Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva i allverden er det dere preiker om? Jeg prøvde jo å få frem at jeg hadde skrevet det feil, og at det skrives med kun en N. Det var en kommentar til hodedeler som prøvde å si at det skrives med 2. n'er.

 

edit:

Hvorfor i allverden tror dere jeg kalte det "en skrivefeil"?

Endret av -Nyhus-
Lenke til kommentar
Hva i allverden er det dere preiker om? Jeg prøvde jo å få frem at jeg hadde skrevet det feil, og at det skrives med kun en N. Det var en kommentar til hodedeler som prøvde å si at det skrives med 2. n'er.

 

edit:

Hvorfor i allverden tror dere jeg kalte det "en skrivefeil"?

6980293[/snapback]

Ok ok. Kikka aldri lenger inn i posten enn kaiern sitt innlegg.

Lenke til kommentar

Egentlig ikke. Det er jo tydelig at alle her visste at de heter Seigmen utenom deg. Kaiern bare kommenterte ditt innlegg hvor du svarte på Hodedelers innlegg - hvor han helt tydelig hadde skrevet 'to' i steden for 'en' ved en feil. At du ikke klarte å oppdage det gjorde at en rekke misforståelser oppstod.

 

Så dessverre -nyhus-. Du tapte igjen.

Lenke til kommentar

Jaja. Skjønner at ting kan bli litt avansert, så det er bra jeg er her til å ordne opp.

 

Det er DU som først skriver 'Seigmenn'. Hodedeler angriper dette, men han skriver feil. Dette er ganske klart siden han angrep deg, men likevel retter du på han. Derfor poster Kaiern et sitatet av deg hvor du skriver 'Seigmenn' - og da er misforståelsen startet.

Lenke til kommentar
Det er DU som først skriver 'Seigmenn'. Hodedeler angriper dette, men han skriver feil. Dette er ganske klart siden han angrep deg, men likevel retter du på han. Derfor poster Kaiern et sitatet av deg hvor du skriver 'Seigmenn' - og da er misforståelsen startet.

6980813[/snapback]

Jeg er fult klar over at hodedeler angriper meg, og at jeg skrev feil først. Men det slo deg ikke at jeg muligens ikke gjorde det med vilje. Kanskje jeg bare fikk trykket to ganger ved et feilgrep?

 

edit:

@neitakk:

Jeg skal vurdere det i framtiden jeg.

Endret av -Nyhus-
Lenke til kommentar
Moderator så tydeligvis ikke det ene personangrepet, og fjernet dermed bare svaret ditt som forsåvidt også var et personangrep eller iallefall en dårlig post. :)

6981031[/snapback]

Det er greit nok, men da kunne de godt kun fjernet det ang. dasspersonlighet. Uansett kommer det fra en ikkefientlig diskusjon vi hadde tidligere i tråden og var ment på samme måte som om jeg hadde skrevet "putt en dobørste i stumpen", noe som ikke hadde blitt moderert bort.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...