Deadringer Skrevet 27. september 2006 Rapporter Del Skrevet 27. september 2006 Röffeste bassisten som noensinne har rocket denne planeten. Faen, for en kongefyr. 6952691[/snapback] Not in my eyesight. Greit nok at han var en kul kar, men han hadde nok spilt ferdig sin rolle i musikkens verden tror nå jeg. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 27. september 2006 Rapporter Del Skrevet 27. september 2006 Röffeste bassisten som noensinne har rocket denne planeten. Faen, for en kongefyr. 6952691[/snapback] Not in my eyesight. Greit nok at han var en kul kar, men han hadde nok spilt ferdig sin rolle i musikkens verden tror nå jeg. 6953496[/snapback] Hva i hule heite mener du med det? Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 27. september 2006 Rapporter Del Skrevet 27. september 2006 Du røykte for mye sokk idag Nyhus? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. september 2006 Rapporter Del Skrevet 27. september 2006 Du røykte for mye sokk idag Nyhus? 6953597[/snapback] Det går ikke ann å røyke for mye Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 27. september 2006 Rapporter Del Skrevet 27. september 2006 Nja, både nedlatende snakking om Helten med stor H og positivt mas om My Gay Bride på en og samme dag? Ditta går ikke *peke strengt på* Lenke til kommentar
Axes Skrevet 27. september 2006 Rapporter Del Skrevet 27. september 2006 Röffeste bassisten som noensinne har rocket denne planeten. Faen, for en kongefyr. 6952691[/snapback] Not in my eyesight. Greit nok at han var en kul kar, men han hadde nok spilt ferdig sin rolle i musikkens verden tror nå jeg. 6953496[/snapback] Dummeste, han var en unik bassist. Selv stor Metallica fan. Nå har jeg fått brodern til å høre på Nile, han som kunn hører på Trivium, Unearth, Metallica, Purified In Blood osv. Tror det er første death metal bandet han liker, må være godt å komme inn i en helt ukjent sjanger igjen. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 27. september 2006 Rapporter Del Skrevet 27. september 2006 Nile er så jævla fett! Ekstremt rått live og! Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 27. september 2006 Rapporter Del Skrevet 27. september 2006 (endret) Jeg har igrunn aldri forstått meg på Nile. Forslag til album og sanger som jeg kan begynne med?(dumme svar som "KJØP ALT! LOL!1010!" ønskes) Endret 27. september 2006 av Eyvindr Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. september 2006 Rapporter Del Skrevet 27. september 2006 Dummeste, han var en unik bassist. Selv stor Metallica fan. 6954526[/snapback] Alle bassister er unike. Om noen klarer å komme med et argument om hvorfor han var så brilliant skal jeg revurdere. Og "gah u r stupi, han spilte fletta av alle" er ikke skikkelige argumenter. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 27. september 2006 Rapporter Del Skrevet 27. september 2006 Hmm, så du vidoen Glint linket til isted? Snakker for seg selv.. Lenke til kommentar
Axes Skrevet 27. september 2006 Rapporter Del Skrevet 27. september 2006 (endret) Dummeste, han var en unik bassist. Selv stor Metallica fan. 6954526[/snapback] Alle bassister er unike. Om noen klarer å komme med et argument om hvorfor han var så brilliant skal jeg revurdere. Og "gah u r stupi, han spilte fletta av alle" er ikke skikkelige argumenter. 6954653[/snapback] Han var en del av det gamle Metallica, vet du hvor mye det betyr? Han var også unik, men jeg mener ikke att han var verdens beste bassist, men fortsatt ett stort tap gjennom musikkverden. Edit: Og jo, han var en sinnsykt rå bassist, han var bedre enn de fleste. Endret 27. september 2006 av Axes Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. september 2006 Rapporter Del Skrevet 27. september 2006 Hmm, så du vidoen Glint linket til isted? Snakker for seg selv.. 6954695[/snapback] Nei. Jeg ville ikke blitt overrasket om det finnes mange andre bassister som hadde dratt det der helt uten særlige problemer. Selv synes jeg f.eks denne bass-soloen er mye fetere. Sikkert ikke like vanseklig, men mer fengende og det er alt som betyr noe. Btw. At han var en del av "gamle" metallica er ikke et argument om hvorfor han skal være så skummelt god som han er skrytt opp til å være. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 27. september 2006 Rapporter Del Skrevet 27. september 2006 Jeg har igrunn aldri forstått meg på Nile. Forslag til album og sanger som jeg kan begynne med?(dumme svar som "KJØP ALT! LOL!1010!" ønskes) 6954582[/snapback] hva slags type death metal liker du da? rent og pent lydbilde, eller litt grumsete? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 27. september 2006 Rapporter Del Skrevet 27. september 2006 Og så tilbake til musikken... Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 27. september 2006 Rapporter Del Skrevet 27. september 2006 LOL Få ut aggresjonen begge to: Sett på Bethlehem - Schatten aus der Alexander Welt og skrik med Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 27. september 2006 Rapporter Del Skrevet 27. september 2006 LOL Få ut aggresjonen begge to: Sett på Bethlehem - Schatten aus der Alexander Welt og skrik med 6954906[/snapback] Har pinadø ikke den sangen(eller albumet for denslags skyld) men har faktisk prøvd å få tak i det siden det tydeligvis er bra(?). Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 27. september 2006 Rapporter Del Skrevet 27. september 2006 Jeg får tårer i øynene, så bra er det. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 27. september 2006 Rapporter Del Skrevet 27. september 2006 Ja men herre satan da, jeg vil ha NO. Finnes det noen samples ute å går, eller må jeg kjøpe uten å vite hva det går i?(hoho, den setninge ble god, to "går" i den også, tjohei.) Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. september 2006 Rapporter Del Skrevet 27. september 2006 Jeg reverserer spørsmålet du ga meg istad Eyvindr. Har _du_ røyket sokkene dine i dag :-| I så fall må du gjøre det litt oftere, du har liret fra deg gullkorn etter gullkorn i kveld ^^ Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 27. september 2006 Rapporter Del Skrevet 27. september 2006 Du, få på plass Scatman John-avataren din, du. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg