kaiern Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Slayer suger... Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Vi vet jo alle no at Kaiern spiller på den kjente Primus greien der fansen sier "Primus Sucks" når de egentlig mener det motsatte. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Vi vet jo alle no at Kaiern spiller på den kjente Primus greien der fansen sier "Primus Sucks" når de egentlig mener det motsatte. 6976716[/snapback] Hysj på deg, løstøs. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Unnskyld . Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Det koseligste er at Araya ser ut som en kosebamseversjon av George Cloney. 6976419[/snapback] Det værste er at det ikke er bullshit engang. Har ser ut som en skikkelig kosebamse. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Men det gjør ikke noe, for kosebamser er kjekt, Araya er kjekk, og Slayer er kjekt. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Seigmenn - Total er kjekt Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Har fått skikkelig sansen for Seigmen idet siste. Er så utrolig deilig å sette på Seigmen når jeg skal slappe av. Ingenting som er som å synke ned i godstolen med Seigmen på høytalerne. Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Hm.. Har ikke hørt så mye på seigmenn, jeg.. Husker at jeg egentlig skulle se dem på en eller annen festival i sommer, men det ble ikke noe av... Men jeg har fått skikkelig Tuurboneger kick! Kan ikke fatte at jeg ikke har hørt noe særlig på dem før! Jeg digger det. Selv om mange av sangene er litt korte.... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Mhm. Synes riktignok mye av musikken deres er ganske deprimerende. Men det får bare være, så lenge den er bra. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Seigmenn og Ironn Maidenn...WHERE AM I GOING? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 (endret) Seigmenn og Ironn Maidenn...WHERE AM I GOING? 6977773[/snapback] Galeklinikken? edit: I hvertfall om du gidder bry deg om en liten skrivefeil til de grader at du gidder lage en post om det ^^ Endret 1. oktober 2006 av -Nyhus- Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 HEhe.. Jeg så det, gadd ikke å edite. Og Tuurboneger... Huffamei^^ Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Åh! Arcturus er så elsk! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 (endret) Eyvindr. Du lurte på teksten til Hans Siste Vinter, am i right? Dette er hva som står på Metal Archives: "en mann dro för aa lagirhan legte bla bla sted hvar vel i et gammel kvar hvar gled det ble hans kalde, kalde, siste vinter en kriger stor med kolde sverd vid taakedal han levde blasigt hvare sted paa vaar det ble hans siste, kalde, siste vinter hvitekrist og joder feirer naa de tror att odin vil forgaa kampen den har saa begynnt det aer hans forste aerefulde seier" edit: Aner du foresten hvorfor teksten ikke står i bookleten? Står kun "Hans siste vinder - Lyrics byFenriz" Skiva har foresten et veldig flott kover. Endret 1. oktober 2006 av -Nyhus- Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 (endret) Om jeg lurte på teksten? Nja egentlig ikke, men jeg lurer på om noen kan finne ut om min versjon av teksten er rett eller gal: Hans Siste Vinter En mann drog for å lage ild, Om hjertet brant hans sjel, var vill I et slag hvor far var glemt, Det ble hans lange, kalde siste vinter. En kriger stor, med koldnet sinn I tåkedal, han ble ført inn Fra sitt ariske palass Det ble hans siste, lange, kalde. Siste vinter Kvitekrist og jøder feirer nå de tror at Odin ville forgå men kampen den har nå begynt det er hans største ærefulle seier Edit: dette er det jeg, med hjelp av noen, har funnet ut. Føler selv at denne versjone er mye mer rett enn den du postet. Teksten ble mest sannsynlig ikke gitt for å skape litt mystikk rundt det, og jau, coveret er fantastisk. Endret 1. oktober 2006 av Eyvindr Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Edit: dette er det jeg, med hjelp av noen, har funnet ut. Føler selv at denne versjone er mye mer rett enn den du postet. Teksten ble mest sannsynlig ikke gitt for å skape litt mystikk rundt det, og jau, coveret er fantastisk. 6978874[/snapback] Den virket mer riktig ja. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Fanden som jeg gleder meg til nye Mgla! Presence er djevelskt fet, og den nye blir nok enda fetere! Yeah! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Seigmenn og Ironn Maidenn...WHERE AM I GOING? 6977773[/snapback] Galeklinikken? edit: I hvertfall om du gidder bry deg om en liten skrivefeil til de grader at du gidder lage en post om det ^^ 6977777[/snapback] Det er jo ikke en skrivefeil. Legg merke til hvor mange som skriver med en n. Hadde ikke du reagert om noen skrev navnet ditt feil hver sabla gang? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Det står nå Seigmen på koverne da. feks: http://www.cdon.com/images/static/?id=1731...name=nn4it_cdon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg