Bytex Skrevet 16. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2006 (endret) Herved befaler jeg ALLE som liker seig gotisk doom å høre på Draconian-Where Lovers Mourn. Første låten er 14 minutter med det feteste jeg har hørt på et tiår. Åååå også slutter låten med 1,5 minutt pianospilling og oboe. Satan. FANTASTISK doom-plate med manngrowle+damevokal, og mye strings og kor-synth. Dette er så herlig fett at hårene reiser seg på armene mine, OG på pungen! Det er ikke ofte jeg får den feelingen mere etter jeg oppdaget My dying bride for 10 år siden. Dette er SÅ bra, faktisk. Mannlige vokalen veksler glatt mellom "dyp snakking" og skikkelig blackmetal screaming. Og dama synger faktisk ordentlig, ikke bare i fistel-opera. Finn låten The Cry of Silence. Fy faen så bra. Ble helt varm i fjeset faktisk. http://www.draconian.se/ Brenn i helvete så bra. Endret 16. oktober 2006 av Bitex Lenke til kommentar
edge Skrevet 16. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2006 Fant en phun Tom Waits-opptreden på Google Video, her: Link Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 16. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2006 Bitex! Takk! *frysninger* Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2006 Beskrivelsen din bitex var nok til å få erreksjon. Da får vi se om musikken passer omtalen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2006 (endret) The Cry of Silence er så feit at jeg nesten begynner å grine. Har hørt gjennom en del av plata, det er svært høy standard hele veien, ikke bare bra førstelåt også *poff* kjedelig resten. Men åpningslåten er bare vanvittig. Må gi litt trøkk på volum såklart. Endret 16. oktober 2006 av Bitex Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 16. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2006 Fant en phun Tom Waits-opptreden på Google Video, her: Link 7084323[/snapback] Haha, Tom Waits er bare genial. Liker nærmest alt han har laga, men Rain Dogs-albumet er fortsatt øverst på lista mi. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2006 (endret) Nei og nei...leste i Dagbladet at Scarlett Johansson skal gi ut en plate med Tom Waits-covere...Hallo? Når skal blonde pene Hollywood-bimboer slutte å gi ut elendige plater?! Greit, Scarlett, du har fantastiske pupper, og du har bra musikksmak, men trenger da faen ikke å besudle Tom Waits med å covre låtene hans på plate. De fleste av oss greier oss med å bare høre på. Endret 16. oktober 2006 av Bitex Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 16. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2006 (endret) Vet iallefall hva jeg skal holde meg unna nå. *nynne på "'Cause the piano has been drinking" * Jeg gynger faktisk til sidene når jeg hører på den låta. Skummelt Endret 16. oktober 2006 av king_of_kong Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2006 (endret) Haha, Draconian er så fett at jeg følte for å KNUSE noe. Så jeg fant ei full 1,5 liter flaske med brus og moste skjermen på en gammel, ødelagt laptop fra siden. Ganske kult, faktisk. Og det føltes godt. Endret 16. oktober 2006 av Bitex Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2006 Bitex = Crazy. Crazy 4 love! From a sweedish band! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2006 Flinke svensker, ja. Fiolin har de med tilogmed. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 16. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2006 Hmm ... Hadde han fyren nede på Free Record Shop fortsatt jobba så kunne jeg sikkert spurt han om det bandet. Spør jeg om noe annet enn Britney Spears og Red Hot Chili Peppers der nå så står de som store spørsmålstegn ... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2006 Spør jeg om noe annet enn Britney Spears og Red Hot Chili Peppers der nå så står de som store spørsmålstegn ... 7084917[/snapback] Kjenner følelsen. Heldigvis er det en grei kar på shappa her nede, men de har elendig utvalg alikevel. Godt med egen metallshappe i drammen derimot. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 16. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2006 *Draconian - The Cry Of Silence* Forest of Shadows er fetere doom. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 16. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2006 Between Shit and Piss We are Born! Jævlig deilig clean-vokal-parti der må jeg si. Er overrasket over nyeste Analtrakta. Det lille jeg har hørt før syntes jeg ikke noe særlig om, men dette er ganske bra, tar jeg feil om jeg sier dette er litt mer melodisk? Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 16. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2006 Min eneste kjenskap til Anaal Nathrakh var Pandemonic Hyperblast, men sjekka ut den nyeste skiva deres. Ble ikke skuffa, for å si det sånn. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 16. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2006 Jo det skal jo det men jeg ser ikke helt spenningen i det. Blir liksom veldig likt. Er ikke før de legger til noe mer jeg finner det interessant. 7082865[/snapback] Det må være noe alvorlig galt med ørene dine om du ikke setter pris på alle de sinnsykt nydelige riffene/overgangene i Eschaton. Eller, er du en sånn popmusikkelsker? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 16. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2006 (endret) Margareth Bergers "Samantha" = Popmusikk Popmusikk = Endret 16. oktober 2006 av cun Lenke til kommentar
Jan Skrevet 16. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2006 Margareth Bergers "Samantha" = PopmusikkPopmusikk = 7085364[/snapback] Falco... Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 16. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2006 JEANNY!! Du har skjønt det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg