Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Herved befaler jeg ALLE som liker seig gotisk doom å høre på Draconian-Where Lovers Mourn. Første låten er 14 minutter med det feteste jeg har hørt på et tiår.

Åååå også slutter låten med 1,5 minutt pianospilling og oboe. Satan.

 

FANTASTISK doom-plate med manngrowle+damevokal, og mye strings og kor-synth.

Dette er så herlig fett at hårene reiser seg på armene mine, OG på pungen!

Det er ikke ofte jeg får den feelingen mere etter jeg oppdaget My dying bride for 10 år siden. Dette er SÅ bra, faktisk. Mannlige vokalen veksler glatt mellom "dyp snakking" og skikkelig blackmetal screaming. Og dama synger faktisk ordentlig, ikke bare i fistel-opera.

 

Finn låten The Cry of Silence. Fy faen så bra. Ble helt varm i fjeset faktisk.

 

http://www.draconian.se/

 

Brenn i helvete så bra.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

The Cry of Silence er så feit at jeg nesten begynner å grine.

Har hørt gjennom en del av plata, det er svært høy standard hele veien, ikke bare bra førstelåt også *poff* kjedelig resten. Men åpningslåten er bare vanvittig. Må gi litt trøkk på volum såklart.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Nei og nei...leste i Dagbladet at Scarlett Johansson skal gi ut en plate med Tom Waits-covere...Hallo? Når skal blonde pene Hollywood-bimboer slutte å gi ut elendige plater?!

 

Greit, Scarlett, du har fantastiske pupper, og du har bra musikksmak, men trenger da faen ikke å besudle Tom Waits med å covre låtene hans på plate. De fleste av oss greier oss med å bare høre på.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Jo det skal jo det men jeg ser ikke helt spenningen i det. Blir liksom veldig likt. Er ikke før de legger til noe mer jeg finner det interessant.

7082865[/snapback]

Det må være noe alvorlig galt med ørene dine om du ikke setter pris på alle de sinnsykt nydelige riffene/overgangene i Eschaton.

 

Eller, er du en sånn popmusikkelsker?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...