H4ngm4N Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Haha, dette blir genialt! http://www.telen.no/apps/pbcs.dll/article?.../1016/ANNONSER# Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Haha, dette blir genialt! http://www.telen.no/apps/pbcs.dll/article?.../1016/ANNONSER# 6922928[/snapback] Sååå fett! Gleder meg Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Fanden å bra Borknagar - Oceans Rise er! Både den originale og den akustiske versjonen! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 (endret) Morrissey, øl og røyk er oppskriften for kos. Endret 23. september 2006 av Hylo Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Noen som skal på Helheim konserten i Bergen på tirsdag (tror det er tirsdag). Jeg vurderer å gå. Så de på Hits, mange råe sanger. Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Noen som skal på Dark Season å se på Bjøro Håland? Kommer faen mæ til å ta av! D Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Noen som skal på Helheim konserten i Bergen på tirsdag (tror det er tirsdag). Jeg vurderer å gå. Så de på Hits, mange råe sanger. 6926936[/snapback] Har selv sett Heilheim live engang før, og etter min mening var ikke det mye å skryte over, men dog virket det som alle andre på konserten digget det, så sikkert jeg som har dårlig smak Lenke til kommentar
embark Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Fanden å bra Borknagar - Oceans Rise er! Både den originale og den akustiske versjonen! 6923187[/snapback] Synes hele Origin var ræv, så og si. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Kjøpte meg: My Dying Bride - Songs of Darkness, Words of Light Darkthrone - Panzerfaust Ulver - Nattens Madrigal. på lørdag. Skal ærlig si at jeg kjøpte Darkthrone skiva kun av nysgjerrighet ang. "Hans siste vinter" som Eyvindr har jatta så mye om. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Kjøpte meg:My Dying Bride - Songs of Darkness, Words of Light Darkthrone - Panzerfaust Ulver - Nattens Madrigal. på lørdag. Skal ærlig si at jeg kjøpte Darkthrone skiva kun av nysgjerrighet ang. "Hans siste vinter" som Eyvindr har jatta så mye om. 6933108[/snapback] Da blir du nok skuffa. Middelmådig låt. "En Vind av Sorg" derimot er en av bandets aller beste, herlig låt. Resten av albumet er heller kjedelig. Men Nattens Madrigal er plaster på såret og vel så det. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 (endret) Madrigal tok meg et par gjennomhøringer for å skjønne noe av. Hørte bare grinding og skriking og rot første gangen..men så falt det på plass med deilige gitarharmonier som bare vever seg gjennom låtene. Syns fortsatt Transilvanian Hunger er best Darkthrone. Hårføner-vokal for teh win! Endret 25. september 2006 av Bitex Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Har ikke hørt så mye fra Panzerfaust, men The Hordes of Nebulah er bra! Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 A Blaze in the Northern Sky er min Darkthrone-favoritt. Transilvanian Hunger er nr. 2. Disse to digger jeg, men er ikke noe spesielt glad i noen av de andre skivene dems, blir bare gode enkeltlåter her og der. De har en tendens til å ha veldig gode førstelåter (Cromlech, Natassia in Eternal Sleep, En Vind av Sorg, The Cult of Goliath...), mens resten er heller middelmådig. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Jeg gikk rundt i mange år og trodde at Fenriz hadde vokalen i Darkthrone. Det er jo han som er mest frampå i media alltid, så jeg tok det som en naturlighet. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Jeg gikk rundt i mange år og trodde at Fenriz hadde vokalen i Darkthrone. Det er jo han som er mest frampå i media alltid, så jeg tok det som en naturlighet. 6936309[/snapback] Hæ? Hvem har den da? Nocturno Culto? Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Jeg gikk rundt i mange år og trodde at Fenriz hadde vokalen i Darkthrone. Det er jo han som er mest frampå i media alltid, så jeg tok det som en naturlighet. 6936309[/snapback] Hæ? Hvem har den da? Nocturno Culto? 6936332[/snapback] Jepp. =) Men er vel Fenriz som skriver tekstene. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Jeg gikk rundt i mange år og trodde at Fenriz hadde vokalen i Darkthrone. Det er jo han som er mest frampå i media alltid, så jeg tok det som en naturlighet. 6936309[/snapback] Samme her, trudde han var frontmannen så er det jo han som står bakerst Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Pen-riz spiller trommer faktisk. Leste det i et gammelt intervju om opphavet til bandet. Han prøvde seg først på gitar, men fant tilfeldigvis ut at han var mye bedre på trommer og holdt seg til det. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Pen-riz spiller trommer faktisk. Leste det i et gammelt intervju om opphavet til bandet. Han prøvde seg først på gitar, men fant tilfeldigvis ut at han var mye bedre på trommer og holdt seg til det. 6936386[/snapback] Lol. Jeg trodde NC var trommis jeg. Jaja, så feil kan man ta. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 (endret) And now for something completely different.. fy faen som gammel Queen rocker! Skikkelig boogie-rock..hører på Live Killers fra 1979. Gromlyd. Sang fra 1976 for you..får frysninger av stemmen til Freddie: http://home.online.no/~tom-rf/lapofthegods.mp3 Endret 25. september 2006 av Bitex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg