Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Twilight Ophera? Digger det, jeg. Den som søker, han finner.

Slenger med Imperia også, jeg. Jeg liker å si jeg, jeg.

Og Nemesea.

nemesearozenburg30.jpgnemeseafenix01.jpg

Vokalisten :dribble::dribble:

Obligatorisk Nemesea-låt: Angel in the Dark

Deres nye singel, In Control var faktisk veldig snasen også.

http://www.sellaband.com/nemesea/

Press play on tape.

Edit: nå skal jeg slutte å editere.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Noen som har lyst å anbefale meg et band? Må være veldig bra, er egentlig det eneste det trenger å være, skit i sjanger, surprise me. Reward? a kizz frøm mi!01!

7058247[/snapback]

Reverend Bizarre? Mgla?

shit... Om for faen! Bandet heter Om!

Endret av King_P
Lenke til kommentar
Woho, Vamdue Project-singel (med støv på) til 20 kroner. King of my Castle er like über som andre nittitalls-hiter som f.eks Around the World.

7064419[/snapback]

King of my Castle eier <3

7064448[/snapback]

Hai!

--

np: Hypocrisy - Fearless

Endret av Torpern
Lenke til kommentar
Nå som jeg først er innom siden. Hvilke andre plater er å anbefale av 16HP? Jeg sitter og hører ihjel Secret South. Jeg har hørt noe av de tidligere sakene.. og jeg kan ikke si redneck-greia ikke er helt meg.

7064491[/snapback]

Sackcloth n Ashes er hvertfall et fantastisk album etter min mening. Det er fra det tidligere, klarte ikke helt å forstå om du likte det tidlige eller ikke, men fett er det hvertfall.

Lenke til kommentar
Nå som jeg først er innom siden. Hvilke andre plater er å anbefale av 16HP? Jeg sitter og hører ihjel Secret South. Jeg har hørt noe av de tidligere sakene.. og jeg kan ikke si redneck-greia ikke er helt meg.

7064491[/snapback]

Sackcloth n Ashes er hvertfall et fantastisk album etter min mening. Det er fra det tidligere, klarte ikke helt å forstå om du likte det tidlige eller ikke, men fett er det hvertfall.

7066535[/snapback]

Sackloth n' Ashes herjer <3

Lenke til kommentar
Woho, Vamdue Project-singel (med støv på) til 20 kroner. King of my Castle er like über som andre nittitalls-hiter som f.eks Around the World.

7064419[/snapback]

King of my Castle eier <3

7064448[/snapback]

Den sangen synes jeg er skikkelig bra. Ikke som i "oooh haha pop morsomt"-bra, men jeg synes faktisk den er et stykke kvalitetsmusikk.

(Oh noes! Jeg liker mainstream musikk! :o )

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...