Ø.B. Skrevet 8. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2006 Har begynt å høre på Asmegin for fullt igjen. Prøver å få tak i de demoene de laga. Noen som selger de fortsatt? Er vel Naar Rimkalkene Heves og Af Helvegum. Førstenevnte er vel viktigst. 7025535[/snapback] Neppe. Er nok ikke så veldig mange eksemplarer som er produsert. 7025623[/snapback] Får vel ta meg en tur til jevnaker og høre Der fant jeg en asmegin tskjorte også gitt.. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 8. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2006 Àsmegin ja, er vel en ny skive ute rett rundt hjørnet fra den kanten? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2006 Den blir nok bra, forrige var jo ussansynlig herlig! Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 8. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2006 Synes at Àsmegin platen ble veldig kjedelig i lengden jeg.. sinnsykt fett den første måneden... men så tapte den seg veldig. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 8. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2006 Liker den bare mer og mer jeg da. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2006 Liker den bare mer og mer jeg da. 7026624[/snapback] Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 8. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2006 Kunne klart meg uten alle de babylydene men. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 8. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2006 Hello,Thank you for shopping at Ásmegin! Order ID: 37 Jaja tror ikke album nr 2 skuffer. Ikke for mitt vedkommende. Hører mye på det første fortsatt. Babylydene kunne vært kutta ut ja.. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 9. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Noen som gleder seg til Vader, Nightrage og Bloodthorn i november? Tar turen til Kick i Kristiansand 16. november jeg. Blir uysannsynlig fett og se Nightrage. Sweet Vengeance ablumet er et av mine favorittalbum. edit: leif Endret 9. oktober 2006 av Saddlefall Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 9. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2006 Noen som gleder seg til Vader, Nightrage og Bloodthorn i november? Tar turen til Kick i Kristiansand 16. november jeg. Blir uysannsynlig fett og se Nightrage. Sweet Vengeace ablumet er et av mine favorittalbum. 7030983[/snapback] Skal på den ja. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 9. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2006 Har ikke hørt noe av Bloodthorn. Sånn ca hvor bra er det? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2006 Hjemme fra motstøy. Utrolig bra. Fått opp øynene for Susperia også, et band jeg bare så på som okey bakgrunnsstøy før. Og truffet nye mennesker som har bevist seg like kule eller kulere enn forventet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Bloodthorn er sånn ekstrem deathtrashblackmetal. Jeg husker godt et intervju de gjorde på P3 (på det gamle heavyprogrammet Gro Narvestad hadde), med skummel synthmusikk i bakgrunnen stilte hun typiske gravende spørsmål, som får de fleste band til å prate som en foss om inspirasjon til plata og alt mulig. Men disse kara var så nervøse at de svarte bare "ja" og "nei" på alle spørsmål, hørte Gro ble ganske fortvilet etterhvert. Susperia hadde jeg knapt hørt før jeg så de på Inferno. Det var skikkelig kult, de var sånt band som fikk hele publikum til å hoppe og synge, med sine dødsfete ABBA coverlåter og A-Ha (sun always shines on TV). Har ikke hørt dem på plate enda Endret 9. oktober 2006 av Bitex Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 9. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2006 Hehe, Bloodthorn hørtes jo lovende ut Men sikkert fett nok det. Savner Ambolt jeg Satt alltid på søndagen og hørte på det. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 9. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2006 Vært på MotStøy. Hva jeg synes om konserten kan du lese her (Dag 1) og her (Dag 2). Veldig bra festival. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 9. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2006 Jøss, det var en stor scene Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2006 Hehe, Bloodthorn hørtes jo lovende ut Men sikkert fett nok det. Savner Ambolt jeg Satt alltid på søndagen og hørte på det. 7031238[/snapback] Bloodthorn er knallfett! Siste skiva sparker balle for å si det slik! Har dog ikke sett det live... Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 9. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2006 Hvor bør jeg begynne når det kommer til Devil Doll? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2006 Dies Irae! Det var den første jeg hørte, men skaff deg ALT!! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2006 Ah, Aeolia var virkelig bra. Leprous er genialt, ikke så minst live. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg