Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nyhus: Hvor/hvordan bor du?? Pris?

 

Må kanskje ordne overnattinga snart. :p

6971565[/snapback]

Jeg har bestilt soveplasser til meg og kjæresten på ungdommenshus. Her koster det 70,- for en natt og 100,- for to. På motstøy.com står dette ang. overnattingen der:

 

For de som ikke har fått det med seg, er det mulighet for overnatting fra 6. til 8. oktober på Ungdommens hus. Dette ligger veldig nærme StuA, i Notodden sentrum.

 

Prisene er:

En natt: kr 70,-

Begge nettene: kr 100,-

 

For reservering av plass send en mail til [email protected] med fullt navn på de som skal overnatte.

 

Det dere får her er en plass på gulvet til å sove på, så dere anbefales å ta med dere liggeunderlag og sovepose.

 

Det er begrenset hvor mange det er plass til her, så dere burde reservere dere en plass så fort som mulig.

 

Nå har det seg sånn at det kun er et stort rom, slik jeg har forstått det. Her er det bare å trøykke seg inn på en egen liten plass med sovepose og liggeunderlag. Absolutt ingen luksus, men bedre enn ingenting. Om det fortsatt er plasser igjen aner jeg ikke, da jeg bestilte plassene samme dag som jeg hentet billettene og det er en lang siden.

Lenke til kommentar
Sjekk de 3 videoene nederst, Slayer @ Download Festival 05.

Jeg ville vært der, så helt sykt ut der. Legg merke til hvor fort Dave spiller dobbelbassen på Angel Of Death etterhvert. Slayer!

 

http://www.youtube.com/profile_videos?user=Mondaringoe

6976291[/snapback]

 

Det koseligste er at Araya ser ut som en kosebamseversjon av George Cloney.

 

Edit: Og ja, Dave er forsatt kongen, Slayer er forsatt kongene, og dette her knuser alt annet av thrah noensinne.

Endret av Eyvindr
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...