Tuttebobo Skrevet 4. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2006 Varg har den dårligste black metal vokalen noen gang, tror jeg. Godt at han alikevel klarer å lage musikken så bra. 6999322[/snapback] Nei, den er genial. noen som vet hva release datoen til det nye Àsmegin albumet er? Veit det ikke er helt ferdig ennå, men noen som har hørt noe? Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 4. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2006 Varg har den dårligste black metal vokalen noen gang, tror jeg. Godt at han alikevel klarer å lage musikken så bra. 6999322[/snapback] Nei, den er genial. Korrekt. Red Harvest er kos. Lørdagen blir veeeldig kos. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 4. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2006 Varg har den dårligste black metal vokalen noen gang, tror jeg. Godt at han alikevel klarer å lage musikken så bra. 6999322[/snapback] Blasfemi. Dunkelheit og Lost Wisdom, grom vokal Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2006 Strapping Young Lad - You Suck Genial låt. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 4. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2006 Herregud Age Of Silence er fantastisk. Har ikke hørt på dem på en stund, men tok de fram igjen i går. Gud så bra! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2006 Det prog. metal bandet? Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 4. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) Det prog. metal bandet? 7001700[/snapback] Jupp! Noen som har hørt disillusions oppfølger til mesterverket back to times of splendor forresten? Skiva heter gloria. max merkelige greier denne gang. Vet ikke helt hva jeg syns... Endret 4. oktober 2006 av qweac Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2006 Okey. Har aldri hørt noe av de, kun om de. Finnes det noen samples noe sted? Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 4. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2006 Okey. Har aldri hørt noe av de, kun om de. Finnes det noen samples noe sted? 7001943[/snapback] Det finner du på hjemmesida dems! Lenke til kommentar
Axes Skrevet 4. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2006 Strapping Young Lad - You Suck Genial låt. 7001545[/snapback] Haha, satt akkurat å hørte på samme. Det er hva man kaller en kjapp intro. Jaja, høre på Nile - Wind Of Horus. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 4. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2006 Torpern: Har du tatt over for Axes nå? "Lol, "Royal Cunt - azz in zie mix" r lizm kul!10101" 6992967[/snapback] Haha, bruker ikke ordet "lol, rofl osv" ordene. Og kommer ikke rasende inn og skriver opp masse sanger "KULT DA". Så bare gi deg med det der, er kunn black metal som blir diskutert her inne omtrent. Jeg liker ikke black metal, derfor prater jeg litt om death iblant, men ingen som bryr seg. 6999166[/snapback] Nei, du gjorde det, men sluttet. Og i tillegg som jeg ofte må påpeke, de gangene jeg skriver som en fjortiss er kun når jeg siterer ting som er dumt, det er ikke for å nødvendigvis gi et realistisk bilde. Lenke til kommentar
Axes Skrevet 4. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2006 Torpern: Har du tatt over for Axes nå? "Lol, "Royal Cunt - azz in zie mix" r lizm kul!10101" 6992967[/snapback] Haha, bruker ikke ordet "lol, rofl osv" ordene. Og kommer ikke rasende inn og skriver opp masse sanger "KULT DA". Så bare gi deg med det der, er kunn black metal som blir diskutert her inne omtrent. Jeg liker ikke black metal, derfor prater jeg litt om death iblant, men ingen som bryr seg. 6999166[/snapback] Nei, du gjorde det, men sluttet. Og i tillegg som jeg ofte må påpeke, de gangene jeg skriver som en fjortiss er kun når jeg siterer ting som er dumt, det er ikke for å nødvendigvis gi et realistisk bilde. 7003053[/snapback] Fælt så du skal hakke på folk, kan du ikke heller gi faen og bare overse det? Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 4. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) Torpern: Har du tatt over for Axes nå? "Lol, "Royal Cunt - azz in zie mix" r lizm kul!10101" 6992967[/snapback] Haha, bruker ikke ordet "lol, rofl osv" ordene. Og kommer ikke rasende inn og skriver opp masse sanger "KULT DA". Så bare gi deg med det der, er kunn black metal som blir diskutert her inne omtrent. Jeg liker ikke black metal, derfor prater jeg litt om death iblant, men ingen som bryr seg. 6999166[/snapback] Tull og vås! Jeg skrev da nettopp om prog metal, og fikk respons med en gang! Liker ikke black, men opplever da respons 99% av gangene jeg skriver noe her inne... Det at ingen bryr seg når du snakker om death derimot, det vet jeg ikke noe om! Endret 4. oktober 2006 av qweac Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 Torpern: Har du tatt over for Axes nå? "Lol, "Royal Cunt - azz in zie mix" r lizm kul!10101" 6992967[/snapback] Haha, bruker ikke ordet "lol, rofl osv" ordene. Og kommer ikke rasende inn og skriver opp masse sanger "KULT DA". Så bare gi deg med det der, er kunn black metal som blir diskutert her inne omtrent. Jeg liker ikke black metal, derfor prater jeg litt om death iblant, men ingen som bryr seg. 6999166[/snapback] Tull og vås! Jeg skrev da nettopp om prog metal, og fikk respons med en gang! Liker ikke black, men opplever da respons 99% av gangene jeg skriver noe her inne... Det at ingen bryr seg når du snakker om death derimot, det vet jeg ikke noe om! 7003377[/snapback] Nå har Age of Silence endel koblinger til Black Metal, så det at du fikk respons på det er ikke rart! Bra band forresten! Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 Yes! Endelig 18! Øl og Rockefeller da! Og første gave var Munnspill Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 Yeah, gratulerer! Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 Gratulerer, da må du feire med skikkelig bånnfylla i ekte metal stil! Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 Gratulerer, da må du feire med skikkelig bånnfylla i ekte metal stil! 7005498[/snapback] Det kommer det kommer Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 Yes! Endelig 18! Øl og Rockefeller da! Og første gave var Munnspill 7005442[/snapback] Gratiss Glenn Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 Jeg vil lære meg å lage soloer som Nocturno og Varg lager Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg