Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Jeg bare syns det er så enormt teit når man støter på folk som flyr rundt med band t-skjorter de ikke hører på. Når man går i klær så sender det jo en bedskjed om at du liker bandet så godt at du kler deg i det. Mener nå jeg.

6939184[/snapback]

Sant nok. Men det viser også at musikk innen dette bandets ramme er din favoritt.

Men skjønner hva du mener.

 

Bare jeg som synes det er fjollete med Rollingstones logoen som mote tskjorte? Ser så ufattelig mange folk som bruker slike, uten å vite at Stones er et band engang.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Siden du nevner det må jeg spørre folk her. Er det å kjøpe tskjorter en synes er kule å være "poser" om en ikke hører på bandet?

Ja.

 

evt. bare teit.

 

Mange som gjør det bare fordi de følger moten(ta The Clash - London Calling-tsjortene). Mange av de vet ikke hvem de er en gang.

6939196[/snapback]

 

Word.. Ta for eksempel "Rolling Stones" t-skjortene som TDK masseproduserte i vår/sommer. Tusenvis løp rundt med Fourty Licks på brystet uten å ha noe forhold til Stones.

 

EDIT: Var en stund for seint ute med den gitt :blush:

Endret av Mojo Pin
Lenke til kommentar
Enig der. Må si jeg stiller meg ganske uforstående til kvaliteten på Nattens Madrigal. De to andre utgivelsene har jo fin fin produksjon, hvorfor lage en så heslig en? Kanskje for å komme litt "tilbake" til den orginale skittende black metal lyden?

6937670[/snapback]

 

Etter min mening er produksjonen perfekt i forhold til låtmatrialet. Of Wolf and Hatred på den skiven måler seg opp med kremlåter som Vargnatt og Her Begynner Mine Arr.

 

Uansett så elsker jeg motivet på Det Som En Gang Var. Mener å huske at Psilocybe sa at en dame han jobbet samme hadde tegnet det. Om jeg ikke roter fælt nå.

6938493[/snapback]

 

Det stemmer at Jannicke Wiese-Hansen har laget coverarten til noe Burzum greier, laget greier for noen andre metall band også hvis jeg ikke tar feil.

 

Og til dette med band t-skjorter: De har begynt å selge "The Exploited" t-skjorter på Carlings. Første jeg ser som går i en punk t-skjorte til 500 kr skal jeg kjefte huden full, latterlig.

 

Edit: litt for treig å skrive her ja...

Endret av Eyvindr
Lenke til kommentar
"We are really tired of those labels and questions", says guitarist, co-founder and producer Rodriguez-Lopez. "Concept album? How can any huge project that takes up most of your life for a year not have a consept? Prog? How can any innovative, forwardthinking art or music not be progressive? It reminds me of when I first heard the label "Emo", which was the most ridiculous label ever. How can anything you put your heart and soul into not be emotional?"

 

?

Endret av Sondre^^
Lenke til kommentar

First of all I'd like to say I have no remorse for what I've done. I would do it again in a secound if I had the chance. I've explained to you my position here, my whole purpose in life. To help destroy your society. You are here as representers of that society so you should do everything in your power to rid the world of me. Execute me

 

:love: Death of the Geniune av Manes

Endret av Jernlov
Lenke til kommentar

Vil anbefale alle å lese her om hvordan man får utnyttet Pandora bedre. Spesielt punktet om OpenPandora er digg; programmet gjør at pandora ligger i taskbar, man har enklere tilgang til "I like it"/"I dont like it", Pandora sender sanginfo til msn og den sender til Last.FM.

 

Har oppdaget masse nytt og fint der nå, gjennom å tune inn en kanal som er ganske opeth-ish. PM om noen vil at jeg skal dele radiokanalen med dem.

 

Ellers har jeg blitt hekta på en ny sang som ligger i en sjanger jeg ikke hører på så ofte. Lordz of Brooklyn - Gravesend (Lake of Fire). Dette er virkelig stemningsskapende gangster-rap, og den sender tankene gjennom diverse mafia-filmer o.l.

Where the gangsters go when they die?

- They dont go to heaven where the angels fly

Endret av Zethyr
Lenke til kommentar
http://www.wacken.com/en/woa2007/main-news...ling-fuer-2007/

 

Folkens, disse gutta er brilliante live! Så dem når de varma opp for Mayhem i Hamar for ett eller to år siden nå, og de danka ut Mayhem. Vokalisten hadde en fantastisk energi på scenen. I tillegg kommer bl.a. Immortal, In Flames, Blind Guardian og Moonspell. Kan bli veldig bra. :)

6951366[/snapback]

 

nja, kamfar var fett det, men kan ikke si at de danka ut mayhem akkurat!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...