Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk

Ueland

Anbefalte innlegg

Har store problemer med å ikkje like Basket case av Green day. Nesten uansett så må eg smile av den sangen.

Det nye albumet til Green day er vel noke av det bedre dei har prestert i lengre tid. Om det då er godt nok/supert kan då diskuterast.

Ja, det er slett ikke verst egentlig. Synes første singelen (American Idiot altså) var den svakeste av låtene, så ble litt positivt overraska.

Og Basket Case er jo en gladsang. :wee:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Synes Green day er et flott band jeg :D de har mange gode sanger. Synes også det nye albumet er veldig bra..hvertfall det jeg har hørt :p

De er et wannabe rocke band som ikke varer lenger enn maks to år. vi har sett det før, slike band som "plutsleig" dukekr opp på en slik måte varer ikke lenge :p

Lenke til kommentar
Kan ikke forstå at Busted klarer å fylle et stadion. Hvilken regissør har laget musikkvideoen til 3am?

Det er ikke en Busted-konsert, men en amerikansk versjon av Melodi Grand Prix Junior...eller noe tilsvarende.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAHAHHAHHAHAHHHAHAHHAHA

Forresten: Sixx: hahahhahahahahahaahaahhahahaha, kjøpte skive av de som 7-åring eller noe. Nå er jeg straks 20. :)

Endret av LarsP
Lenke til kommentar

Die Apokalyptischen Reiter - Samurai

Jeg klarer ikke å få skrytt nok av dette albummet. Kjøpte det i dag, har hørt gjennom det 3 ganger. Herreminjemini. Hvordan har denne juvelen godt meg forbi før nå?

De spiller en slags blanding mellom Killswitch Engage, In Extremo, Chimaira og [add epic band -> HERE <-]. Det er simpelthen noe av det råeste jeg har hørt. Kanskje 2004's beste skive. PERIOD!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...