Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Röffeste bassisten som noensinne har rocket denne planeten. Faen, for en kongefyr.

6952691[/snapback]

Not in my eyesight. Greit nok at han var en kul kar, men han hadde nok spilt ferdig sin rolle i musikkens verden tror nå jeg.

6953496[/snapback]

Dummeste, han var en unik bassist. Selv stor Metallica fan.

 

Nå har jeg fått brodern til å høre på Nile, han som kunn hører på Trivium, Unearth, Metallica, Purified In Blood osv. Tror det er første death metal bandet han liker, må være godt å komme inn i en helt ukjent sjanger igjen.

Lenke til kommentar
Dummeste, han var en unik bassist. Selv stor Metallica fan.

6954526[/snapback]

Alle bassister er unike. Om noen klarer å komme med et argument om hvorfor han var så brilliant skal jeg revurdere. Og "gah u r stupi, han spilte fletta av alle" er ikke skikkelige argumenter.

6954653[/snapback]

Han var en del av det gamle Metallica, vet du hvor mye det betyr? Han var også unik, men jeg mener ikke att han var verdens beste bassist, men fortsatt ett stort tap gjennom musikkverden.

 

Edit: Og jo, han var en sinnsykt rå bassist, han var bedre enn de fleste.

Endret av Axes
Lenke til kommentar
Hmm, så du vidoen Glint linket til isted? Snakker for seg selv..

6954695[/snapback]

Nei. Jeg ville ikke blitt overrasket om det finnes mange andre bassister som hadde dratt det der helt uten særlige problemer.

 

Selv synes jeg f.eks denne bass-soloen er mye fetere. Sikkert ikke like vanseklig, men mer fengende og det er alt som betyr noe.

 

 

Btw. At han var en del av "gamle" metallica er ikke et argument om hvorfor han skal være så skummelt god som han er skrytt opp til å være.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...