Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehe kjipt sånt Hangman, selv hadde jeg skaffet meg limited editon wooden box med litt aske, en bein bit, t-skjorte +++ av Agalloch - Ashes Against the Grain om jeg visste noe slikt var in the making.

7048064[/snapback]

Når kommer den, og hva kommer den til å koste? Har lyst på den også!

7048076[/snapback]

Too late, 500kopier ble laget. Som sagt hadde jeg vist om det når det kom så hadde jeg skaffet den :p Har sett ett par på eBay gå for ca.600kr. Så ivrig er jeg ikke på å få noe slikt.

 

Edit: Ligger en der ute nå til Buy Now pris på 150$. Det er 1007kr :p Og det er den uten t-skjorte.

Endret av Jernlov
Lenke til kommentar
Ja. Anaal Nathrakh er bare et pseudonym...elns. Ikke la deg lure.

 

mp3: When the Lion Devours Both Dragon and Child

7041382[/snapback]

Var et parti jeg fant bra med den sangen der...tror ikke det er noe framtidig satsning:P
*se på slipknot fra "gamledager"*

 

Fan, Corey(vokal) hadde mye råere stemme før.. Synd at han ikke har den rå stemmen lengre.. :(

7048479[/snapback]

Slipknot var faktisk et ganske ok band fra første til andre-albumet deres men ja...ting går bare nedover med de.
Lenke til kommentar
Fy faen, for noen ignorante møkkafolk dere er. Jeg spytter i bakken og banner høylydt, frenetisk og mangfoldig...dessverre vel vitende om at det overhodet ikke strekker til for å vise min forakt ovenfor deres grenseløse idioti.

 

Tvi vøre.

7048600[/snapback]

 

Nyeste Analtrakta er dritfet ja! Ingen bombe det akkurat!

Lenke til kommentar
Fy faen, for noen ignorante møkkafolk dere er. Jeg spytter i bakken og banner høylydt, frenetisk og mangfoldig...dessverre vel vitende om at det overhodet ikke strekker til for å vise min forakt ovenfor deres grenseløse idioti.

 

Tvi vøre.

7048600[/snapback]

Dakar liten. Synd at vi alle ikke er like opplyste hva? ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...