Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ny avatar, noen tok bilde av jentene i gata når de så den store tissen min.

7076432[/snapback]

 

Fett :dribble:

7076906[/snapback]

:cool: Men seriøst, det er fra coveret til The Linear Scaffold av Solefald. Førstelåta der er nicket mitt :p

7076964[/snapback]

 

Ja tenkte det var et kover eller no sånt :p

7077051[/snapback]

Og motivet er malt av Odd Nerdrum :wee:

Lenke til kommentar
Hører gjennom Sam's Town av The Killers. Svarer foreløpig til forventningene...

7076870[/snapback]

 

Helt fantastisk skive, stor kunst å lage sånn musikk, den blir bare bedre og bedre. Elsker lyrikken i deres musikk. Alle sangene + de to bonuslåtene har fått 5 stjerner av meg på iTunes, utenom "My List". Kanskje årets skive for min del, kjemper med Muse om det.

Lenke til kommentar
Ny avatar, noen tok bilde av jentene i gata når de så den store tissen min.

7076432[/snapback]

 

Fett :dribble:

7076906[/snapback]

:cool: Men seriøst, det er fra coveret til The Linear Scaffold av Solefald. Førstelåta der er nicket mitt :p

7076964[/snapback]

 

Ah....fin skive...vanskelig å få tak i, men jeg fikk da kjøpt min på ebay for ett års tid sia... nydelig cover!

Lenke til kommentar
Gi Q i den unødvendige whininga da...

7077167[/snapback]

Gå et annet sted å saboter. Det er mange som irriterer seg over den stadig unødvendige siteringen. Det står også litt i retningslinjene om det.

 

Du må gjerne tro at du vinner status på å rakke ned på andre, men jeg kommer til å fortsette å påpeke at reglene på forumet gjelder for deg også.

Lenke til kommentar
Du må gjerne tro at du vinner status på å rakke ned på andre, men jeg kommer til å fortsette å påpeke at reglene på forumet gjelder for deg også.

7078459[/snapback]

Det er nok fler enn kun en bruker som lever i denne fantasien dessverre.

 

Kjøpte med Ruun på lørdag. Har ikke hørt veldig mye igjennom den enda, men det jeg har hørt virker veldig bra.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...