo før en maidenkonsert er perfekt. På fjorårets satt jeg utenfor spektrum og så på folkelivet i 2-3 timer. Det var ganske morsomt og utrolig uvandt.

Lenke til kommentar

Nyhus: Jeg skal gi deg et veldig godt tips idag, hør på den platen til den sitter. Når den først sitter.. så har du muligens vondt i ørene, men du har også nettop fått et nytt favorittalbum innenfor svart metall.

 

Leser nå at Høst (Taake) akkurat kom ut fra fengselet. Noen som vet hvorfor han satt der?

7085799[/snapback]

 

Hvis jeg hørte rett av en rimelig sikker skilde av meg så var det for drapsforsøk, men kan hende jeg husker feil, lenge siden han fortalte meg det.

Endret av Eyvindr
Lenke til kommentar
Du er dum! :p

 

Neida, synd at du ikke liker det. Jeg skal bruke Perdition City heftig i filmen min ;)

7086162[/snapback]

 

Uansett liker vi begge materiale fra samme kant, må da vere noe det vel :p

 

Ang.filmen din så kan eg ikkje si annet at man gleder seg :thumbup:

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...