nr.4 Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Har store problemer med å ikkje like Basket case av Green day. Nesten uansett så må eg smile av den sangen. Det nye albumet til Green day er vel noke av det bedre dei har prestert i lengre tid. Om det då er godt nok/supert kan då diskuterast. Ja, det er slett ikke verst egentlig. Synes første singelen (American Idiot altså) var den svakeste av låtene, så ble litt positivt overraska. Og Basket Case er jo en gladsang. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 http://forum.hardware.no/index.php?showtop...0entry3454455 Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 http://forum.hardware.no/index.php?showtop...33;entry3454455 done. American idiot er ganske svak ja...men du hendelse som den klistrer seg under hjernebarken og vil faen ikkje ut... Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Synes Green day er et flott band jeg de har mange gode sanger. Synes også det nye albumet er veldig bra..hvertfall det jeg har hørt Lenke til kommentar
sixx Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Synes Green day er et flott band jeg de har mange gode sanger. Synes også det nye albumet er veldig bra..hvertfall det jeg har hørt De er et wannabe rocke band som ikke varer lenger enn maks to år. vi har sett det før, slike band som "plutsleig" dukekr opp på en slik måte varer ikke lenge Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 De er et wannabe rocke band som ikke varer lenger enn maks to år. vi har sett det før, slike band som "plutsleig" dukekr opp på en slik måte varer ikke lenge Du har fulgt med ja. Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 De er et wannabe rocke band som ikke varer lenger enn maks to år. vi har sett det før, slike band som "plutsleig" dukekr opp på en slik måte varer ikke lenge De har jo bare gitt ut plater i 15 år allerede :!: Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Sixx: Hahahaha! Du er så eid! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 De er et wannabe rocke band som ikke varer lenger enn maks to år. vi har sett det før, slike band som "plutsleig" dukekr opp på en slik måte varer ikke lenge De har jo bare gitt ut plater i 15 år allerede :!: Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Dude, ikke diss Busted... 3 AM rocker så vilt! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) Busted? Har jeg gått glipp av en storhet her? Edit: feil Endret 8. januar 2005 av aero^^ Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Kan ikke forstå at Busted klarer å fylle et stadion. Hvilken regissør har laget musikkvideoen til 3am? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 De er jo ganske søte da, etter hva jeg hører. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Kan ikke forstå at Busted klarer å fylle et stadion. Hvilken regissør har laget musikkvideoen til 3am? Di R jo shempe qle DAH!!!11one Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Kan ikke forstå at Busted klarer å fylle et stadion. Hvilken regissør har laget musikkvideoen til 3am? Det er ikke en Busted-konsert, men en amerikansk versjon av Melodi Grand Prix Junior...eller noe tilsvarende. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) Kan ikke forstå at Busted klarer å fylle et stadion. Hvilken regissør har laget musikkvideoen til 3am? Det er ikke en Busted-konsert, men en amerikansk versjon av Melodi Grand Prix Junior...eller noe tilsvarende. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAHAHHAHHAHAHHHAHAHHAHA Forresten: Sixx: hahahhahahahahahaahaahhahahaha, kjøpte skive av de som 7-åring eller noe. Nå er jeg straks 20. Endret 8. januar 2005 av LarsP Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Likestilt med busted... Øh ... NEI! Busted er beregnet på pre-fjortisser og eventuelt ekstremt ekle gamle griser. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Die Apokalyptischen Reiter - Samurai Jeg klarer ikke å få skrytt nok av dette albummet. Kjøpte det i dag, har hørt gjennom det 3 ganger. Herreminjemini. Hvordan har denne juvelen godt meg forbi før nå? De spiller en slags blanding mellom Killswitch Engage, In Extremo, Chimaira og [add epic band -> HERE <-]. Det er simpelthen noe av det råeste jeg har hørt. Kanskje 2004's beste skive. PERIOD! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Aldri hørt om. Hvordan kom du over det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg