McBitch Skrevet 30. september 2006 Rapporter Del Skrevet 30. september 2006 6971231[/snapback] Haha, hardcore dancing er så lamt. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 30. september 2006 Rapporter Del Skrevet 30. september 2006 Det der er bare så sinnsykt idiotisk, å stå å digge slik jallamusikk ved å hoppe opp og ned, og oppføre seg som en gjeng med oppblåsbare negroballer.... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 30. september 2006 Rapporter Del Skrevet 30. september 2006 Tar heller en skvett urin engang i uka enn å ha en personlighet tilnærmet lik en dass. 6971226[/snapback] Da burde du skaffe deg en ny medisin mot dasspersonligheten din, pisset har tydeligvis ikke den effekten du håpet på. Det merkes lett. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 30. september 2006 Rapporter Del Skrevet 30. september 2006 Jeg har en strøken personlighet jeg skal jeg si deg. ___ Emperor - The Loss And Curse Of Reverence Magisk låt, hangman: De spilte den på Wacken sant? Eller husker jeg feil? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. september 2006 Rapporter Del Skrevet 30. september 2006 de spiller alltid den Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 30. september 2006 Rapporter Del Skrevet 30. september 2006 Ja, og idag er det bare en uke til jeg skal se dem på nytt!!!!!!! Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 30. september 2006 Rapporter Del Skrevet 30. september 2006 Frister nesten å dra på Motsøy eller hva det het alikevel, for sent kanskje? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 30. september 2006 Rapporter Del Skrevet 30. september 2006 Ja, og idag er det bare en uke til jeg skal se dem på nytt!!! 6971460[/snapback] Jeg vet! Kl 24 om en uke ser jeg Emperor live! Det blir barskt det! Og ja, det er for sent å kjøpe pass det nå. Det er ledig på fredag, men da er det nesten bare rølpeband. Leprous skal spille da. Det blir barsk. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 30. september 2006 Rapporter Del Skrevet 30. september 2006 Nyhus: Hvor/hvordan bor du?? Pris? Må kanskje ordne overnattinga snart. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 30. september 2006 Rapporter Del Skrevet 30. september 2006 Nyhus: Hvor/hvordan bor du?? Pris? Må kanskje ordne overnattinga snart. 6971565[/snapback] Jeg har bestilt soveplasser til meg og kjæresten på ungdommenshus. Her koster det 70,- for en natt og 100,- for to. På motstøy.com står dette ang. overnattingen der: For de som ikke har fått det med seg, er det mulighet for overnatting fra 6. til 8. oktober på Ungdommens hus. Dette ligger veldig nærme StuA, i Notodden sentrum. Prisene er: En natt: kr 70,- Begge nettene: kr 100,- For reservering av plass send en mail til [email protected] med fullt navn på de som skal overnatte. Det dere får her er en plass på gulvet til å sove på, så dere anbefales å ta med dere liggeunderlag og sovepose. Det er begrenset hvor mange det er plass til her, så dere burde reservere dere en plass så fort som mulig. Nå har det seg sånn at det kun er et stort rom, slik jeg har forstått det. Her er det bare å trøykke seg inn på en egen liten plass med sovepose og liggeunderlag. Absolutt ingen luksus, men bedre enn ingenting. Om det fortsatt er plasser igjen aner jeg ikke, da jeg bestilte plassene samme dag som jeg hentet billettene og det er en lang siden. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 30. september 2006 Rapporter Del Skrevet 30. september 2006 Ok. Blir vel å sove der jeg også hvis det er plass. Kunne egentlig tenkt meg å leid en hytte på campinga, men da måtte jeg nesten fått med meg noen da det bare er 4 og 6 mannshytter der. Hotell blir for dyrt (2230 for to døgn). Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 30. september 2006 Rapporter Del Skrevet 30. september 2006 Nokon som ikkje har billett til Maiden i Vestlandshallen her? Ser ut som eg må kvitte meg med min grunna vakt (militæret)... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 30. september 2006 Rapporter Del Skrevet 30. september 2006 Ok. Blir vel å sove der jeg også hvis det er plass. Kunne egentlig tenkt meg å leid en hytte på campinga, men da måtte jeg nesten fått med meg noen da det bare er 4 og 6 mannshytter der. Hotell blir for dyrt (2230 for to døgn). 6972178[/snapback] Hytte hørtes egentlig ganske så behagelig ut. Garantert bedre enn de soveplassene. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Fant en cd her, Alex Hits. Min første brente cd Inneholder låter som, Ann Lee - 2 Times, Eminem - My Name Is, Scooter - Move Your Ass osv osv :!: Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Haha. Tror jeg og har noen sånne, dog på minidisc :!: Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Fant en cd her, Alex Hits. Min første brente cd Inneholder låter som, Ann Lee - 2 Times, Eminem - My Name Is, Scooter - Move Your Ass osv osv :!: 6975139[/snapback] Jeg har også min første brente cd her, laget for 5 år siden, inneholder Metallica, Maiden, Ac/Dc, Kiss, Deep Purple.. Respekt? \m/ Lenke til kommentar
Axes Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 (endret) Sjekk de 3 videoene nederst, Slayer @ Download Festival 05. Jeg ville vært der, så helt sykt ut der. Legg merke til hvor fort Dave spiller dobbelbassen på Angel Of Death etterhvert. Slayer! http://www.youtube.com/profile_videos?user=Mondaringoe Endret 1. oktober 2006 av Axes Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 COWBOYS FROOOOM HEEELL!! Var på release party til Ansur - Axiom i går.. makan til rølp har jeg ikke sett.. Metallkonsert inne i en låve og alkoholinntak lignet grisen.. Fy faen så fett det var! Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 (endret) Sjekk de 3 videoene nederst, Slayer @ Download Festival 05. Jeg ville vært der, så helt sykt ut der. Legg merke til hvor fort Dave spiller dobbelbassen på Angel Of Death etterhvert. Slayer! http://www.youtube.com/profile_videos?user=Mondaringoe 6976291[/snapback] Det koseligste er at Araya ser ut som en kosebamseversjon av George Cloney. Edit: Og ja, Dave er forsatt kongen, Slayer er forsatt kongene, og dette her knuser alt annet av thrah noensinne. Endret 1. oktober 2006 av Eyvindr Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Min første CD var en Best of Bonnie Tyler. Slå Den! Min andre har litt mere cred, Def Leppards Hysteria. Dette var med det samme CD kom på markedet, så vi bare kjøpte et par plater for å spille i JVC kasett/cd-spilleren jeg fikk til jul. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg