Deadringer Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Avslutter bare med å si at tullet til nissen er bullshit som vanlig. Han slenger bare ut masse konspirasjonsteorier som har sansynlighetsstempel lik null. Jeg viste hele tiden hvordan Seigmen skrives og det skjønner han om han legger kveruleringen på hylle. Jeg gidder da ikke motbevise meg selv, det forstår alle. Btw, har du vanskligheter med å finne en passende avatar Neitakk? Synes det bytter i vildensky her. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Morsomt at du påpekte det, -nyhus-. Ja, jeg byttet avatar i dag... Hint: Trykk F5 en del ganger. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Shipwrecked In Oslo er så øralsk-orgasmisk! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 (endret) Morsomt at du påpekte det, -nyhus-. Ja, jeg byttet avatar i dag... Hint: Trykk F5 en del ganger. 6981080[/snapback] Ah. Morsomme greier. Hvordan får du det til? edit: Btw, bestemmer du deg for kun og ha en av de, stemmer jeg for Atom Heart Mother kuen Endret 1. oktober 2006 av -Nyhus- Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Det er et ganske enkelt PHP-script: Random Avatar PS: Har ikke lest noe i forumreglene om at dette ikke er tillatt. Noen som har noe info på det? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 (endret) Det er et ganske enkelt PHP-script: Random Avatar PS: Har ikke lest noe i forumreglene om at dette ikke er tillatt. Noen som har noe info på det? 6981115[/snapback] Sett flere som har\har hatt det så trur ikke det er ulovelig akkurat. Edit: Shipwrecked er driiiiiitbra! Endret 1. oktober 2006 av Jernlov Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 Er ikke vits å lage ny tråd, og dette er vel musikk relatert. Trykk her, velg så Press, deretter den svarte ruten øverst til høyre. Noen som har artikkelen om Gaahl, eller vet hvor jeg finner den? Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 Denne mannen her (og kameramannen for den saks skyld) har alvorlige problemer. Bortsett fra det, så er han en god underholder... Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 Denne mannen her (og kameramannen for den saks skyld) har alvorlige problemer. Bortsett fra det, så er han en god underholder... 6981452[/snapback] Det kan du vel trygt si. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 Storm - Oppi Fjellet Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Oppi fjellet, oppi fjelletDen tok meg vekk ifra folksom gard Oppi fjellet, oppi fjellet Og om dykk ikkje har hørt det før Eg blir i Norges land eg til eg dør Oppi fjellet, oppi fjellet Her i vårt rike er alt vårt savn Oppi fjellet, oppi fjellet Kring masse skoger vi sålr vår favn Oppi fjellet, oppi fjellet Og er det nokon som ikkje ser Kvifor vi allrid til mor Noreg ber Oppi fjellet, oppi fjellet Ja, berg og gråstein det eter vi Oppi fjellet, oppi fjellet Vi skjems av bålmenn, vi går i hi Oppi fjellet, oppi fjellet Og friske elva den er for oss Hvis du vil ha den så m du slåss Oppi fjellet, oppi fjellet Oppi fjellet, oppi fjellet En grusom død venter hver en mann Oppi fjellet, oppi fjellet Som ikke hyller vårt faderland Oppi fjellet, oppi fjellet Ja vi er norske og stolte av det De kristne kjøtere vil jo ikke se Oppi fjellet, oppi fjellet Nå har vi sagt det vi ville si Oppi fjellet, oppi fjellet For norske brødre som alt vil gi Oppi fjellet, oppi fjellet Skogtroll varsler en grusom død Der Fenrisulven hørte samme glød Oppi fjellet, oppi fjellet Oppi fjellet, oppi fjellet Hey! Kan dere se han? Kan dere se han? Se den kristne kjøter`n! Deng ham opp! Deng ham opp! Og om du noengang lukter kristenmanns blod Oppi fjellet Ja, hent øksa og... kutt dem ned! Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 Avslutter bare med å si at tullet til nissen er bullshit som vanlig. Han slenger bare ut masse konspirasjonsteorier som har sansynlighetsstempel lik null. Jeg viste hele tiden hvordan Seigmen skrives og det skjønner han om han legger kveruleringen på hylle. Jeg gidder da ikke motbevise meg selv, det forstår alle. 6981064[/snapback] Sorry -Nyhus-. Etter utallige situasjoner, er det nok jeg som har størst troverdighet her. Og det er ikke konspirasjonsteorier, men observasjoner. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 Hele innlegget ditt er nok bare tull nissen. Da har jeg kjøpt meg en skikkelig versjon av "Det son engang var". Fra før av var en sak med to i en greie. Den sugde. Heslig kover. Nå har jeg papirversjonen som er veldig mye kulere. Kjøpte en Burzum hettegenser også. Jeg er fornøyd. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) Hele innlegget ditt er nok bare tull nissen. Faktisk ikke. Er ikke så vanskelig å innrømme at du er ny seigmen-fan. Det er bare et band liksom. Endret 2. oktober 2006 av Hodedeler Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 For metallelskerne som vil ha en "behagelig" overgang til industrial (som er den mest aggressive fusjonen mellom rock og elektronisk musikk), sjekk ut Carbon 12s album Very Harsh Frequencies. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 Hele innlegget ditt er nok bare tull nissen. Faktisk ikke. Er ikke så vanskelig å innrømme at du er ny seigmen-fan. Det er bare et band liksom. 6984967[/snapback] Ny Seigmen fan? Wtf. Regner meg ikke som seigmen-fan engang. Har kun ei skive, men til gjengjeld er den veldig bra. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 Hmm.. Jeg aner et poeng, til meg. uansett. Test ut Hjernen er Alene. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 Manes har covret Cinder Alley av 16 Horsepower, sjekk det ut. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 Dimmu-signing yeah right.. De annonserte at Dimmu Borgir skulle være og signere på lokale instrumentsjappa, jeg var happy jeg for ksnakje jeg kunne få en autograf av Simen, men hva møter jeg? jo.. ShagrLALath og Stilenoz.. Bajs.. Skuffa.. Ville ha autografen til Simen.. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 Du kan si du hadde flaks, hadde du fått det hadde du blitt utsatt for sjalusimord. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) Håpet på signaturen til Galder jeg. Dro med alle Old Mans Child skivene mine og sånt. Men han var ikke der. Greit jeg tok med de to dimmu skivene mine også. edit:btw glenn, det var kun annonsert at deler av borgir skulle være der da. Ikke at alle skulle. Så vi håpet nok på litt vel mye begge to. Endret 2. oktober 2006 av -Nyhus- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg