Jan Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Likestilt med busted... Øh ... NEI! Busted er beregnet på pre-fjortisser og eventuelt ekstremt ekle gamle griser. Green Day er basert på da? Spanjoler? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) EDIT: Funka ikke Endret 8. januar 2005 av HalTan Lenke til kommentar
rlz Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Bare meg, eller er Good Charlotte veldig wannabe? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Bare meg, eller er Good Charlotte veldig wannabe? Er nok ikke bare deg nei. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Da var de fire albummene til The White Stripes ferdig lastet ned Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Aldri hørt om. Hvordan kom du over det? Hadde ikke hørt om de før en uke siden jeg heller. En kompis av meg innenfor metalmiljøet kom springende med denne platen. Jeg er fremdeles sjokkert over hva jeg har fått tak i. En juvel! Anmeldelse Lenke til kommentar
Jan Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 "innkjøpt" Klar til lytting. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Dude, ikke diss Busted... 3 AM rocker så vilt! Zyklon, har du skjulte sider ved deg sjøl ingen visste om? Trudde det berre gikk i meshuggah - I og den gata der? jaja...i tillegg til vanlig kvalitetsmusikk Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Busted ER kvalitetsmusikk I've been to the year 3000, not much has changed, but we live under water. And your great great great granddaughter... is pretty fine... [she's pretty fine] Skummelt at jeg kan ca hele den sangen der. ;D Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Da var de fire albummene til The White Stripes ferdig lastet ned Fyyyyy. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Busted ER kvalitetsmusikk + Die Apokalyptischen Reiter - Samurai Jeg klarer ikke å få skrytt nok av dette albummet. Kjøpte det i dag, har hørt gjennom det 3 ganger. Herreminjemini. Hvordan har denne juvelen godt meg forbi før nå? De spiller en slags blanding mellom Killswitch Engage, In Extremo, Chimaira og [add epic band -> HERE <-]. Det er simpelthen noe av det råeste jeg har hørt. Kanskje 2004's beste skive. PERIOD! = Skjønner fint lite no eg.. ...noken som har sett alle desse hoppa Busted gjer på scena forresten?? sjøl om sangen er slow? Blir liksom litt som å digge Backstreet boys med "\m/" tegn Lenke til kommentar
Jan Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (L) Good Charlotte og Busted (L) Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Da var de fire albummene til The White Stripes ferdig lastet ned Fyyyyy. De er ikke like gode som jeg håpet de ville være dessverre. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Neis opphypa greier. Hva mener du ? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 De har fått et par hiter nå, men viser seg at de er kun listemateriale et par mnd så er de glemt.. Hvor ble det av Shakira? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Hun var på fest sammen med meg i går. Hun har tapt seg. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Tsssh. http://www.musikksmaken.com/forum/forum_po...N=1&FID=18&PR=3 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Men èn ting er sikkert: Toy Box tar av på fest! Supar dupar man llalalalla Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) Hvordan har denne juvelen godt meg forbi før nå? HAHAHAHAHAHHAAHHA, bra LarsP! Sånn, der var det overstått. Noen her som liker Dave Matthews Band, sitter og koser meg med Everyday her nå. Endret 9. januar 2005 av LarsP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg