kaiern Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Ah, det er så deilig å ha disse liggende. *holde kjeft* Neida, en jævla heldiggris er du. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Det er vel ikke mer stress enn å få faren din til å hente billettene? De sjekker sikkert ikke legg på Rockefeller. Jeg har aldri vært der selv, så jeg skal ikke uttale meg for sikkert dog. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Bor i Ålesund da, risikerer ikke 1500 i buss, 900 i hotell og 300 for biletten om de sjekker legg eller ei. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Da blir det noe annet. Litt kjipt å betale nesten 3000 kr og ikke slippe inn Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Bor i Ålesund da, risikerer ikke 1500 i buss, 900 i hotell og 300 for biletten om de sjekker legg eller ei. Gjør som en kamerat gjorde, la minibanken sluke kortet ditt. Da får du kvittering og kanskje du slipper inn hvis du blir spurt. Han ble ikke spurt den gangen så du blir nok ikke det du heller. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Haha, kortet er faktisk spist opp av en automat. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Haha, kortet er faktisk spist opp av en automat. Er det igjen billetter til mars volta konserten forresten? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Problemet for de fleste er vel å ikke ha noe sted å være. Hotell o.l er jo svindyrt. Heldigvis har jeg mye slekt der, så jeg bor gratis.. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 På radioen spilles for tiden Ronan Keatings versjon av Cat Stevens Father and Son. Hvorfor kan de ikke spille originalen i stedet? Cat Stevens original er jo så mye bedre. Ronans versjon er rett og slett platt og kjedelig. Sigh... noen ganger blir jeg oppgitt over folka som styrer musikken i radio. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 På radioen spilles for tiden Ronan Keatings versjon av Cat Stevens Father and Son. Hvorfor kan de ikke spille originalen i stedet? Cat Stevens original er jo så mye bedre. Ronans versjon er rett og slett platt og kjedelig. Sigh... noen ganger blir jeg oppgitt over folka som styrer musikken i radio. Noen ganger? Det er en grunn til at jeg nesten aldri hører på radio. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 På radioen spilles for tiden Ronan Keatings versjon av Cat Stevens Father and Son. Hvorfor kan de ikke spille originalen i stedet? Cat Stevens original er jo så mye bedre. Ronans versjon er rett og slett platt og kjedelig. Sigh... noen ganger blir jeg oppgitt over folka som styrer musikken i radio. Noen ganger? Det er en grunn til at jeg nesten aldri hører på radio. Ditto. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Ah, godt å høre igjen gode gamle Nirvana. Hatt lang pause. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Nirvana er som regel på mp3-spillern. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Stor bandet mitt i 7nde og 8nde det. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Tror ikke at jeg begynnteå høre på de før jeg begynnte i tiende. Av en eller annen grunn. Men hørte på stuff som Offspring (Ixnay on the hombre, Ignition og Smash) og The Suicide Mahcines. Mye punk. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Uff nei offspring hater jeg. Annet band som jeg hater er Green Day. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Offspring var jo kult da, imo. Iallefall de første platene. Green day har jeg ikke noe forhold til. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) Live Aid konserten på NRK nå. Endret 7. januar 2005 av kaiern Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Har store problemer med å ikkje like Basket case av Green day. Nesten uansett så må eg smile av den sangen. Det nye albumet til Green day er vel noke av det bedre dei har prestert i lengre tid. Om det då er godt nok/supert kan då diskuterast. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg