Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som skal på Helheim konserten i Bergen på tirsdag (tror det er tirsdag). Jeg vurderer å gå. Så de på Hits, mange råe sanger.

6926936[/snapback]

 

Har selv sett Heilheim live engang før, og etter min mening var ikke det mye å skryte over, men dog virket det som alle andre på konserten digget det, så sikkert jeg som har dårlig smak :)

Lenke til kommentar
Kjøpte meg:

My Dying Bride - Songs of Darkness, Words of Light

Darkthrone - Panzerfaust

Ulver - Nattens Madrigal.

 

på lørdag.

Skal ærlig si at jeg kjøpte Darkthrone skiva kun av nysgjerrighet ang. "Hans siste vinter" som Eyvindr har jatta så mye om.

6933108[/snapback]

Da blir du nok skuffa. Middelmådig låt. "En Vind av Sorg" derimot er en av bandets aller beste, herlig låt. Resten av albumet er heller kjedelig.

 

Men Nattens Madrigal er plaster på såret og vel så det. :)

Lenke til kommentar

Madrigal tok meg et par gjennomhøringer for å skjønne noe av. Hørte bare grinding og skriking og rot første gangen..men så falt det på plass med deilige gitarharmonier som bare vever seg gjennom låtene.

 

Syns fortsatt Transilvanian Hunger er best Darkthrone. Hårføner-vokal for teh win!

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

A Blaze in the Northern Sky er min Darkthrone-favoritt. Transilvanian Hunger er nr. 2. Disse to digger jeg, men er ikke noe spesielt glad i noen av de andre skivene dems, blir bare gode enkeltlåter her og der. De har en tendens til å ha veldig gode førstelåter (Cromlech, Natassia in Eternal Sleep, En Vind av Sorg, The Cult of Goliath...), mens resten er heller middelmådig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...