Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ah, Aeolia var virkelig bra. Leprous er genialt, ikke så minst live.

7034154[/snapback]

Einar er virkelig dyktig, både som vokalist, men kanskje aller best som keyboardist. Han voldtok synthen med stil. Ikke rart han ble plukket ut til å spille med selveste Emperor.

Jeg er blitt helt forelsket i Enslaved sitt Isa-album, jeg. Anbefaler det til alle, det er helt fantastisk musikk, som det meste Enslaved. :D

7037773[/snapback]

Ditto. :love:

 

Edit: Sirkvefiel

Endret av H4ngm4N
Lenke til kommentar
Ah, Aeolia var virkelig bra. Leprous er genialt, ikke så minst live.

7034154[/snapback]

Einar er virkelig dyktig, både som vokalist, men kanskje aller best som keyboardist. Han voldtok synthen med stil. Ikke rart han ble plukket ut til å spille med selveste Emperor.

7038644[/snapback]

Nei, det skjønner jeg godt. Har du hørt hele albumet? Progressivt som bare faen. Varriasjon gjennom hele skiva, ingen låter ligner på hverandre. Morsomme introer som kan minne om gammel pop fra tidlig 70tallet og annen kos.

 

Ang. Emperor, jeg synes Einar var plassert elendig under konserten. Det var nærmest umulig å se han, da han sto bak vokalist og gitarist i fet tåke. Trist, da det lille jeg så av han var livat som bare det. Han prøvde virkelig å få med seg fansen, men funket dårlig da ingen så han.

Lenke til kommentar
har bare hørt Pandemonic hyperblast av de jeg. har de andre gode sanger?

7041464[/snapback]

 

*trekke pusten*

 

When the Lion Devours Both Dragon and Child, Do Not Speak, This Cannot Be the End, Human - All Too Fucking Human, The Supreme Necrotic Audnance, Atavism, Anaal Nathrakh, When Humanity is Cancer, The Codex Necro, Rage Rage Against the Dying of the Light, The Final Destruction of Dignity, Revaluation of All Values, Between Shit and Piss We Are Born, Bellum Omnium Contra Omnes, The Destroying Angel++++

 

Puhhh

 

For å nevne noen...

Endret av Glint
Lenke til kommentar

Faen, hvorfor følger jeg så dålig med? :(

Roadrunner Records will issue a special edition deluxe version of "Ghost

Reveries" in 2006 on November 2nd.

Bonus material includes:

- a 40 minute documentary about the making of the record complete with the

bands own private tour footage

- a cover of Deep Purple's "Soldier of fortune" recorded for UK's BBC Radio

- the video for "The Grand Conjuration"

- liner notes

- photos

- enhanced 24 page booklet

- deluxe sleeve

- 5.1 surround exclusive mix of the record made by original mixed/engineer Jens

Bogren.

 

Kjøpte nylig standard utgaven. :hm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...