Jernlov Skrevet 11. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2006 Hehe kjipt sånt Hangman, selv hadde jeg skaffet meg limited editon wooden box med litt aske, en bein bit, t-skjorte +++ av Agalloch - Ashes Against the Grain om jeg visste noe slikt var in the making. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 11. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2006 Hehe kjipt sånt Hangman, selv hadde jeg skaffet meg limited editon wooden box med litt aske, en bein bit, t-skjorte +++ av Agalloch - Ashes Against the Grain om jeg visste noe slikt var in the making. 7048064[/snapback] Når kommer den, og hva kommer den til å koste? Har lyst på den også! Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 11. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2006 (endret) Hehe kjipt sånt Hangman, selv hadde jeg skaffet meg limited editon wooden box med litt aske, en bein bit, t-skjorte +++ av Agalloch - Ashes Against the Grain om jeg visste noe slikt var in the making. 7048064[/snapback] Når kommer den, og hva kommer den til å koste? Har lyst på den også! 7048076[/snapback] Too late, 500kopier ble laget. Som sagt hadde jeg vist om det når det kom så hadde jeg skaffet den Har sett ett par på eBay gå for ca.600kr. Så ivrig er jeg ikke på å få noe slikt. Edit: Ligger en der ute nå til Buy Now pris på 150$. Det er 1007kr Og det er den uten t-skjorte. Endret 11. oktober 2006 av Jernlov Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2006 Årets album. Kjøp. 7041337[/snapback] Lies, all lies! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 11. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2006 Spesielt mtp at dette albumet kom ut i år: Lenke til kommentar
edge Skrevet 11. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2006 *se på slipknot fra "gamledager"* Fan, Corey(vokal) hadde mye råere stemme før.. Synd at han ikke har den rå stemmen lengre.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2006 Ja. Anaal Nathrakh er bare et pseudonym...elns. Ikke la deg lure. mp3: When the Lion Devours Both Dragon and Child 7041382[/snapback] Var et parti jeg fant bra med den sangen der...tror ikke det er noe framtidig satsning:P*se på slipknot fra "gamledager"* Fan, Corey(vokal) hadde mye råere stemme før.. Synd at han ikke har den rå stemmen lengre.. 7048479[/snapback] Slipknot var faktisk et ganske ok band fra første til andre-albumet deres men ja...ting går bare nedover med de. Lenke til kommentar
edge Skrevet 11. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2006 Liker albumene Slipknot og Iowa jeg. Beste sangene kommer derfra. Savner denne stemmen Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 11. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2006 Fy faen, for noen ignorante møkkafolk dere er. Jeg spytter i bakken og banner høylydt, frenetisk og mangfoldig...dessverre vel vitende om at det overhodet ikke strekker til for å vise min forakt ovenfor deres grenseløse idioti. Tvi vøre. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 11. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2006 Hva fan, har du hørt på IV nå? Eller antakelig Red Army? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2006 Jeg hørte akkurat endel på Burzum's Aske. Har "alltid" hatt plata, men aldri hørt særlig på den. Dette er jo faktisk BRA. Men jeg sliter enda litt med vokalen. Men alt det andre er herlig svartmetall. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 11. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2006 Anbefaler Symphony X til de som liker Prog rock/metal. http://symphonyx.com/audio.html Der kan man laste ned et par låter. Jeg liker best Smoke and Mirrors da. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2006 Fy faen, for noen ignorante møkkafolk dere er. Jeg spytter i bakken og banner høylydt, frenetisk og mangfoldig...dessverre vel vitende om at det overhodet ikke strekker til for å vise min forakt ovenfor deres grenseløse idioti. Tvi vøre. 7048600[/snapback] Nyeste Analtrakta er dritfet ja! Ingen bombe det akkurat! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2006 Fy faen, for noen ignorante møkkafolk dere er. Jeg spytter i bakken og banner høylydt, frenetisk og mangfoldig...dessverre vel vitende om at det overhodet ikke strekker til for å vise min forakt ovenfor deres grenseløse idioti. Tvi vøre. 7048600[/snapback] Glint er så koselig Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 11. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2006 Duh, han elsker DJ Stalin. Grunnen til at han var sur, er fordi DJ Stalin ble ignorert Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2006 Fy faen, for noen ignorante møkkafolk dere er. Jeg spytter i bakken og banner høylydt, frenetisk og mangfoldig...dessverre vel vitende om at det overhodet ikke strekker til for å vise min forakt ovenfor deres grenseløse idioti. Tvi vøre. 7048600[/snapback] Dakar liten. Synd at vi alle ikke er like opplyste hva? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 12. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2006 For dere som liker variasjon, Pendulum - Hold Your Colour. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 12. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2006 http://www.youtube.com/watch?v=2PaFt7jzr-Y Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 12. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2006 Haha, så genialt. Han burde ta det opp ordentlig og ikke med mic. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 12. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2006 Haha genialt ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg