Supernaut_ Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 WARPIG debuten kan høres her: http://relapse.com/preview/warpig/ Hørt littegrann og virka som no fiffige saker det her. Skal såklart høres mer. Anbefales til folk som liker Black Sabbath,Deep Purple, Led Zeppelin osv. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 Jeg vil lære meg å lage soloer som Nocturno og Varg lager 7006284[/snapback] Euronymous! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 Jeg vil lære meg å lage soloer som Nocturno og Varg lager 7006284[/snapback] Euronymous! 7007579[/snapback] War er legendarisk. Uber at Euronymous dro sluttsoloen. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 Alle dere som liker god Doom burde sjekke ut Om! Faen så fett! Bass, trommer og vokal.. er 2 tidligere medlemmer fra Sleep... Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 Alle dere som liker god Doom burde sjekke ut Om! Faen så fett! Bass, trommer og vokal.. er 2 tidligere medlemmer fra Sleep... 7008039[/snapback] Jeg skal se de i Nederland. Gleder meg vilt, de skal spille på roadburn festival. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 Alle dere som liker god Doom burde sjekke ut Om! Faen så fett! Bass, trommer og vokal.. er 2 tidligere medlemmer fra Sleep... 7008039[/snapback] Jeg skal se de i Nederland. Gleder meg vilt, de skal spille på roadburn festival. 7008465[/snapback] you lucky fuck! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 Ah, da er det Motstøy i morra. Leprous, Susperia, Red Harvest og andre godsaker om under et døgn, og Fracture, Circus Maximus, Tömmermenn, Mortiis og Emperor om to dager. Jeg gleder meg skikkelig. Det her kommer til å bli kos! Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 Warpig var fett! Takker for den lanez-nor Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH!! Fanden å dårlig Mortiis er!!!! Lenke til kommentar
Axes Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH!! Fanden å dårlig Mortiis er!! 7010069[/snapback] Haha, tror jeg har hørt 3-4 sanger, trodde først det var en spøk. Faen, må se og få kjøpt meg en billett ti The Unholy Alliance. Mange som skal dit? Litt spent på han lillebroren til Tom Araya. Lenke til kommentar
sixx Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 Ah, da er det Motstøy i morra. Leprous, Susperia, Red Harvest og andre godsaker om under et døgn, og Fracture, Circus Maximus, Tömmermenn, Mortiis og Emperor om to dager. Jeg gleder meg skikkelig. Det her kommer til å bli kos! 7008930[/snapback] Hedliggris! hehe... tömmermenn å emperor rocks!! emperor er muligens mitt favorittband innen ekstremmetall sjangern AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH!! Fanden å dårlig Mortiis er!! 7010069[/snapback] å ? er han virkelig så dårlig? han har ikke old school sounden...men han er ganske flink da egentli... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 Nei! Mortiis er ein talentlaus tissefjoms! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Kan si mye om Mortiis, men han er morsom. Talentløs er han nok ikke, men han prøvde seg på en "ulver" som absolutt ikke fungerte. edit: har forelsket meg i The Great Cold Distance igjen <3 Endret 5. oktober 2006 av -Nyhus- Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 <-- Beste coveren av Trollhammeren noensinne. Viktige ting å legge merke til: Tøffe rustningen til den pene vokalisten, den fantastiske liksminken til hele bandet, Syntheren som burde vært kåret til verdens beste, den fantastiske kvinnelige gitaristen og for å ikke glemme wankingen fra helvette av gitaristen. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 hahaha! Snakk om folk! Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 De styggeste i hele Finnland(hvis det er der de kommer fra) samlet seg å lagde dette bandet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 Høres ut som de er engelske på dialekten til vokalisten..men de er sikkert finske. Bare sånne som kan se så fæle ut. Stakkars, hele bandet spiller jo ute av takt med hverandre. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) "I have tits and so has she, which do you want to see?" Haha De er norske!! Endret 5. oktober 2006 av Jernlov Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 De har i det minste EN fan..han som er med i bildet og sier WOOOOOOOOO av og til. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 De er norske!! 7010931[/snapback] Gud, nei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg