Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Torpern: Har du tatt over for Axes nå?

 

"Lol, "Royal Cunt - azz in zie mix" r lizm kul!10101"

6992967[/snapback]

Haha, bruker ikke ordet "lol, rofl osv" ordene. Og kommer ikke rasende inn og skriver opp masse sanger "KULT DA". Så bare gi deg med det der, er kunn black metal som blir diskutert her inne omtrent. Jeg liker ikke black metal, derfor prater jeg litt om death iblant, men ingen som bryr seg.

6999166[/snapback]

 

Nei, du gjorde det, men sluttet. Og i tillegg som jeg ofte må påpeke, de gangene jeg skriver som en fjortiss er kun når jeg siterer ting som er dumt, det er ikke for å nødvendigvis gi et realistisk bilde.

Lenke til kommentar
Torpern: Har du tatt over for Axes nå?

 

"Lol, "Royal Cunt - azz in zie mix" r lizm kul!10101"

6992967[/snapback]

Haha, bruker ikke ordet "lol, rofl osv" ordene. Og kommer ikke rasende inn og skriver opp masse sanger "KULT DA". Så bare gi deg med det der, er kunn black metal som blir diskutert her inne omtrent. Jeg liker ikke black metal, derfor prater jeg litt om death iblant, men ingen som bryr seg.

6999166[/snapback]

 

Nei, du gjorde det, men sluttet. Og i tillegg som jeg ofte må påpeke, de gangene jeg skriver som en fjortiss er kun når jeg siterer ting som er dumt, det er ikke for å nødvendigvis gi et realistisk bilde.

7003053[/snapback]

Fælt så du skal hakke på folk, kan du ikke heller gi faen og bare overse det?

Lenke til kommentar
Torpern: Har du tatt over for Axes nå?

 

"Lol, "Royal Cunt - azz in zie mix" r lizm kul!10101"

6992967[/snapback]

Haha, bruker ikke ordet "lol, rofl osv" ordene. Og kommer ikke rasende inn og skriver opp masse sanger "KULT DA". Så bare gi deg med det der, er kunn black metal som blir diskutert her inne omtrent. Jeg liker ikke black metal, derfor prater jeg litt om death iblant, men ingen som bryr seg.

6999166[/snapback]

 

Tull og vås! Jeg skrev da nettopp om prog metal, og fikk respons med en gang! Liker ikke black, men opplever da respons 99% av gangene jeg skriver noe her inne...

 

Det at ingen bryr seg når du snakker om death derimot, det vet jeg ikke noe om!

Endret av qweac
Lenke til kommentar
Torpern: Har du tatt over for Axes nå?

 

"Lol, "Royal Cunt - azz in zie mix" r lizm kul!10101"

6992967[/snapback]

Haha, bruker ikke ordet "lol, rofl osv" ordene. Og kommer ikke rasende inn og skriver opp masse sanger "KULT DA". Så bare gi deg med det der, er kunn black metal som blir diskutert her inne omtrent. Jeg liker ikke black metal, derfor prater jeg litt om death iblant, men ingen som bryr seg.

6999166[/snapback]

 

Tull og vås! Jeg skrev da nettopp om prog metal, og fikk respons med en gang! Liker ikke black, men opplever da respons 99% av gangene jeg skriver noe her inne...

 

Det at ingen bryr seg når du snakker om death derimot, det vet jeg ikke noe om!

7003377[/snapback]

 

Nå har Age of Silence endel koblinger til Black Metal, så det at du fikk respons på det er ikke rart! Bra band forresten!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...