Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har igrunn aldri forstått meg på Nile. Forslag til album og sanger som jeg kan begynne med?(dumme svar som "KJØP ALT! LOL!1010!" ønskes)

6954582[/snapback]

http://shop.relapse.com/artist/artist.aspx?ArtistID=10075 <- her er litt musikk. Lashed to the Slave Stick rocker ganske hemningsløst.

 

Ellers er det litt avhengig av din musikksmak hva du liker, så jeg vil anbefale deg å ta en tur til Free Record Shop e.l. og spørre om å få høre et par-tre låter fra f.eks.

#Black Seeds of Vengeance

#In The Beginning

#In Their Darkened Shrines

 

Amongst the Catacombs of Nephren-Ka er det siste albumet jeg har av dem, og det har jeg aldri fått helt sansen for.

 

Jeg sitter allikevel med et inntrykk av at må ha et snev av prog-interesse for å like Nile, det virker hvertfall sånn når jeg ser hvem som lytter til Nile og hvem som ikke gjør det.

 

Uansett, møter du på noen områder du ikke liker på en CD så ta deg tiden til å lytte videre, det finnes litt av hvert på CD'ene.

Lenke til kommentar
I så fall må du gjøre det litt oftere, du har liret fra deg gullkorn etter gullkorn i kveld ^^

6955037[/snapback]

Oppfordrer du han til å få seg selv utestengt fra forumet?

6955283[/snapback]

Blir man utestengt fra forumet for å ha røyket sine egne sokker og nå? :dontgetit:

Endret av Øssa
Lenke til kommentar
Röffeste bassisten som noensinne har rocket denne planeten. Faen, for en kongefyr.

6952691[/snapback]

Not in my eyesight. Greit nok at han var en kul kar, men han hadde nok spilt ferdig sin rolle i musikkens verden tror nå jeg.

6953496[/snapback]

 

wtfz?

 

Han var kanskje ikke verdens beste/flinkeste/mest tekniske bassist, men INNIHELVETE...han spilte faen meg med kuken. Legger man så mye kuk i spillinga som Cliff gjorde, da blir man verdens Röffeste Bassist.

Lenke til kommentar
Det ja, takker så meget.

 

Electric Wizard er jo faktisk skadelig tungt, buldrer og braker som fanden selv.

 

Edit: Folk maser mye om at Nattens Madrigal har vanskelig produksjon, men den er jo ikke i nærheten av Dopethrone.

6944452[/snapback]

 

Heheh, den er herlig bare man får den til å sitte. Et typisk eksempel på et album som bare er greit nok første gang man hører det men vokser seg bedre og bedre. Er bedre det enn et album som kicker med engang og blir fort kjedelig.

 

En annen ting når det gjelder den skiva, god lyd er et must. På pc-høytalere, el et kjipt headset blir det bare groms.

Lenke til kommentar
I så fall må du gjøre det litt oftere, du har liret fra deg gullkorn etter gullkorn i kveld ^^

6955037[/snapback]

Oppfordrer du han til å få seg selv utestengt fra forumet?

6955283[/snapback]

Nei, jeg oppfordrer han til å komme med flere gullkorn. Om han gjør det ved å forbinne onnanering og pink floyd sitt sceneshow, okey. Det var utrolig morsomt mye av det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...